SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:30 schreef Bomil het volgende:
Ik heb het over deze smiley: [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zo'n allochtonen-smiley.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor het eerst post jij in mijn goud-waarde-topics en dan post je zo iets onnuttigs? ik zie je toekomst somber in Paul, ik zie je toekomst somber in...quote:![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:35 schreef Kriegel het volgende:
kutsmileykutsmileykutsmileykutsmileykutsmileykutsmileykutsmileykutsmileykutsmiley
kutsmileykutsmileykutsmileykutsmileykutsmileykutsmileykutsmileykutsmileykutsmiley
net als Paul geen toekomst...
![]()
Het spijt mequote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:32 schreef Bomil het volgende:
[..]
Voor het eerst post jij in mijn goud-waarde-topics en dan post je zo iets onnuttigs? ik zie je toekomst somber in Paul, ik zie je toekomst somber in...
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hulde aan deze smiley!
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.![]()
Opende bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:46 schreef BasEnAad het volgende:
Ik was me ook nog niet bewust van deze smiley totdat jij dit kuttopic openden, dwaas!
En waar staat die smiley dan ergens?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Zomgzomg![]()
![]()
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
wat een kuttopicquote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Inderdaad, en de smiley staat in de OP.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Opende bedoel je zeker?
En waar staat die smiley dan ergens?
![]()
![]()
quote:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
![]()
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: