Als de regie een nu eens wat steady shots zou maken...quote:
Ik niet, denk meer in de richting van Jeroen-Eline .quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb nog alle vertrouwen in een eline+marielin schraalschaarsessie
Hij 'dekt' zich alvast in.quote:
Zij niet, ik welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:58 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
als je zat bent merk je dat toch niet meer joh,
Ik heb positieve ervaringen maar was altijd blij dat het in mijn eigen huis nooit lukte.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:59 schreef rafel het volgende:
met glaasje draaien voorspelt de geest via letters meestal ongelukken en veroorzaakt daardoor angst bij de draaiers
het was voor mij eens maar nooit weer
Hij gaat godverdomme lol makenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:00 schreef TheBomb het volgende:
Aaah Jeroen gaat zich verontschuldigen alvast, wat is hij allemaal van plan?
Hoort allemaal bij het spel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:01 schreef Espabilado het volgende:
Jeroen betuigd zn liefde aan zn vriendin maar volgens mij was het meer dat ie dr voorbereid op eventuele dingen die ie gaat ondernemen
Mja, was wel een beetje raar idd. Als ik die vriendin was, dan wist ik het welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:01 schreef Espabilado het volgende:
Jeroen betuigd zn liefde aan zn vriendin maar volgens mij was het meer dat ie dr voorbereid op eventuele dingen die ie gaat ondernemen
Onzinquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:59 schreef rafel het volgende:
met glaasje draaien voorspelt de geest via letters meestal ongelukken en veroorzaakt daardoor angst bij de draaiers
het was voor mij eens maar nooit weer
Denk dat Eline dan nog wat meer moet drinkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:02 schreef evaxsis het volgende:
Ooh my fucking god, zou het nu dan gaan gebeuren tussen Jeroen en Eline
Dat dusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is pure angst van mensen die teveel films hebben gezien en blind geloven wat er in griezelverhalen te lezen valt.
Ik welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:58 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
als je zat bent merk je dat toch niet meer joh,
Das handig want dat weet ze morgen niet meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:03 schreef TheBomb het volgende:
[..]
Denk dat Eline dan nog wat meer moet drinken
Crematiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:04 schreef Maanvis het volgende:
maar hoe weet Jeroen dat 't meiske boos was laatst?
Crematie waar hij niemand heeft gesproken toch.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:04 schreef Maanvis het volgende:
maar hoe weet Jeroen dat 't meiske boos was laatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |