Volgens mij gaan ze er telefonisch niet over klagen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
heel slim om dat door marielin te laten doen, anders is ie al mislukt voor er goed en wel begonnen is
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
heel slim om dat door marielin te laten doen, anders is ie al mislukt voor er goed en wel begonnen is
Ik kan het niet goed zien, maar volgens mij zijn dit toch echt lucifers.quote:
Het zjin meer dan 100 doosjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
He He eindelijk ook het bewijs. Dan had ik dus al die tijd gelijk met mijn aantal van 30 + doosjes.
quote:
maak je niet druk, het was duidelijk genoeg hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien, maar volgens mij zijn dit toch echt lucifers.
[ afbeelding ]
Zoveel lucifers over, daar kun je geen oogje meer bij dichtknijpen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:19 schreef Marrije het volgende:
voel ik daar een 'ik vind toch ook wel dat de opdracht niet is gehaald' aankomen?
Maakt niet uit, geef maar een sanctie, als het feestje vanavond door gaat vind ik alles best.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoveel lucifers over, daar kun je geen oogje meer bij dichtknijpen.
LOL.... jij wilt ontberingen zien hè....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef Nostalgist het volgende:
Tussenstand van de poll indien de Eiffeltoren niet gehaald is:
Eiffeltoren niet gehaald
»500 euro boete 10 Votes
»2 mensen 24 uur iso 45 Votes
»24 uur geen eten 11 Votes
»Geen sanctie 15 Votes
»Poll sluit 15 mei 14:00 uur
Óf er staat wél expliciet "alle luciffers gebruiken" in de opdracht, of niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoveel lucifers over, daar kun je geen oogje meer bij dichtknijpen.
Goede 1 op 1 gesprekken !quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... jij wilt ontberingen zien hè....
Én Bart heeft de opdracht mondeling toegelicht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze hebben de opdracht op papier gekregen mét een voorbeeld, maar hebben dat weer moeten inleveren
Misschien daarom maar 2 slaapzakken terug? Van de TBO site.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef Nostalgist het volgende:
Tussenstand van de poll indien de Eiffeltoren niet gehaald is:
Eiffeltoren niet gehaald
»500 euro boete 10 Votes
»2 mensen 24 uur iso 45 Votes
»24 uur geen eten 11 Votes
»Geen sanctie 15 Votes
»Poll sluit 15 mei 14:00 uur
quote:Slaapzakken zijn weer terug
De overlevers hebben 24 uur geen slaapzakken gehad. Nu de slaapzakken terug zijn, zijn ze niet geheel tevreden.
Was het nou expres of per ongeluk dat niet iedereen zijn/haar eigen slaapzak heeft?
True. Maar er is toch al meermalen bewijs geleverd dat het er expliciet stond? Of ben ik weer eens het wegje kwijt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:25 schreef Gert het volgende:
Óf er staat wél expliciet "alle luciffers gebruiken" in de opdracht, of niet.
If not, dan is de 'kern' van de opdracht dus om dat schaalmodel na te maken. Dat is ze redelijk gelukt.
En dan doet dat hele geneuzel er niet toe of alle lucifers wel of niet gebruikt zijn.
Doe dan maar Jeroen en Marielin en Pim en Eline.... dan wordt het misschien nog wat met de gesprekken.quote:
Dat zeg ik in mijn vorige post.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:28 schreef Oxymorons het volgende:
Bedenk me net dat bij het binnenkomen van de slaapzakken (2) er door de regie al rekening wordt gehouden dat er 2 buiten slapen door het niet halen van de opdracht en er ook 2 slapen in het bed!
O, ja dat maakt de zaak dan weer anders. Als ze nu meteen een bepaalde hoeveelheid hadden gekregen die helemaal óp moest was het voor de Overlevers ook duidelijker geweest.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:28 schreef Chanel5 het volgende:
Er is volgens mij ook gezegd dat, als ze meer licifers nodig hadden, ze die konden krijgen. Dus zijn deze licifers over van de eerste partij of hebben ze er lucifers bijgekregen.
Dit zijn de lucifers die ze gisteren al apart hebben gelegd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:28 schreef Chanel5 het volgende:
Er is volgens mij ook gezegd dat, als ze meer lucifers nodig hadden, ze die konden krijgen. Dus zijn deze lucifers over van de eerste partij of hebben ze er lucifers bijgekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |