Dat dus.quote:
Vorige jaren schriftelijk ingedient. Altijd eind Maart en dan 3e week van Juni bericht. Dit jaar online, ook eind Maart en nog steeds niets gehoord.......Volgens mij maakt het niets uit hoe je aangifte doet.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:53 schreef Stampie22 het volgende:
Ik heb het schriftelijk ingevuld en opgestuurd, zo'n formulier. Zouden online aangiftes sneller in behandeling worden genomen of heeft dat er niks mee te maken?
Postbank INGquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:41 schreef gus_hansen het volgende:
Flapkez, bij mij de brief ook vrijdag ontvangen, vraagje welke bank heb jij?
14 mei inderdaad....misschien komt het later vandaag nog binnen bij je. Ik hoop het voor je!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:11 schreef gus_hansen het volgende:
Ok dat is duidelijk. Laatste vraag flapke, jouw dagtekening was ook 14 mei?
zelfde alleen ik had hem al begin februari op de bus gedaan....quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef paggobad het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...Eind maart online ingevuld.
Had ik vorige week ook; lag die blauwe envelop op de mat en ik niet kijken van welk kantoor'ie kwam. Ik was helemaal blijquote:
Even een tip: Als je samen met de partner een aanvraag ingedient hebt ivm wat financiele voordelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb samen met mijn vriendin aangifte gedaan en alleen naar haar toegedeeld.
Vandaag de brief gekregen dat ik niks krijg (dúh), dus de brief van mijn vriendin zal dan binnenkort wel komen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |