Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:10 schreef Bjoro het volgende:
Thanks !
Komt er trouwens nog een meet ten tijde van decupfinal ?
30 mei.quote:
Dan ga ik de eerste helft missen wegens amateurvoetbalverplichtingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
30 mei.
Dan zitten wij in Barcelona, dus geen Cupfinalmeet voor ons.
onze trouwdag, dus ik ga ookwat anders doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
30 mei.
Dan zitten wij in Barcelona, dus geen Cupfinalmeet voor ons.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
30 mei.
Dan zit ik in Boedapest, dus geen Cupfinalmeet voor moi.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:55 schreef RayMania het volgende:
Toch stiekem heel gek dat een topic die zoals vroeger door de index zweeft, makkelijker te vinden is dan een topic die tegenwoordig op één vaste plaats staat. Beetje vergelijkbaar met een rollator die random in het bejaardentehuis staat, maar wel makkelijker te vinden is dan een rollator die gewoon voor de deur staat.
Ga je zo dansen Diek ?quote:
30 mei sta ik op Emporium te stuiterenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:10 schreef Bjoro het volgende:
Thanks !
Komt er trouwens nog een meet ten tijde van decupfinal ?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Komen de hools ook allemaal even meepuffen![]()
hopelijk verloopt het beter dan een tijdje terug in Nederlandquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Komen de hools ook allemaal even meepuffen![]()
Triest iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:08 schreef Suijk het volgende:
Nou, die homo demonstratie is toch hard neergeslagen. Benieuwd of SCH vanavond gaat kijken naar het songfestival.
Ik heb helemaal niks met Brood dus ik denk dat ik toch maar een film uitkies om te kijken vanavond.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest idd
[TV-TIP] Docu. Herman Brood a.s. Zaterdag Reminder
Wil ik je Cha Cha aanbevelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met Brood dus ik denk dat ik toch maar een film uitkies om te kijken vanavond.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:17 schreef pfaf het volgende:
De rest van de maand allemaal gratis drinken op mijn kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |