Dat was in dit geval niet mogelijk. Ik kreeg de definitieve aanslag 2007 in december 2008 en heb toen uitstel aangevraagd en gekregen (5 maanden uitstel, te betalen uiterlijk 28 mei 2009). De belastingaangifte 2008 heb ik eind maart gedaan, dus ik neem aan dat er nu niet meer verrekend gaat worden maar dat men wacht tot 2007 binnen is voordat 2008 wordt uitbetaald. Ik had het liever andersom gehad, kan ik het teruggave bedrag gebruiken voor de aanslag van 2007.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:19 schreef childintime het volgende:
Als het mogelijk is, verrekenen ze dat. Moet trouwens ook in die brief staan.
rara vandaag geld ontvangen!! was er misschien iets misgegaan bij de BD met overmaken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:27 schreef Fredgroes het volgende:
brief vrijdag al ontvangen met dagtekening 15 mei. Tot op heden nog geen geld op de bank (ING). Vandaag maar eens gebeld. Volgens de BD is het al op de 13de overgemaakt, maar het kan enkele dagen duren?? Waarom kan mijn werkgever het wel op dezelfde dag van bank naar giro krijgen en de BD niet?? We wachten maar weer af!!
de medewerker van de BD heeft gewoon fout gekeken. Er staat namelijk nooit een datum van overmaken in het systeem. Alleen een datum dat de betalingen klaar gezet worden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:28 schreef Fredgroes het volgende:
[..]
rara vandaag geld ontvangen!! was er misschien iets misgegaan bij de BD met overmaken?
Mja, je verwacht toch wel een bericht van de BD over de aanslag.. Nu weet ik zelf nu dat het waarschijnlijk niet verstuurd wordt, waardoor ik niet meer vreemd opkijk. Maar dat is voor anderen niet bekend, waardoor er weer mensen gaan bellen als ze inderdaad niets vernomen hebben...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:20 schreef WVL_KsZeN het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen ze wel beter een 0-aanslag sturen dan zo'n brief, want nu hebben ze weer een boel mensen aan de telefoon (niet iedereen is even snugger)
En vandaag ook de brief van mijn vriendin binnen, ook met dagtekening 23 mei.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:39 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Vandaag mijn vrief binnen, met dagtekening 23 mei. Hopelijk komt die van mijn vriendin ook een dezer dagen, het meerendeel van het terug te krijgen bedrag zit namelijk bij haar.
En nog steeds niks!!!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:42 schreef Jannuk het volgende:
Brief 1: dagtekening 6 mei
Brief 2: dagtekening 1 mei
Geen geld, vandaag gebeld, betalingsopdracht is gegeven op 8 mei... tsja, tzal Jantje de Boer nie wezen
rekeningnummer laten controleren. Laten uitzoeken of het niet toevallig verrekend is.quote:
neequote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:51 schreef klusfoobje het volgende:
hier ook nog niets. Moeten ze niet voor ene bepaalde datum dokken als je voor de deadline alles hebt ingediend?
dus, ik concludeer uit jouw verhaal dat ik "moet"inleveren voor 1 april, maar de BD er net zoveel tijd voor mag nemen als ze willlen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee
Je zou voor 1 juli bericht moeten krijgen als je voor 1 april ingediend hebt.
Echter het is niet altijd mogelijk om voor 1 juli te reageren. En al helemaal de betalingen niet, door verrekeningen en andere mogelijke opties.
ja,quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:03 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
dus, ik concludeer uit jouw verhaal dat ik "moet"inleveren voor 1 april, maar de BD er net zoveel tijd voor mag nemen als ze willlen?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja,
of nee, niet helemaal... de BD mag er 5 jaar over doen.
je mag best eerder pogingen doen. Je hebt alleen de kans dat je te horen krijgt dat ze een diepgaand onderzoek doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:54 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Lekker zeg... de burger heeft dus pas het recht om na 5 jaar te beginnen met pogingen om zijn poen te krijgen.....
Rekeningnummer heb ik gecontroleerd en heb zelfs al contact gehad met BD Dordrecht. Niets verrekend, 8 mei betalingsopdracht. Melding van gemaakt, als het er maandag niet is, moet ik dinsdag weer contact opnemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:52 schreef Nizno het volgende:
rekeningnummer laten controleren. Laten uitzoeken of het niet toevallig verrekend is.
Zo niet, laat ze maar een melding er van aanmaken bij de BD.
Je zou het nu al op je rekening moeten hebben namelijk als er echt een uitbetaling is geweest 8 mei.
Waar zal dat dan toch aan liggen dat de 1 binnen 2 dagen de brief en centen ontvangt en de ander er langer op moet wachten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:00 schreef Robijn1961 het volgende:
Gisteren de brief, vandaag het geld ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |