Dat is waar, van zwemmen wordt je hele lichaam gespierd, maar vooral je schouders ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom breed worden? Desu, je kan ook gewoon gaan zwemmen, daar krijg je me toch een partij schouders van.
Het gaat me meer om m'n heupen en m'n kont.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom breed worden? Desu, je kan ook gewoon gaan zwemmen, daar krijg je me toch een partij schouders van.
Mijn haar lijkt nu op dat chickie van je UI.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hey, ho, halt, stop. Ik ben geen mooiboy patsertje met nep diamanten oorbellen.
Inderdaad. Oxandrolon kuurtje en je bent ineens een flinke manquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:03 schreef Hyman het volgende:
En als je lui breed wilt worden moet je steroïden nemen
Je kont wordt ook steviger van zwemmen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het gaat me meer om m'n heupen en m'n kont.
Broeken hebben geen vorm bij mij, op enkele na.
Yeahquote:
is mark een zwemmer dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kont wordt ook steviger van zwemmen!
Mark zijn kont![]()
![]()
![]()
Fatsoenlijke broeken kopen. Daarom bestaan er broeken van 100 euro of meer; die zijn kwalitatief veel beter en hebben een mooiere pasvorm.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het gaat me meer om m'n heupen en m'n kont.
Broeken hebben geen vorm bij mij, op enkele na.
Ohquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kont wordt ook steviger van zwemmen!
Mark zijn kont![]()
![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oxandrolonquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:05 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad. Oxandrolon kuurtje en je bent ineens een flinke man
Pielemans word hard.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij heeft heel lang gezwommen, alleen nu niet meer.
[ afbeelding ]
Degene die ik nu aan heb was 60 euro en zit erg goed. Het is m'n best zittende broek.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Fatsoenlijke broeken kopen. Daarom bestaan er broeken van 100 euro of meer; die zijn kwalitatief veel beter en hebben een mooiere pasvorm.
Ja, nu gaat het echt te ver.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij heeft heel lang gezwommen, alleen nu niet meer. Hier is ie dus al gestopt.
[ afbeelding ]
Fapfapfapfapquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij heeft heel lang gezwommen, alleen nu niet meer. Hier is ie dus al gestopt.
[ afbeelding ]
Nou.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:07 schreef -SG- het volgende:
Weet je wat ik wel zou willen zijn?!
Nee. Ik moest even aan Desu laten zien dat je breed kan worden van zwemmen en hij is niet op msn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, nu gaat het echt te ver.Haal die foto weg bitte
Check het merk, misschien moet je meer van dat merk kopen? De meeste merken hebben een unieke pasvorm.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Degene die ik nu aan heb was 60 euro en zit erg goed. Het is m'n best zittende broek.
Dus ze zijn er wel alleen het is een zeldzaamheid.
Ik ben ook weleens 10 broeken wezen passen en uiteindelijk geen enkele genomen.
Nou ik vind mark niet echt breed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee. Ik moest even aan Desu laten zien dat je breed kan worden van zwemmen en hij is niet op msn.
Nouja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee. Ik moest even aan Desu laten zien dat je breed kan worden van zwemmen en hij is niet op msn.
Dan had je even moeten vragen of ik op msn kon komen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je mag nog wel op msn komen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan had je even moeten vragen of ik op msn kon komen?
Maar ik heb het nu al gezien.
Post dan zo'n foto, en niet die.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je ziet het ook veel beter als je hem in het echt ziet en hij staat met zijn rug naar je toe.
Ja, die heb ik op het moment toch niet.quote:
Ik ben wel breed gebouwd, ik heb alleen de spieren nietquote:
Whehe.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben wel breed gebouwd, ik heb alleen de spieren niet
Tenminste vroeger zeiden ze dat
Breed is tof.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben wel breed gebouwd, ik heb alleen de spieren niet
Tenminste vroeger zeiden ze dat
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:12 schreef RoBro het volgende:
even men moeder slaan ze heeft godverdomme men overhemden nog niet gestreken
dat is nou zon typisch overrated kutapparaat waar men het serieus tof van vindt om in huis te hebbenquote:
Ja maar dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat is nou zon typisch overrated kutapparaat waar men het serieus tof van vindt om in huis te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |