Maar er zijn hier een paar watjes die vinden dat het dan op treiteren lijkt, als alle ook echt alle betekent. En dan hebben we ook nog een paar huilies die 'omdat ie zo prachtig' is vinden dat de opdracht is geslaagd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:42 schreef Oxymorons het volgende:
De regie zou om 14.00 uur de overleveraars kunnen vragen om alle volle doosjes die ze over hebben "die ze met de opdracht hebben ontvangen" naast de Eiffeltoren te leggen. Ik ben benieuwd hoeveel doosjes vol met lucifers er dan over blijken te zijn! Dit zijn er meer dan iedereen hier denkt!
De opdracht was niet: maak met lucifers een Eiffeltoren maar, maak met alle lucifers een Eiffeltoren.
Noem je me nou een mietje? Manwijfquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:46 schreef Marrije het volgende:
Maar er zijn hier een paar watjes die vinden dat het dan op treiteren lijkt, als alle ook echt alle betekent. En dan hebben we ook nog een paar huilies die 'omdat ie zo prachtig' is vinden dat de opdracht is geslaagd.
Fase 2 is voor mietjes. Kom maar op met fase 3.
En bij een overschot aan gehaalde opdrachten kunnen we terug naar fase 1.
Kom maar op met fase 3.De opdracht is niet geslaagd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar er zijn hier een paar watjes die vinden dat het dan op treiteren lijkt, als alle ook echt alle betekent. En dan hebben we ook nog een paar huilies die 'omdat ie zo prachtig' is vinden dat de opdracht is geslaagd.
* Leandra schiet in huilie modusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Feestje komt er zo te zien sowieso:quote:
quote:Vrijdag feestje?
»Ja, gezellig
55 Votes
»Nee, barst maar
12 Votes
»Poll loopt tot 15-5 om 18.00 uur
Hoppatee, de fik erinquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:49 schreef snetje het volgende:
nou wil ik niet lullig doen of zo .... maar Marilien legt nu 2 doosje apart als vuur voor de sigaretten... Peter heeft schijnbaar de aansteker meegenomen ..
Oók dat nog!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:49 schreef snetje het volgende:
nou wil ik niet lullig doen of zo .... maar Marilien legt nu 2 doosje apart als vuur voor de sigaretten... Peter heeft schijnbaar de aansteker meegenomen ..
Dat weten we om 14.00 uur.quote:
Ze hebben gewoon goed hun best gedaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:52 schreef Marrije het volgende:
Vinden de voorstanders van 'opdracht gehaald' nu nog steeds dat de opdracht is gehaald?
dat is al bijna een heel doosjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:51 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk dat ze hier over gaan zeiken
Hoezo * de tijd zal het leren* ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:44 schreef Marrije het volgende:
. . .of niet. Niet álle lucifers zijn gebruikt.
Van de tbo site:
Eiffeltoren van lucifers
Wij vragen ons af of ze alle lucifers zullen gebruiken. De tijd zal het leren.
[Daarbij lijkt het er nu toch echt op dat Jeroen (onbewust) weer eens een opdracht verknald heeft want ALLE lucifers moeten gebruikt worden in de toren... Hoe zullen de andere Overlevers daarop reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |