Het punt is dat de makers denken dat sinds de familie Huygens erin zit, ze een paar mooie decors erin hebben geknalt en nog wat aanpassingen hebben gemaakt, ze weer op het gtst van vroeger zitten. Sterker nog ze denken dat ze beter zijn dan ooit tevoren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:32 schreef Fortitudo het volgende:
wat een trieste serie is het geworden. binnen twee jaar van de buis. mark my words.
Ik denk dat de serie gewoon op is. Vroeger was het nieuw en probeerden ze er nog echt wat van te maken. Entertainment. Tegenwoordig is dat niet meer het geval, hoeveel het tegendeel ook door de media gemanipuleerd wordt. In RTL haar optiek zijn de ratings voldoende om GTST voorlopig nog door te zenden. Zij zijn dan ook niet op zoek naar serieuze verbetering ten gunste van de serie maar naar datgene wat binnen een zo'n laag mogelijk budget valt. Investeren is iets wat een omroep liever zo min mogelijk doet en zeker niet in een serie die naar hun opinie haar beste tijd gehad heeft. Jammer voor alle fans van het oude GTST, inclusief mijzelf maar keiharde realiteit natuurlijk. It's all about the money.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het punt is dat de makers denken dat sinds de familie Huygens erin zit, ze een paar mooie decors erin hebben geknalt en nog wat aanpassingen hebben gemaakt, ze weer op het gtst van vroeger zitten. Sterker nog ze denken dat ze beter zijn dan ooit tevoren.
Bovendien zijn Now4Life, Frey, Mike Tuinstra en ik niet de enige die dat gtst beter vonden, bekijk de youtube reacties maar eens van de afleveringen van seizoen 1. Ondanks dat de decors uit elkaar vielen, de dialogen soms krom waren en er totaal geen glitter en glamour was.
Let niet op de filmpjes, maar op de reacties.
Boom + Touw + Ronja =quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:07 schreef Michellee het volgende:
Ronja, stampvoetend "ZEG MIJ WAT IK MOET DOEN!"
Wat dacht je van je kop houden en oprotten!
Ronja is hier het kneusje? Juist terecht dat Danny haar niet meer hoeft met dr gejank.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:17 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Ronja is hier het kneusje? Juist terecht dat Danny haar niet meer hoeft met dr gejank.
Idd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:03 schreef Anonymousz het volgende:
Jack krijgt de schuld zielig
Het is allemaal de schuld van Lorena
Hij was er vanavond nog hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:40 schreef GSMboy het volgende:
Waar is Jeff gebleven? Ik zie hem zo weinig??
Uit de serie opeens?
Dat laatste is de spijker op zijn kop, als oud-vijanden vroeger ooit vrienden werden dan ging er echt heel veel tijd overheen. Zoals bij Ludo en Suzanne Balk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:25 schreef Canisfire het volgende:
Tuurlijk was gtst vroeger veel beter.
Het huidig onm is zelfs beter dan het huidige gtst.
Bij gtst heb ik het eigenlijk al geacepteerd dat alles nep voordoet.
De sets de kleding de personages de verhalen alles heeft een plastic laagje.
Niemand werkt of werkt wel als het uitkomt voor een spannende scene om de rest van het jaar weer vakantie te hebben. Relaties springen op uit het niets en wie de grootste bek heeft die heeft gelijk.
Personges maken zich zorgen om onzin dingen. Of hebben juist grote geld problemen binnen no time opgelost.
En dan nog de vergevenis gezinsheid die veel te hoog is.
Vroeger als een personage bij wijze van spreken een ander in siezoen een wat had geflikt.
Dan mochten ze elkaar niet tot ze beiden de serie uit waren.
Tegenwoordig kan je iemand hebben neergeschoten of door een deur hebben geduwt en dan ben je maanden later weer vrienden of vage kennisen.
gtst is te nep te saai en teveel gezeur geworden.
Volgens mij heeft hij een bij/gastrol tegenwoordig. En het zwembad bij de Sanders thuis is ook erg veranderd:quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef alors het volgende:
Wat is Jack een slappe zak. Hij had Nick in de Rozenboom moeten uitlachen en hem op zn plek moeten zetten en Janine had ie de deur uit moeten sturen. Komt toch wel weer terug met hangende pootjes.
Maar nee hoor emo-Jack durft geen zieltjes te vertrappen. Ik zou nog maar eens een DNA test doen als ik hem was.
Ik kan me nog herinneren, vaag, toen Ludo moest revalideren (weet niet na welk ongeluk), dat hij dat in zijn zwembad deed, en dat had toen Olympische afmetingen, en was binnen... echt zeer chique.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef GSMboy het volgende:
En het zwembad bij de Sanders thuis is ook erg veranderd:
![]()
Ze was niet echt hysterisch, maar ik vond het wel verrekte irritant, dat hoofd liet me altijd denken aan een opgezwollen kabeljauw. Kan ze misschien ook niks aan doen, maar het maakte haar voorkomen voor mij wel irritanterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:37 schreef Canisfire het volgende:
Ludo zou vast wel twee zwembaden hebben![]()
Die Roxy had daar trouwens moeten verzuipen.
Wat een hysterische kut rol was dat. vreselijk.
Lorena doet tenminste iets, die zit niet de godganse dag te miepen over anderen of dingen die me niet interesseren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Het prinsesje dat op haar lazer kreeg. Nee maar
Rikki toegetakeld door Charlie
Ben benieuwd wanneer die walgelijke leugen van Lorena boven komt.
Ik vond toen die tijd alle vijanden van Ludo irritant omdat ze achteraf altijd zijn vijand werden om iets wat Ludo helemaal niet gedaan had. Zo als toen ook met die zus van Roxy wat later helemaal niet zijn schuld bleek te zijn. irritante zaken zijn dat bah.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze was niet echt hysterisch, maar ik vond het wel verrekte irritant, dat hoofd liet me altijd denken aan een opgezwollen kabeljauw. Kan ze misschien ook niks aan doen, maar het maakte haar voorkomen voor mij wel irritanter
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:50 schreef Kiwinho het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Wout dat Barmens weer eens hard op de massagetafel neemt. Het liefst zo hard dat de tafel dichtklapt en we verlost zijn van dit waardeloze karakter met een evenementenburo waar ze nooit mee bezig is, die altijd in andermans huis woont, altijd huilt over mannen en hoe ongelukkig ze wel niet is. Opgerot aub.
Ik ben benieuwd wanneer Wout dat Barmens weer eens hard op de massagetafel neemt. Het liefst zo hard dat de tafel dichtklapt en we verlost zijn van dit waardeloze karakter met een evenementenburo waar ze nooit mee bezig is, die altijd in andermans huis woont, altijd huilt over mannen en hoe ongelukkig ze wel niet is. Opgerot aub.
Dat zure gezicht ook van Irene.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze gaan nu al gezellig tennissen samen! word idd heel snel meer dan dat.
Voor je het weet zit Bar aan de verkeerde ballen!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze gaan nu al gezellig tennissen samen! word idd heel snel meer dan dat.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor je het weet zit Bar aan de verkeerde ballen!
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor je het weet zit Bar aan de verkeerde ballen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |