Dat beeld zag ik net 2 seconden maar is nu ook weer weg, terug naar de ruisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:32 schreef maok het volgende:
Even een ander camera standpunt, ze is aan het eten:
[ afbeelding ]
Inderdaad, tis jammer maar zal wss toch nog uren durenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:48 schreef senesta het volgende:
Ik heb steeds ruis, ik ga zo maar afsluiten. Wel jammer
Twee zielen....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:50 schreef maok het volgende:
Ze waren aan het spelen met een bal ofzo (links in beeld):
[ afbeelding ]
quote:Een olifantengeboorte is complex. Het jong komt niet onder de staart naar buiten, maar komt eruit tussen de achterpoten. Het valt tussen voor- en achterpoten. Wil je zien waarom een olifantengeboorte zo complex is, bekijk ons filmpje 'de bevalling van a tot z' op onze blog van 8 mei.
Je weet wel zeker dat het een bal was he?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:54 schreef ElisaB het volgende:
Als je toch nog moet wachten, kan je net zo goed nog ff een balletje trappen
Isaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik volg jullie ipv de beeldenben toch benieuwd of het vannacht geboren gaat worden
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:31 schreef PrintScreen het volgende:
En dan te bedenken dat ik binnen 5 uur een vermedigvuldiging deed.
Ik leef met Phyo Phyo mee
Waquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Kwam de baby ook tussen je achterpoten?
Ja dat dus, ik ga niet kijken hoor, lees jullie tekst wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Je weet wel zeker dat het een bal was he?
Ik heb nog een trauma van de vorige keer
Joa, dat had ik ook, maar moest toch even kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat dus, ik ga niet kijken hoor, lees jullie tekst wel.
Er gebeurt anders vrij weinig.. ze staat maar wat op en neer te lopen en soms pakt ze een hapje hooi maar verder ligi k hier te pitten.. Persen meid!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |