Dat niet, maar als ik zeg dat ik geen intresse erin heb, en dan toch doorgaanquote:
Is tof. Niet het oeh-ah-oeh-oef-kreun tennis op tv natuurlijk, maar gewoon gezellig met z'n vieren op de tennisbaan regelmatig een uur balletjes slaan. Niet professioneel of zoquote:
Van dat eerste heb ik nog nooit gehoord en fitness is zo verschrikkelijk saai. Doe dan een echte sport.quote:
Maar dat is het enige wat werktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Van dat eerste heb ik nog nooit gehoord en fitness is zo verschrikkelijk saai. Doe dan een echte sport.
Yea.. ik blijf erbij: tennis.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is tof. Niet het oeh-ah-oeh-oef-kreun tennis op tv natuurlijk, maar gewoon gezellig met z'n vieren op de tennisbaan regelmatig een uur balletjes slaan. Niet professioneel of zo
Ik vertel je alleen hoe je spieren kan ontwikkelen en kunt aankomen. Het is de meest effectieve methodequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Van dat eerste heb ik nog nooit gehoord en fitness is zo verschrikkelijk saai. Doe dan een echte sport.
Dat zal bestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vertel je alleen hoe je spieren kan ontwikkelen en kunt aankomen. Het is de meest effectieve methode
Waarom breed worden? Desu, je kan ook gewoon gaan zwemmen, daar krijg je me toch een partij schouders van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:03 schreef Hyman het volgende:
En als je lui breed wilt worden moet je steroïden nemen
Hey, ho, halt, stop. Ik ben geen mooiboy patsertje met nep diamanten oorbellen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:03 schreef Hyman het volgende:
En als je lui breed wilt worden moet je steroïden nemen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef RoBro het volgende:
veel aftrekken helpt ook wel links en rechts afwisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |