Je begint altijd met een openingszin als je iets voor het eerst tegen iemand praat.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:56 schreef Ziewoarut het volgende:
'Hallo, ik heb niet echt een openingszin maar uh...
Jij hebt een opening en ik heb zin!'
De computer zal nu berekenen hoe oppervlakkig je bent...quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:56 schreef ChocolateMilkshake het volgende:
als er een hele leuke/knappe jongen naar me toe komt, maakt het geen reet uit wat hij zegt
als er een of andere lelijkerd naar me toe komt met de meest geweldige openingszin of wat dan ook, is het sowieso snel afgelopen
alsof jy ooit een lkkre chick met een verneukte boy hebt zien lopen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 04:58 schreef sevenjs het volgende:
[..]
De computer zal nu berekenen hoe oppervlakkig je bent...![]()
Dat zie ik zovaak. Een leuk meisje naast een m00jb0ii oid.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:47 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
alsof jy ooit een lkkre chick met een verneukte boy hebt zien lopen?
zo ja, stuur maar ff je pics daarvan , dat wil ik meemaken![]()
fragmenten van films en series niet toegestaan, is neit de realiteit![]()
![]()
Je kunt ook grommen en grinden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:49 schreef Keenan het volgende:
als je tijdens het uitgaan een meisje versierd, waar praat je dan over?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:57 schreef Daniane het volgende:
Een neef van een vriendin van mij zei tegen een meisje
"He, ik vind seks een beetje te snel gaan, zullen we niet eerst beginnen met zoenen?"
Het werkte...
Kei stoer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:11 schreef technojunk het volgende:
ik vraag altijt wijve om hun msn
k heb dus al 34 wijve op me msn eigleik 35 maar me moeder tel k dan ff nit mee
dat zegt je ok maar cekr omdt je dus nog geen 34 wijve op je msn hebquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:16 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Kei stoer.
En heb je er ook iets mee bereikt? Want een MSN vragen versta ik niet onder flirten, maar onder normaal sociaal contact.![]()
Zal wel jou niveau zijn dan wijven. Wijven klinkt als een associaal volk uit een of andere achterstandswijk, dus wil niet weten hoe laag jou niveau isquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:11 schreef technojunk het volgende:
ik vraag altijt wijve om hun msn
k heb dus al 34 wijve op me msn eigleik 35 maar me moeder tel k dan ff nit mee
en je andere 2 moeders, en je tantes? en je zusje? en je therapeut? ja als je die allemaal ook meeteld krijg je er cker 35quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:16 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Kei stoer.
En heb je er ook iets mee bereikt? Want een MSN vragen versta ik niet onder flirten, maar onder normaal sociaal contact.![]()
'Ja juf'quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef Krentenbol. het volgende:
Kunnen de wijve hier even het geslowchat beperken?
Geen idee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:57 schreef technojunk het volgende:
[..]
dat zegt je ok maar cekr omdt je dus nog geen 34 wijve op je msn heb
Dat is mannelijk, als je er therapeute van maakt dan klopt het.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:33 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
en je andere 2 moeders, en je tantes? en je zusje? en je therapeut? ja als je die allemaal ook meeteld krijg je er cker 35
Dat ben ik ook nog nooit vergeten mee te nemen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:59 schreef Electro-Worm het volgende:
Nooit mislukt, maar ik heb m'n uiterlijk mee.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:44 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Dat ben ik ook nog nooit vergeten mee te nemen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |