Nee 22 volwassen mannen die achter een bal aanhobbelen is wel interessantquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:32 schreef ikweetopditmomentgeennaam het volgende:
[..]
Er gebeurt anders vrij weinig.. ze staat maar wat op en neer te lopen en soms pakt ze een hapje hooi maar verder ligi k hier te pitten.. Persen meid!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee 22 volwassen mannen die achter een bal aanhobbelen is wel interessant!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Het is frustrerend
OE ze ging zitten!
quote:
quote:
Spannend héquote:
quote:Om zoveel mogelijk mensen een blik op Phyo Phyo in haar werpstal te gunnen, vragen we jullie om uit te loggen als je gaat stofzuigen, even naar de bakker om pistolets, de wagen wassen, een boekje lezen op het toilet,….kortom als je meer dan 10 minuten niet meer voor je scherm zit. Is je activiteit ten einde, log dan terug in en volg het verhaal verder op de voet. Momenteel zijn er 20 000 kijkers die gelijktijdig voor het scherm zitten. Met jullie aandacht en positieve reacties steken jullie de verzorgers een hart onder de riem. Weet dat het hier ten zeerste gewaardeerd wordt. Bedankt!
Ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:13 schreef Quembel het volgende:
Volgens het commentaar op de site is dit May Tagu, terwijl ik toch ook echt dacht dat het Phyo was (vandaar de wijziging bij de foto)
Ik had ze 3 dagen en 3 nachten, geen pretje iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Je zou maar zo lang weeen hebben...
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:31 schreef PM-girl het volgende:
Er is een topic over!
Ze wordt nu wel wat rusteloos, telkens liggen en staan.
Dat is dus haar dochter:quote:
Echt! Dan is moeder wel verrassend kalm!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:45 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus haar dochter:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |