Dude....quote:EDIT: En deze ook nog.. als ik ergens iets lees, herhaal ik het in lettergrepen in mijn hoofd, eerste lettergreep "zeg" ik in mijn hoofd met een hoge stem, tweede met een lage stem, derde met een hoge, etc etc. En als ik dan niet op een even getal uitkom plak ik "hm" ervoor als eerste lettergreep en begint het allemaal weer opnieuw. Echt fucking vervelend
Je moet eens weten hoe frustrerend dat isquote:
Haha, daar heb ik ook last van ja, onhandig als je bijna 30km per dag fietstquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:52 schreef Guncta het volgende:
Fietsen op een weg met streepjes, dan wil ik altijd dat mijn trapper precies bij zo'n streepje onder is.
De ene keer links, dan rechts, dan links, etc. Vaak zit je dan constant te schakelen. Overigens niet echt
een tic, want ik doe het lang niet altijd. Als ik er echter aan begonnen ben dan wil ik het wel graag afmaken.
Ik leg mijn dekbed eerst 10 minuten op de verwarming!quote:
Waarom kopen jullie niet gewoon een elektrisch deken?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik leg mijn dekbed eerst 10 minuten op de verwarming!
In de winter dan.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik rochel altijd in de pleepot voor ik doortrek
Neehee, het moet andersom. Eerst het koekje, dan de karamel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:41 schreef poqpoq het volgende:
as we speak eet ik de caramel van mijn mars en twix op, voordat ik de rest eet
Ik bijt er eerst een helft af, dan knabbel ik de pinda eruit, en dan blijft er zo'n lekker stukje chocolade overquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:47 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Die gele M&M's, Ik pel ze altijd in mijn mond en dan kauw ik in de linkerkant van mijn mond op de pinda en aan de rechterkant op de chocola.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik laat altijd een scheet onder mijn dekbed en ga er dan aan ruiken![]()
![]()
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:43 schreef Karina het volgende:
Als ik wegga altijd in de brievenbus kijken of er iets in zit, zelfs op zondag of als ik net een uur geleden heb gekeken.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik laat altijd een scheet onder mijn dekbed en ga er dan aan ruiken![]()
![]()
dat doe ik ook vaak!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:53 schreef EasyDakota het volgende:
Ik stroop altijd de mouwen op van een overhemd of trui die ik draag, al is het maar een klein stukje. Enige keer dat mijn polsen bedekt zijn is wanneer is een pak draag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |