Hoezo, die man doet echt geen vlieg kwaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:36 schreef RoBro het volgende:
[..]
al kreeg ik 5 euro toe dan liet ik het nog niet doen
Indien vrouwelijk gaarne pics.quote:
doe mee. Duh.quote:
Nein, man.quote:
Hebben mensen jou wel eens verteld hoe kansloos ze je vinden?quote:
Handig zegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Nein, man.
Opzich wel handig heur, want nu heeft ie weer n poetsaanval en gaat ie de keuken weer schoonmaken.![]()
Eat shit and die gozerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:38 schreef s0k het volgende:
[..]
Hebben mensen jou wel eens verteld hoe kansloos ze je vinden?
Moet ie dan maar vaker krijgenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Nein, man.
Opzich wel handig heur, want nu heeft ie weer n poetsaanval en gaat ie de keuken weer schoonmaken.![]()
I liekquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef oshiro het volgende:
Het gaat weer helemaal de verkeerde kant op
Geweldig tochquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Nein, man.
Nee dank je. Geen behoefte aan.quote:
Wat gebeurt er als je hem een xtc pilletje geeft?quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:41 schreef RoBro het volgende:
lekker hip dansen op de beats van ricky martin daar heb ik zin in
Ik zeg ook niet dat ik t erg vind.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:40 schreef KingGone het volgende:
[..]
Waarom is het dan wel erg als je het 's middags doet
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je hem een xtc pilletje geeft?
Gaat ie dan een keuken met eiland maken?
livin' la vida locaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:41 schreef RoBro het volgende:
lekker hip dansen op de beats van ricky martin daar heb ik zin in
hij likt af en toe aan mijn piemel, maar daar blijft het bij. Geheel platonisch dus.quote:
en dat ik na een avond stappen jouw anus schoonlik vind ik meer dan normaalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef s0k het volgende:
[..]
hij likt af en toe aan mijn piemel, maar daar blijft het bij. Geheel platonisch dus.
Okay, daarvan kreeg ik een spontane kotsneiging.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:44 schreef RoBro het volgende:
[..]
en dat ik na een avond stappen jouw anus schoonlik vind ik meer dan normaal
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:44 schreef RoBro het volgende:
[..]
en dat ik na een avond stappen jouw anus schoonlik vind ik meer dan normaal
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef s0k het volgende:
[..]
hij likt af en toe aan mijn piemel, maar daar blijft het bij. Geheel platonisch dus.
je kamergenoot maakt nu het huis schoon dus kots gewoon op de vloerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef Plums het volgende:
[..]
Okay, daarvan kreeg ik een spontane kotsneiging.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
je kamergenoot maakt nu het huis schoon dus kots gewoon op de vloer
Die is wel tofquote:
Neem gewoon een joggingbroek.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:52 schreef Desunoto het volgende:
Waarom hebben broeken die op het eerste gezicht vorm lijken te hebben, geen vorm als je ze aanhebt?![]()
Ja, de New Yorker was opengegaan en hadden grote kortingen dus ik ben even gaan kijken. Ze hadden zulke toffe broeken alleen ze zaten niet. Voor geen meter.
Omdat je geen kont hebt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:52 schreef Desunoto het volgende:
Waarom hebben broeken die op het eerste gezicht vorm lijken te hebben, geen vorm als je ze aanhebt?![]()
Ja, de New Yorker was opengegaan en hadden grote kortingen dus ik ben even gaan kijken. Ze hadden zulke toffe broeken alleen ze zaten niet. Voor geen meter.
Misschien ligt t aan jou?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:52 schreef Desunoto het volgende:
je hebt geen bootyquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:52 schreef Desunoto het volgende:
die clip is wel hard vroeger diehard kapotgedraaid op schoolfeesten en hakken maarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is wel tof
Doet me denken aan vroegah
Vertel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |