quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
heel slim om dat door marielin te laten doen, anders is ie al mislukt voor er goed en wel begonnen is
Ik kan het niet goed zien, maar volgens mij zijn dit toch echt lucifers.quote:
Het zjin meer dan 100 doosjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
He He eindelijk ook het bewijs. Dan had ik dus al die tijd gelijk met mijn aantal van 30 + doosjes.
quote:
maak je niet druk, het was duidelijk genoeg hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien, maar volgens mij zijn dit toch echt lucifers.
[ afbeelding ]
Zoveel lucifers over, daar kun je geen oogje meer bij dichtknijpen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:19 schreef Marrije het volgende:
voel ik daar een 'ik vind toch ook wel dat de opdracht niet is gehaald' aankomen?
Maakt niet uit, geef maar een sanctie, als het feestje vanavond door gaat vind ik alles best.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoveel lucifers over, daar kun je geen oogje meer bij dichtknijpen.
LOL.... jij wilt ontberingen zien hè....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef Nostalgist het volgende:
Tussenstand van de poll indien de Eiffeltoren niet gehaald is:
Eiffeltoren niet gehaald
»500 euro boete 10 Votes
»2 mensen 24 uur iso 45 Votes
»24 uur geen eten 11 Votes
»Geen sanctie 15 Votes
»Poll sluit 15 mei 14:00 uur
Óf er staat wél expliciet "alle luciffers gebruiken" in de opdracht, of niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoveel lucifers over, daar kun je geen oogje meer bij dichtknijpen.
Goede 1 op 1 gesprekken !quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... jij wilt ontberingen zien hè....
Én Bart heeft de opdracht mondeling toegelicht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze hebben de opdracht op papier gekregen mét een voorbeeld, maar hebben dat weer moeten inleveren
Misschien daarom maar 2 slaapzakken terug? Van de TBO site.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef Nostalgist het volgende:
Eiffeltoren niet gehaald
»500 euro boete 10 Votes
»24 uur geen eten 11 Votes
»Geen sanctie 15 Votes
»Poll sluit 15 mei 14:00 uur
quote:Slaapzakken zijn weer terug
De overlevers hebben 24 uur geen slaapzakken gehad. Nu de slaapzakken terug zijn, zijn ze niet geheel tevreden.
Was het nou expres of per ongeluk dat niet iedereen zijn/haar eigen slaapzak heeft?
True. Maar er is toch al meermalen bewijs geleverd dat het er expliciet stond? Of ben ik weer eens het wegje kwijt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:25 schreef Gert het volgende:
Óf er staat wél expliciet "alle luciffers gebruiken" in de opdracht, of niet.
If not, dan is de 'kern' van de opdracht dus om dat schaalmodel na te maken. Dat is ze redelijk gelukt.
En dan doet dat hele geneuzel er niet toe of alle lucifers wel of niet gebruikt zijn.
Doe dan maar Jeroen en Marielin en Pim en Eline.... dan wordt het misschien nog wat met de gesprekken.quote:
Dat zeg ik in mijn vorige post.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:28 schreef Oxymorons het volgende:
Bedenk me net dat bij het binnenkomen van de slaapzakken (2) er door de regie al rekening wordt gehouden dat er 2 buiten slapen door het niet halen van de opdracht en er ook 2 slapen in het bed!
O, ja dat maakt de zaak dan weer anders. Als ze nu meteen een bepaalde hoeveelheid hadden gekregen die helemaal óp moest was het voor de Overlevers ook duidelijker geweest.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:28 schreef Chanel5 het volgende:
Er is volgens mij ook gezegd dat, als ze meer licifers nodig hadden, ze die konden krijgen. Dus zijn deze licifers over van de eerste partij of hebben ze er lucifers bijgekregen.
Dit zijn de lucifers die ze gisteren al apart hebben gelegd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:28 schreef Chanel5 het volgende:
Er is volgens mij ook gezegd dat, als ze meer lucifers nodig hadden, ze die konden krijgen. Dus zijn deze lucifers over van de eerste partij of hebben ze er lucifers bijgekregen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
heel slim om dat door marielin te laten doen, anders is ie al mislukt voor er goed en wel begonnen is
Dat is precies wat Bart heeft gezegd. Hij noemde het aantal lucifers waaruit het voorbeeld was opgebouwd, zei dat zij op dat moment ongeveer 5000 lucifers hadden, maar dat als ze meer nodig zouden hebben, dat ze die dan zouden krijgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:28 schreef Chanel5 het volgende:
Er is volgens mij ook gezegd dat, als ze meer lucifers nodig hadden, ze die konden krijgen. Dus zijn deze lucifers over van de eerste partij of hebben ze er lucifers bijgekregen.
Als het ook bewijsbaar aan de bewoners is medegedeeld, dan is het einde discussie ja, er zijn zoveel lucifers over dat je die zelfs nog ziet als je beide ogen hard dichtknijpt en een laserbril opzet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Maar er is toch al meermalen bewijs geleverd dat het er expliciet stond? Of ben ik weer eens het wegje kwijt?
slim, die had ik niet door. Maar ik hoef me er dus niet meer sappel om te maken. Het komt wel goedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien daarom maar 2 slaapzakken terug? Van de TBO site.
[..]
Als er nou staat dat ze alle lucifers moeten gebruiken, maar er staat niet expliciet dat ze in het schaalmodel gebruikt moeten worden, dan zou het toch voldoende moeten zijn om de overgebleven lucifers op andere wijze op te gebruiken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Maar er is toch al meermalen bewijs geleverd dat het er expliciet stond? Of ben ik weer eens het wegje kwijt?
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=516096quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het ook bewijsbaar aan de bewoners is medegedeeld, dan is het einde discussie ja, er zijn zoveel lucifers over dat je die zelfs nog ziet als je beide ogen hard dichtknijpt en een laserbril opzet.
Maar ik lees verschillende dingen: het zou telefonisch gemeld zijn. Bart zou nog hebben gezegd dat ze indien nodig méér lucifers mochten hebben (wat niet totáál in tegenspraak is met "alle lucifers gebruiken", maar wel een beetje, in de zin dat er schijnbaar geen sprake is van een precies afgepaste hoeveelheid).
Hoe dan ook: bij het voorlezen van de opdracht moet het specifiek vermeld staan, m.i. Als daar bewijs voor is, dmv een filmpje, dan heb ik dat gemist.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er nou staat dat ze alle lucifers moeten gebruiken, maar er staat niet expliciet dat ze in het schaalmodel gebruikt moeten worden, dan zou het toch voldoende moeten zijn om de overgebleven lucifers op andere wijze op te gebruiken?
Kampvuurtje ofzo
over die extra lucifers die ze zouden mogen krijgen, dat was meer in de zin van 'tenminste gebruiken wat je nu hebt' en niet van 'om en de nabij wat je nu hebt maar als je meer nodig hebt. . .'quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het ook bewijsbaar aan de bewoners is medegedeeld, dan is het einde discussie ja, er zijn zoveel lucifers over dat je die zelfs nog ziet als je beide ogen hard dichtknijpt en een laserbril opzet.
Maar ik lees verschillende dingen: het zou telefonisch gemeld zijn. Bart zou nog hebben gezegd dat ze indien nodig méér lucifers mochten hebben (wat niet totáál in tegenspraak is met "alle lucifers gebruiken", maar wel een beetje, in de zin dat er schijnbaar geen sprake is van een precies afgepaste hoeveelheid).
Hoe dan ook: bij het voorlezen van de opdracht moet het specifiek vermeld staan, m.i. Als daar bewijs voor is, dmv een filmpje, dan heb ik dat gemist.
Duidelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef NrTH het volgende:
[..]
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=516096
Staat gewoon op het opdracht briefje van ze.
"Alle lucifers moeten gebruikt worden en aan elkaar gelijmd zijn"
Tot nu toe zie ik hier alleen maar stukken tekst uit website verslagen, waar staat "Alle lucifers". Nergens staat enige tekst van de echte opdracht. Een webredeacteur kan in dagverslagen en nieuwsflitsen schrijven wat'ie wil, het is daarmee nog steeds geen spelregel !quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Óf er staat wél expliciet "alle luciffers gebruiken" in de opdracht, of niet.
If not, dan is de 'kern' van de opdracht dus om dat schaalmodel na te maken. Dat is ze redelijk gelukt.
En dan doet dat hele geneuzel er niet toe of alle lucifers wel of niet gebruikt zijn.
Thanks!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze moesten toch creatief denken enzo??quote:
duidelijk dusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ruim 5000 lucifers en alle lucifers moeten gebruikt en aan elkaar gelijmd zijn!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef NrTH het volgende:
[..]
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=516096quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik hier alleen maar stukken tekst uit website verslagen, waar staat "Alle lucifers". Nergens staat enige tekst van de echte opdracht. Een webredeacteur kan in dagverslagen en nieuwsflitsen schrijven wat'ie wil, het is daarmee nog steeds geen spelregel !
Dit is The Bunker, niet Bobbejaanland.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Poezewoes het volgende:
24 uur in de isoleer dat krijgen ze alleen in de gevangenis als ze zich ernstig hebben misdragen!!
Thanx, duidelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef NrTH het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef NrTH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanks!![]()
"Alle lucifers moeten gebruikt worden en aan elkaar gelijmd zijn."
Helder. Opdracht VOLKOMEN mislukt.
Pim en Eline in de iso samen lijkt mij leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef Nostalgist het volgende:
JIj hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef NrTH het volgende:
[..]
en ook nog eens fase IIquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is The Bunker, niet Bobbejaanland.
Welcome to the bunker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Poezewoes het volgende:
Ik vind de opdracht geslaagt, 24 uur in de isoleer dat krijgen ze alleen in de gevangenis als ze zich ernstig hebben misdragen!!
Hoeveel lucifers zitten er eigenlijk in een doosje??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Ruim 5000 lucifers en alle lucifers moeten gebruikt en aan elkaar gelijmd zijn!
I rest my case.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Overigens....
Wat een voortrekkerij voor Marilin, alweer een opdracht.. laatst al biefstuk..snoep..cigaretten! !
maar nu hoor je de zeurpieten niet!
Weten we al wat fase III inhoudt danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
en ook nog eens fase II
Ik denk dat fase III er niet gaat komen als het aan Fok! ligt
Volgens mij hebben we daar tietencaps van gemaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:41 schreef Shauri het volgende:
Even een vraagje. Weet iemand of Marielin die warme douche van 10 minuten al heeft gehad?
Die was haar gegund door de streamers (is een poll over geweest).
Goedemiddag overigens.
Ik neem het aan van je. Op de werkplek waar ik nu zit, kan ik de video niet bekijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:38 schreef NrTH het volgende:
[..]
OP vaN HET VORIGE TOPIC NOG NIET GEZIEN?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:41 schreef Shauri het volgende:
Even een vraagje. Weet iemand of Marielin die warme douche van 10 minuten al heeft gehad?
Die was haar gegund door de streamers (is een poll over geweest).
Goedemiddag overigens.
Nee, dat was een koude douche gewoonquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar tietencaps van gemaakt
Maar ik denk dat dat een kóude douche is geweest, gezien haar nipplesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Oooooooo OK. Teruglezen dan maar evenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds de zwaarste opdrachten gehad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Overigens....
Wat een voortrekkerij voor Marilin, alweer een opdracht.. laatst al biefstuk..snoep..cigaretten! !
maar nu hoor je de zeurpieten niet!
Nope, dat was een kouwe douche, net als Calimero. Spuit elf.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef Spooky4u het volgende:
Het is een mooie toren maar luisteren is niet hun sterkste kant geloof ik. Kijk, als er nu een klein aantal over zouden zijn dan was het wat anders maar dit is gewoon te veel imho.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:31 schreef Marrije het volgende:
Marielin: ik hoop dat we een tof iets krijgen hiervoor
Pim: een toffe sanctie
Marielin: dat zou écht oneerlijk zijn
Jeroen: nou. . .
Heeft Peter ook gedaan, daar heb je hem nooit over horen klagen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds de zwaarste opdrachten gehad.
24 uur in de isoleercel en ook nog buiten slapen.
Ben ik het mee eens. De grootte van het platform is idd bepalend geweest voor de grootte van het schaalmodel. En dus ook voor het gebruik van het aantal luciferstokjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:44 schreef Htje het volgende:
Maar door dat witte karton erbij te doen, ligt de grootte van
het grondvlak vast, en dat is één van de bepalende factoren
voor het aantal lucifers dat je in totaal nodig hebt.
Daarnaast wordt met het schaalmodel een suggestie gewekt
voor het aantal lagen dat ze in de hoogte moeten gebruiken
en de hoek van de pilaren. Een schaalmodel gebruik je als voorbeeld
lijkt me, ze zijn best wel één kant op gestuurd vind ik.
Hoe realistisch is het dat je van te voren kunt schatten hoeveel lucifers
je nodig hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |