vergeet niet dat de cups veel duurder zijn. Maar wel lekkerder!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
Oh dat valt inderdaad mee een beetje senseo gaat ook die kant uit (dat is wat we nu hebben).
Hmm ja té laat voor mij om zo praktisch nog te denkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
vergeet niet dat de cups veel duurder zijn. Maar wel lekkerder!
Ik had ook wel een witte, plankenvloer gewild. Maar dat vond mon amour niet zo'n goed idee :-). Dit vonden we allebei mooi, dus vandaar. En we vinden het wel iets robuusts, stoers hebben. Neemt niet weg dat ik een mooie houten vloer ook heel gaaf vind.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:02 schreef bleiblei het volgende:
waarom hebben jullie eigenlijk voor een stenen vloer gekozen ipv hout?
Het komt ongeveer neer op 30 cent per kopje. Als ik nu 10 koppen per dag weg zou leuten dan zou het een te dure grap worden, maar zoveel drink ik (gelukkig) niet, En in case of verjaardag of andersoortig feestje met veel gasten, gaat gewoon het oldskool koffiezetapparaat aanquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja té laat voor mij om zo praktisch nog te denkenthnx voor de tip!
Die is handig dan, geen koffiesmaak aan je chocoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:24 schreef styliste het volgende:
wij hebben deze:
[ afbeelding ]
ik lust ook geen koffie en deze heeft een aparte heet water uitgang. en je kan er (chocolade)melk mee verwarmen en opschuimen
Boh, die hebben wij ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:24 schreef styliste het volgende:
wij hebben deze:
[ afbeelding ]
ik lust ook geen koffie en deze heeft een aparte heet water uitgang. en je kan er (chocolade)melk mee verwarmen en opschuimen
Heb ik ook! maar dan in het wit. fijn apparaat, alleen vind dat je wel kleine kopjes koffie krijgt met pads hoor. maar goed, dat ga ik hier niet besprekenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:24 schreef styliste het volgende:
wij hebben deze:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |