Gewoon deze TT aanpassen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef Prosac het volgende:
Die andere titel was leuker inderdaad. Die weer open gooien?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:36 schreef golfer het volgende:
Ik las lul. Maar aangezien de naam van Sjimz ook in de TT staat kon dat dus niet waar zijn.
Nou omdat ik Hools nooit vind kijk ik altijd naar de posthistorie van users , in dit geval van Rubber. en die was op 2 topics . Valt op zich wel mee, maar ik zag er nog een, deze.quote:
Gewoon naar beneden scrollen in de index van VBL.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef maril het volgende:
[..]
Nou omdat ik Hools nooit vind kijk ik altijd naar de posthistorie van users , in dit geval van Rubber. en die was op 2 topics . Valt op zich wel mee, maar ik zag er nog een, deze.
Maar hier bleek de titel te zijn veranderd.
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:41 schreef sjimz het volgende:
Gewoon naar beneden scrollen in de index van VBL.
Het is gewoon onvindbaar die topics onderaan, het loopt voor geen meter zo. Net als diequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef sjimz het volgende:
Oudjes kunnen moeilijk tegen verandering, ik weet het.
Maar we zitten ook met een jonge garde.
Het VBL SC topic staat ook centraal en daar gaat tegenwoordig ook 1 topic per dag doorheen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is gewoon onvindbaar die topics onderaan, het loopt voor geen meter zo. Net als diecentrale
topics. Maar je doet maar hoor, jouw feestje, fok is allang niet meer voor de users.
Tis goed sjimz.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:52 schreef sjimz het volgende:
Het VBL SC topic staat ook centraal en daar gaat tegenwoordig ook 1 topic per dag doorheen.
Dus of het daar aan ligt....
Dat zou trouwe bezoekers toch ook niet hoeven te beletten om het te vinden. Als je weet dat het onderaan staat, plaats je even een tvp en het staat in je Myat. De irritatie kan ik wel voorstellen, maar als er weinig gepost wordt en het topic staat niet centraal, is het nog lastiger te vinden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is gewoon onvindbaar die topics onderaan, het loopt voor geen meter zo. Net als diecentrale
topics. Maar je doet maar hoor, jouw feestje, fok is allang niet meer voor de users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |