quote:Op maandag 25 mei 2009 00:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
Ik moest gewoon hardop gniffelen.
Jij bent afroman lokiesj dat je alle chimi's hosseltquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:59 schreef Electro-Worm het volgende:
heb geen openingszin maar als ik met een meisje aan de praat raak zeg ik meestal gewoon: Ik heb ontzettende zin om je te zoenen.
Nooit mislukt, maar ik heb m'n uiterlijk mee.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:57 schreef technojunk het volgende:
[..]
dat zegt je ok maar cekr omdt je dus nog geen 34 wijve op je msn heb
Ja klopt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij bent afroman lokiesj dat je alle chimi's hosselt
[..]![]()
![]()
Ik ben hopelijk niet de enige die deze niet begrijpt he?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:23 schreef Netstorm het volgende:
Zij : Kijk je altijd zo chagrijnig?
Ik : Zie ik eruit alsof ik kan lachen?
Werkt altijd
Neequote:Op maandag 20 juli 2009 00:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben hopelijk niet de enige die deze niet begrijpt he?
Intelligent zijn is een talentquote:Op maandag 20 juli 2009 00:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben hopelijk niet de enige die deze niet begrijpt he?
Beetje als ?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:24 schreef Netstorm het volgende:
De mysterious approach werkt ook altijd.
Mijn openingszin afgelopen zaterdag was absoluut niet kut al zeg ik het zelf. Daar lach jij vast ook wel omquote:
Zij vond 'm ook grappig en nu heb ik haar telefoonnummerquote:He, ongeveer een half uur geleden kwam ik een of ander lelijk wijf tegen met een papegaai op haar schouder. Zij vroeg mij: "als je raadt wat voor dier er op mijn schouder zit, dan heb ik seks met je". Omdat ik dat absoluut niet wilde zei ik enigszins verward "uhm? een olifant?!" Waarop zij antwoordde "dat reken ik ook goed."
dan heb jij dat talent zeker nooit gekregen? Want kan je jouw 'flirt skill' even uitleggen danquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:22 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Mijn openingszin afgelopen zaterdag was absoluut niet kut al zeg ik het zelf. Daar lach jij vast ook wel om![]()
Oke,
situatieschets: Ik was uit op een bepaalde plek waar ze een hele grote zaal hebben. Er worden ook wel eens (grote) concerten gegeven, Lostprophets staan er bijvoorbeeld volgende maand. Anyhoo, er was een groepje meisjes die verkleed waren als piraten. Zwart-wit gestreept, ooglapjes en eentje had een opblaasbare papegaai.
De actie: Ik liep op eentje af (zonder die papegaai) en ik vertelde de welbekende grap:
[..]
Zij vond 'm ook grappig en nu heb ik haar telefoonnummer
Ok even voor die situatie schets... dat groepje piraten die stonden bij elkaar als vriendinnen? Want ik kan me niet voorstellen dat iemand zomaar een vriend/vriendin laat beledigen door een onbekende als een versier trucquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:22 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Mijn openingszin afgelopen zaterdag was absoluut niet kut al zeg ik het zelf. Daar lach jij vast ook wel om![]()
Oke,
situatieschets: Ik was uit op een bepaalde plek waar ze een hele grote zaal hebben. Er worden ook wel eens (grote) concerten gegeven, Lostprophets staan er bijvoorbeeld volgende maand. Anyhoo, er was een groepje meisjes die verkleed waren als piraten. Zwart-wit gestreept, ooglapjes en eentje had een opblaasbare papegaai.
De actie: Ik liep op eentje af (zonder die papegaai) en ik vertelde de welbekende grap:
[..]
Zij vond 'm ook grappig en nu heb ik haar telefoonnummer
Ze glimlachten omdat je nederlands zo slecht was, niet omdat je zo een mooie zin had....quote:Op maandag 27 juli 2009 12:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb er 1!
"Mag ik wat vragen, is de volgende station Krommenie-Assendelft weten jullie dat toevallig?"
Ze wisten het niet maar ze glimlachten in ene wel meer naar me! (de vrouwen he)
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ze glimlachten omdat je nederlands zo slecht was, niet omdat je zo een mooie zin had....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |