Ik vrees dat de finnen nog wel ff kunnen doorknallen. En jojo Mittal kan ook zo weer een eurotje hoger staan.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef One_conundrum het volgende:
Rds heeft morgen vergadering met de aandeelhouderts. AVA. kan het daar nog gaan donderen?
Trekken ze lekker de aex mee
waar hou je die in de gaten?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef pberends het volgende:
Ze blijven maar doorpompen. Bondrente komt weer op een gevaarlijke hoogte.
En wat houdt dat in denk je? Correctie?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef pberends het volgende:
Ze blijven maar doorpompen. Bondrente komt weer op een gevaarlijke hoogte.
Nope.quote:
belachelijk om te zien hoe groot die Chinese banken zijn....quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef pberends het volgende:
Daar hebben we 'm weer: de Europese denktank voorspelt nu dat we in juni een crisis krijgen.
http://www.leap2020.eu/GE(...)ferential_a3248.html
Global systemic crisis: June 2009 - When the world steps out of a sixty-year old referential framework
Die hebben ook heel veel spaarzame klantjes!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:09 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
belachelijk om te zien hoe groot die Chinese banken zijn....
het vreemde is dat ondanks een marketcap van circa 20x ING, ze volgens mij een lager balanstotaal hebben dan INGquote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die hebben ook heel veel spaarzame klantjes!
Onder de koersen bij Google Finance.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
waar hou je die in de gaten?
VIX net niet onder de 30 trouwens.
En geen baggerproducten... zij hebben wel iets geleerd van de Azie crisis.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die hebben ook heel veel spaarzame klantjes!
Ik heb echt totaal geen idee. Deze stijgende aandelenkoersen werken zeer negatief uit voor de bondrente (de US overheid moet meer rente betalen om zijn enorme schulden te betalen), dus je zou bijna verwachten dat de PPT niet toe zal laten om de aandelenkoersen veel verder omhoog te pompen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En wat houdt dat in denk je? Correctie?
[..]
Nope.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:39 schreef pberends het volgende:
[..]
En geen baggerproducten... zij hebben wel iets geleerd van de Azie crisis.
Oh ik dacht dat Faber zei dat Aziatische banken weinig Amerikaanse baggerproducten hadden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]![]()
moet je de persberichten van Q4 en Q1 van bijvoorbeeld Bank of China eens lezen: het regent wirte downs
Zit hier een Nostradamus?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen voor vandaag?
Denk dat het vandaag voor het grootste gedeelte (weer eens) af zal hangen van de huizencijfers en de interpretatie hiervan door de beleggers.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Calls MT out met 80% rendement, Puts in , echt geen idee wat we kunnen verwachten maar ik verwacht nog een correctiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |