dat waren mijn psychische krachtenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:03 schreef logicc123 het volgende:
WTF jeroen begint over geestedraaien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zou het dan toch mensen.....er is meer mensen....
Hoe kon jeroen dit nou weten dat ik het hierover had... spooky......................
ze zitten wel naast een kerkhof.........
![]()
Das knap van hemquote:
Ha haquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:03 schreef Danny het volgende:
eline wijst naar het kerkhof: 'buiten is maar een dooie boel'
Ik denk dat ik er dan gewoon vrede mee had gehad als hij wat wilde gaan zoenen met Eline voor een keertjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Mja, was wel een beetje raar idd. Als ik die vriendin was, dan wist ik het wel
Crematie afgelopen maandagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:04 schreef Maanvis het volgende:
maar hoe weet Jeroen dat 't meiske boos was laatst?
Wat zegt u dat toch netjes Mevrouw de Bokquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
aha ,dus jeroens vriendin was laatst boos ,das natuurlijk vanwege het rijen tegen amber met zijn stijve tampeloeres
one woman showquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:05 schreef TheBomb het volgende:
marielin gaat nog eff helemaal los in haar eentje
piepelemientjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zegt u dat toch netjes Mevrouw de Bok
Pim en Eline zoenen dat is echte liefdequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er dan gewoon vrede mee had gehad als hij wat wilde gaan zoenen met Eline voor een keertje
Ziggoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Als ze ontslagen wordt bij Ziggo, kan Marielin wel een paaldanscarriėre beginnen.
Winaaarquote:
het scheelt nog wel bar weinig meen ik zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:03 schreef TheBomb het volgende:
[..]
Denk dat Eline dan nog wat meer moet drinken
Gadverquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet
Maar vrees het ergste...
Well duh... Dat gaat op voor 93.5%van de mannelijke Nederlandse bevolking. De rest bestaat uit homofielen en verzamelaars.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:08 schreef Flow3r het volgende:
trieste aandachtzoekerij van Jeroen![]()
meneertje kan zich niet vermaken zonder bier en vrouwen
Tot nu toe geen problemen meequote:
hij heeft haar toch afgelopen maandag gezien op de crematiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:04 schreef Maanvis het volgende:
maar hoe weet Jeroen dat 't meiske boos was laatst?
Dat kost je meer centen als dat het je opbrengtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:09 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
moet er toch maar eens een copywricht op zetten....
solly, bedoel natuurlijk dat ie de aandacht van de bunkerbaas/camera zochtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Well duh... Dat gaat op voor 93.5%van de mannelijke Nederlandse bevolking. De rest bestaat uit homofielen en verzamelaars.
Helemaal off-T, lo so, maar wel hilarisch.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
aha ,dus jeroens vriendin was laatst boos ,das natuurlijk vanwege het rijen tegen amber met zijn stijve tampeloeres
Dat was nog zieliger dan dat gedoe met Peuterquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:10 schreef Espabilado het volgende:
2 kussen op dr wang en 1 op de mond... 'dankjewel' ?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |