Geertruidaquote:Op zondag 24 mei 2009 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan neem je een lening.
lenen.nl
frisia
of welke dochter van dirk scheringa dan ook.
Ik heb dagtekening 23 mei en ook nog niet binnen.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:29 schreef kahlie het volgende:
Kwam terug van vakantie, brief binnen, ik helemaal blij... staat het nu nog steeds niet op mijn rekening
![]()
Dagtekening 19 Mei... normaal duurt het nooit zo lang... misschien morgen dan maar...
Idemquote:Op maandag 25 mei 2009 13:52 schreef yozd het volgende:
[..]
Ik heb dagtekening 23 mei en ook nog niet binnen.
En nog niks, ik ga me morgen ff flink boos makenquote:
Joh, je wacht al maanden en je dan nu druk maken over 'n paar daagjes?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:20 schreef Jannuk het volgende:
[..]
En nog niks, ik ga me morgen ff flink boos maken
Ze hebben op 8 mei al een betalingsopdracht gegeven!!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:33 schreef snellejelle het volgende:
Joh, je wacht al maanden en je dan nu druk maken over 'n paar daagjes?
Dat zou ik dan inderdaad maar even gaan doen. En je niet af laten schepen he?!?!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:20 schreef Jannuk het volgende:
[..]
En nog niks, ik ga me morgen ff flink boos maken
Ben nog een beetje in de afreageermodus... komt wel goed dus!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:52 schreef Nizno het volgende:
Dat zou ik dan inderdaad maar even gaan doen. En je niet af laten schepen he?!?!
goed zoquote:Op maandag 25 mei 2009 18:49 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ben nog een beetje in de afreageermodus... komt wel goed dus!
ik zou gewoon bellen.... dan hoor je vast en zeker dat het er met spoed op wordt gezet en dat jij niet de 2 week hoeft te wachten dat het normaal maximaal kan durenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:14 schreef ijswater het volgende:
Ik heb een brief gehad met dagtekening 19 mei....
nu heb ik dit nogsteeds niet op mijn rekening (Rabobank)
Duurt dit langer ivm hemelvaart? hoelang duurt het normaal?
Of zou ik toch maar even bellen???![]()
Groet
ik zou gewoon meteen heel erg boos gaan bellen! Dan maken ze 't direct met een spoedopdracht over en heb je 't twee minuten later binnenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:14 schreef ijswater het volgende:
Groet
De mijne met dagtekening 19 Mei is vandaag binnen !quote:Op maandag 25 mei 2009 22:14 schreef ijswater het volgende:
Groet
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef essie05 het volgende:
Dinsdag 19 mei de brief ontvangen (aangifte half maart digitaal verzonden) maar tot op vandaag nog niet bijgeschreven (ING). Overigens hadden mijn man en ik tegelijkertijd de brief ontvangen.
Dagtekening is 23 mei.
Vorig jaar zat er ook een dag of 6 tussen dus verwacht ik toch wel dat het maandag
of dinsdag is bijgeschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |