Maxime is één van de vele verwarde personages die de serie heeft getelt. Een gebeurtenis dat aanspoort tot kwaad doen uit wraakgevoelens wat niet slecht te benoemen valt. Meike, Sophia, Isabella gingen haar voor bij Ludo. Alledrie geflipt zoals Maxime nu. Uiteindelijk worden ze aan het rijtje halve creeps toegevoegd. Verlengde van René eerder dit seizoen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat die Maxime zo een obsessief geval is, dat soort mensen zijn eigen te zielig om een badguy of soapbitch te zijn.
Dat was zeer voorspelbaar, wederom een bewijs dat Maxime de GTST-schrijvers duidelijk aan haar kant heeft staan, geen personage komt zo vaak op het juist moment op de juiste plaats als Maxime.quote:
En denkt dat een ticket naar Thailand ¤5000,- is...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:50 schreef Perico het volgende:
Lorena die open huis opvat als een uitnodiging om te gaan stelen...![]()
Amen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:
Zo, net de uitzending van gister online ff gekeken.
Vind de situatie/reacties rondom Nina zo walgelijk overdreven.Vooral toen kleine, breekbare, kwetsbare Nina was gevallen en een overbezorgde Janine (die toch wel slimmer is dan dat) gelijk de plaatselijke huisarts gaat bellen om te kijken of Nina'tje niet per ongeluk heeeel heeeel erg gewond is geraakt van die vreselijke val!
Nina gedraagt zich verder als een verwend, 12 jarig kind en ze wordt totaal niet terecht gewezen als ze weer loopt te kafferen op haar ouders die álles voor haar zouden doen. Ondankbaar klote kind is het gewoon.![]()
Ze ziet er ook gewoon uit als 12 met dat zielige pruillipje van haar en die rare draai bewegingen met haar ogen.
Liefje, prinsesje, schat kus kus knuffel knuffel. Ik wordt er doodmoe van. Deze verhaallijn kan me ook zo weinig boeien, het is gewoon een ergernis eigenlijk. Bizar hoe acteurs dit toch altijd voor elkaar krijgen.
Enig pluspuntje: de laatste scene met Nina toen Janine haar hielp met aankleden. Ik zou haast vergeten dat Nina eigenlijk al 21 is en geen 12.![]()
Ludo zette Maxime iig heerlijk op haar plek, die zijn ogen beginnen ook beetje te openen, gelukkig. Maxime moet binnenkort wel door de mand vallen.
En verder sta ik volledig aan Nick's zijde.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:
Zo, net de uitzending van gister online ff gekeken.
Vind de situatie/reacties rondom Nina zo walgelijk overdreven.V
Nina gedraagt zich verder als een verwend, 12 jarig kind en ze wordt totaal niet terecht gewezen als ze weer loopt te kafferen op haar ouders die álles voor haar zouden doen. Ondankbaar klote kind is het gewoon.![]()
Liefje, prinsesje, schat kus kus knuffel knuffel. Ik wordt er doodmoe van. Deze verhaallijn kan me ook zo weinig boeien, het is gewoon een ergernis eigenlijk.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Canisfire het volgende:
Dit doet Milan Alberts dus tegenwoordig .
http://weblogs.vpro.nl/thepopgroep/daan/
Geweldig vind het die baby met zijn straataalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb het zondag gezien, het is echt verschrikkelijk!
De eerste homozoen liet 2jaar op zich wachten, en Jack en Carly.....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:15 schreef lady-wrb het volgende:
snelheid bij atwt?
ik vind er daar anders ook geen gang inzitten.
ik kan weken niet kijken en dan moeiteloos weer aanhaken.
alleen loop je dan de kans dat craigh of paul er weer heel anders uitziet
Hadden wij niet hier geopperd dat Dex dat met haar van plan was als schuldsanering?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Abortus...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:23 schreef Zipportal het volgende:
Het enige wat nog iets kan worden, is dat Ludo er achterkomt dat Maxime toch een miskraam heeft gehad.
lijkt me een geweldige verhaallijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef nWo4Life het volgende:
Ik vond Noud ook beter vandaag. Laat hem maar eens uitpakken tegen die domme gans.
Ronja is daarentegen verschrikkelijk. Als dat mijn vriendin was zou ik haar meteen de laan uitsturen. Wat een zeikwijf is dat geworden zeg. Get a life... dit verpest het personage Danny nog verder.![]()
Wat is Barbamamma toch een vampier. Hoe duidelijk is het dat zij in bed belandt met de o zo gevoelige Martijn?Hoop dat Irene haar om het leven brengt...
Per ongeluk is per definitie niet expres.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:21 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
Vooral leuk als Irene per ongeluk een balk op haar laat vallen en dat het niet expres ging
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:32 schreef Perico het volgende:
Welkom bij Afgunstige Tijden...
Ronja is jaloers op Sjors die Danny een held vindt (en zij stelt hen naakt samen voor).
Irene is jaloers op Barrrr, die geile neucksecks wil met Martijn alias foute Wout
Noud is jaloers op Frederik, die denkelijk voor de ogen van de man uit Staphorst Vicky moet nemen, anders is het huwelijk niet geloofwaardig...
Volgens mij wassie straight hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:40 schreef suus21 het volgende:
die danny is irl toch gay? Ik zapte laatst boulevard voorbij en dacht zoiets te horen over zijn vriend...ook al is hij niet gay, tis een enorme fag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |