Geforceerd van een smiley een hype maken is zó newbish!quote:Op zondag 15 juni 2008 20:33 schreef zomgmoz het volgende:
dit is hem:
[ afbeelding ]
Dit is de allernieuwste en beste smiley. Als je deze niet hebt tel je niet mee!
Hij heet Herman, en hij is diep diep diep teleurgesteld! [ afbeelding ]
Tevens wil ik even bekend maken dat dit de beste en meest perfecte smiley ooit is. Er is nooit een betere geweest, er is geen betere, en er zal ook geen betere zijn.
Dus wees er snel bij, voordat Herman weg is![ afbeelding ]
PS: deze smiley is zelfs betere dan alle FOK!-smileys. Als jullie echt indruk willen maken in een topic, moet je reageren met Herman.
[ afbeelding ]
Die is wel nais ja, maar haalt het toch niet bij dezequote:Op zondag 15 juni 2008 20:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Geforceerd van een smiley een hype maken is zó newbish!
Écht toffe smileys worden vanzelf hip!
Zoals de enige, echte huillach: [ afbeelding ]
Ga je moeder om slotjes vragen, droeftoeter.quote:
Ik gok van niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:42 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
Die is wel nais ja, maar haalt het toch niet bij dezehttp://img122.imageshack.us/img122/8981/naamloosbx9.jpg
En ik forceer niets, ik breng het alleen onder de aandacht. Over een week gebruikt iedereen op FOK! deze bij iedere post[ afbeelding ]
Juist ja.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:36 schreef zarGon het volgende:
Er is maar één alles omvattende smiley:
". "
ten eerste. zorg even dat ie een transparante achtergrond heeft.quote:
Herman is 80 jaar oud, en denkt aan zijn uiterlijk. Daarom is zijn witte haar in een vierkantje geknipt.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:53 schreef timbob het volgende:
[..]
ten eerste. zorg even dat ie een transparante achtergrond heeft.
nummer 2: maak hem dan even in de stijl als de andere fok emo's
ten derde: je moeder.
ten vierde: wat cerror zei.
Laat ik toevallig Herman heten. Dus is die 80 wel toepasselijk.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:58 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
Herman is 80 jaar oud, en denkt aan zijn uiterlijk. Daarom is zijn witte haar in een vierkantje geknipt.
[ afbeelding ]
Dus jij bent de aangewezen persoon om mijn smiley te gebruikenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat ik toevallig Herman heten. Dus is die 80 wel toepasselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |