quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanks!![]()
"Alle lucifers moeten gebruikt worden en aan elkaar gelijmd zijn."
Helder. Opdracht VOLKOMEN mislukt.
Pim en Eline in de iso samen lijkt mij leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef Nostalgist het volgende:
Tussenstand van de poll indien de Eiffeltoren niet gehaald is:
»2 mensen 24 uur iso 45 Votes
JIj hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef NrTH het volgende:
[..]
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=516096
Staat gewoon op het opdracht briefje van ze.
"Alle lucifers moeten gebruikt worden en aan elkaar gelijmd zijn"
en ook nog eens fase IIquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is The Bunker, niet Bobbejaanland.
Welcome to the bunker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Poezewoes het volgende:
Ik vind de opdracht geslaagt, 24 uur in de isoleer dat krijgen ze alleen in de gevangenis als ze zich ernstig hebben misdragen!!
Hoeveel lucifers zitten er eigenlijk in een doosje??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Ruim 5000 lucifers en alle lucifers moeten gebruikt en aan elkaar gelijmd zijn!
I rest my case.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Overigens....
Wat een voortrekkerij voor Marilin, alweer een opdracht.. laatst al biefstuk..snoep..cigaretten! !
maar nu hoor je de zeurpieten niet!
Weten we al wat fase III inhoudt danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
en ook nog eens fase II
Ik denk dat fase III er niet gaat komen als het aan Fok! ligt
Volgens mij hebben we daar tietencaps van gemaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:41 schreef Shauri het volgende:
Even een vraagje. Weet iemand of Marielin die warme douche van 10 minuten al heeft gehad?
Die was haar gegund door de streamers (is een poll over geweest).
Goedemiddag overigens.
Ik neem het aan van je. Op de werkplek waar ik nu zit, kan ik de video niet bekijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:38 schreef NrTH het volgende:
[..]
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=516096
OP vaN HET VORIGE TOPIC NOG NIET GEZIEN?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:41 schreef Shauri het volgende:
Even een vraagje. Weet iemand of Marielin die warme douche van 10 minuten al heeft gehad?
Die was haar gegund door de streamers (is een poll over geweest).
Goedemiddag overigens.
Nee, dat was een koude douche gewoonquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar tietencaps van gemaakt
Maar ik denk dat dat een kóude douche is geweest, gezien haar nipplesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Oooooooo OK. Teruglezen dan maar evenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds de zwaarste opdrachten gehad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Overigens....
Wat een voortrekkerij voor Marilin, alweer een opdracht.. laatst al biefstuk..snoep..cigaretten! !
maar nu hoor je de zeurpieten niet!
Nope, dat was een kouwe douche, net als Calimero. Spuit elf.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef Spooky4u het volgende:
Het is een mooie toren maar luisteren is niet hun sterkste kant geloof ik. Kijk, als er nu een klein aantal over zouden zijn dan was het wat anders maar dit is gewoon te veel imho.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:31 schreef Marrije het volgende:
Marielin: ik hoop dat we een tof iets krijgen hiervoor
Pim: een toffe sanctie
Marielin: dat zou écht oneerlijk zijn
Jeroen: nou. . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |