Ach ja.. die muis gloeit nog na van de BBQquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de OP moet je nu natuurlijk iets verder weg zoeken![]()
Dat zou heet zijnquote:
Nieuw topic of een nieuwe paginaquote:
drukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:31 schreef jna het volgende:
[..]
hoe gaat het daar in schotland eigenlijk? Behalve de lelijke vrouwen
Is dat een gel om je schaamhaar mee in model te krijgen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef Californium het volgende:
[..]
drukweer een verschrikkelijke kut gel geproduceerd vandaag
![]()
quote:Dadelijk lekker stappen![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat een gel om je schaamhaar mee in model te krijgen?
[..]
![]()
Wel leuke mensen leren kennen daar dus?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef Californium het volgende:
[..]
drukweer een verschrikkelijke kut gel geproduceerd vandaag
![]()
Dadelijk lekker stappen![]()
Ik wilde 'm niet maken om het niveau niet weer zo te laten dalenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat een gel om je schaamhaar mee in model te krijgen?
whehe... Jah wel hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:41 schreef jna het volgende:
[..]
Wel leuke mensen leren kennen daar dus?![]()
[..]
Ik wilde 'm niet maken om het niveau niet weer zo te laten dalen![]()
Gelukkig deed jij het
Daar ben ik goed in.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:41 schreef jna het volgende:
Ik wilde 'm niet maken om het niveau niet weer zo te laten dalen![]()
Gelukkig deed jij het
Ja wel aardig, zo maar weer eens even gaan trainen na 4 weken blessurequote:
Tussenrib spier kapot, dus ook niet behandelbaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel rustig aan beginnen, anders ben je straks weer zoveel weken uit de running. Wat had je trouwens?
hangt er van af. wat wil je weten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:20 schreef Puala het volgende:
Iemand hier toevallig verstand van stage-sollicitatie-brieven?
Ik ben momenteel bezig aan een brief en kan geloof ik wel wat advies gebruiken..quote:
Hier is geen regen en er lijkt ook geen regen te komen zag ik zojuist op buienradar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:01 schreef PieterBas het volgende:
Met de regen? Hier begint het ook lekker door te zetten.
Nee, die regen is intussen al weg. Toen mijn ouders nar huis kwamen op de fiets kwam het er even met bakken uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:01 schreef PieterBas het volgende:
Met de regen? Hier begint het ook lekker door te zetten.
aha..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die regen is intussen al weg. Toen mijn ouders nar huis kwamen op de fiets kwam het er even met bakken uit.Maar nu schijnt het zonnetje weer een beetje.
Ik had het eigenlijk over dit topic.
buienradar klopt, dus je hebt gelukquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hier is geen regen en er lijkt ook geen regen te komen zag ik zojuist op buienradar.
Wanneer is die wedstrijd Nederland - Noorwegen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:40 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. dat zijn redelijke plekken... achter de goals, maar moet het wel droogblijven
10 juniquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:47 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wanneer is die wedstrijd Nederland - Noorwegen?
Die weekend topics staan hier ook 3 dagen open..quote:Op zondag 17 mei 2009 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Milou
jnaeindelijk leven, en ik maar f5'en
![]()
Iedereen heeft natuurlijk een leven in het weekend.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die weekend topics staan hier ook 3 dagen open..
Dat zal het zijn ja!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk een leven in het weekend.
E ik als enige nietquote:
Vrijdagmiddag gewoon even kijken op sommige sites op internet. Daar kun je een leven lopenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
E ik als enige niet![]()
![]()
Dan maar weer verder leren.
jij komt ook weer ff binnen wippen..quote:Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef MarijeH het volgende:Hoe gaat het hier?
Luctor, succes met leren.
welk kloteliedje? Ik heb alleen de winnaar gehoord, en de puntentelling gekeken. Dus geen idee over welk liejde het gaat.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef jna het volgende:
En dat kloteliedje van het songfestival blijft ook constant in m'n hoofd zitten
Marijequote:
dank je. Nou na leren, ik lees het boek door en dan vind ik het wel weer goedquote:Luctor, succes met leren.
Ja dat nummer van de winnaarquote:Op zondag 17 mei 2009 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
welk kloteliedje? Ik heb alleen de winnaar gehoord, en de puntentelling gekeken. Dus geen idee over welk liejde het gaat.
oh is dat een kloteliedje? Vond het wel meevallen, maar heb dan de rest ook niet echt gehoord. Alleen van de Toppers. En daarmee is dat van Noorwegen gewoon goed. Maar ja wat nietquote:
nouja klote omdat het constant in m'n hoofd zit. Heb net al 2 cd's geluisterd maar zit nu weer met dat liedje in m'n hoofdquote:Op zondag 17 mei 2009 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh is dat een kloteliedje? Vond het wel meevallen, maar heb dan de rest ook niet echt gehoord. Alleen van de Toppers. En daarmee is dat van Noorwegen gewoon goed. Maar ja wat niet
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:44 schreef jna het volgende:
[..]
nouja klote omdat het constant in m'n hoofd zit. Heb net al 2 cd's geluisterd maar zit nu weer met dat liedje in m'n hoofd
ja, precies die. Iedere keer als ik dat liedje hoor, zie ik gelijk weer dat beeld voor me.quote:
Er zijn nog veel ergere partnersites van meatspin hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, precies die. Iedere keer als ik dat liedje hoor, zie ik gelijk weer dat beeld voor me.
die hoef ik niet te zien, dank je.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:09 schreef jna het volgende:
[..]
Er zijn nog veel ergere partnersites van meatspin hoor.
Ik ben drukquote:Op zondag 17 mei 2009 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Milou![]()
Waarom deed jij dan ook niet mee?
Het is droogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |