quote:
Tsja, als ik iets doe, doe ik het goedquote:
Duidelijk wel jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tsja, als ik iets doe, doe ik het goed
Reactie van mijn beste vriend:quote:
o. visitequote:Vrouwmens!![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tsja, als ik iets doe, doe ik het goed
Boh! Ziet er nog keurig uit!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ja.. de voorlamp en achterlamp moeten ook vervangen
Kan je tot 23:00uur mijn werk even overnemen?quote:
Wat doe je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je tot 23:00uur mijn werk even overnemen?
Ik zit te fokken op mn laptopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit te fokken op mn laptopIk heb geen laptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Heb je ook niet nodig, ik heb een pjoeter van de baas. Ik heb alleen de laptop om te fokken.quote:
quote:
Verder gaat het wel goed met je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik ben een Film aan het kijken
![]()
romantisch ook nog
Je was er vroeg bij voor een zondag.quote:Op zondag 17 mei 2009 05:33 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen indah
En tot morgen in de middag ergens![]()
Niet echt. Ik vrees dat ik vanaf de 21e genoeg zal zien.. gelukkig ben ik maar 10 dagen in Nederland.quote:Op zondag 17 mei 2009 07:15 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen
iemand nog behoefte aan wat regen, genoeg in de aanbieding hier
Oh, moest de weersverwachting eens bekijken dan. Beetje mooi weer en wat zon is al wel voldoende. Regen valt hier ook af en toe, dus dat is niet zo erg.quote:Op zondag 17 mei 2009 07:40 schreef Klonk het volgende:
het word juist beter de komende paar dagen
zeg maar indah weer, hemelvaart lijkt nu mooi, zonnig, warm en droog te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |