quote:
Maar als ik naar buiten wilquote:
T-shirt is beter dan een trui of zo, want die wordt helemaal smerig natquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar als ik naar buiten wil
Gisterenavond ook, liep ik door de regen in m`n t-shirt.
Wel een geweldige ventquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Succesvol thai-boker inderdaad. Tot hij stopte en verslingerd raakte in de onderwereld.
Ja ok, maar toch, heb liever dan een jas aanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
T-shirt is beter dan een trui of zo, want die wordt helemaal smerig nat
Omg ik zag t voor mequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je moet je ook niet aftrekken tegenover het dakraam gekkie
Ja, jij vond het zeker wel leuk om te zien zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je moet je ook niet aftrekken tegenover het dakraam gekkie
Whehe. Hij straalt je in voor 5 euro!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:34 schreef RoBro het volgende:
ik ben samen met betty naar het derde daluniversum erra gevlogen en toen we daar kwamen na 349 lichtjaren werden we als helden onthaald gratis drankies gratis vrouwen we kregen de goudstukken naar ons hoofd geslingerd en het mooiste was ik kon er ook nog op fok zitten terwijl alles 349 lichtjaren voorliep heel leip maar toen moesten we weer terug en belandde ik in een verpauperd land waar het vol met allochtonen zat balen he
Naja. Het is wel een trieste bedoening. Er zit meer heroïne dan bloed in die manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |