Kom maar op met de hyves versiertips !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:36 schreef Pencile het volgende:
[..]
Uh ook hoor.
Nee ik denk dat ik jou op msn heb, iets met postvak?, ken je van heel lang geleden paiq, en toen ik hyves kreeg gewoon me hele msn lijst uitgenodigt.
Oja versiertips: Hyves. Laat een berichtje achter op foto. Als het een breezer is zal ze je krabbellen met 'bedankt voor je reactie/respect' en dan gewoon een krabbelpraatje jwz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je niet zo elegant eruit ziet zal dat niet snel werken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:48 schreef kortsluiting87 het volgende:
Lichaamstaal is toch echt veel belangrijker dan wat er ook uit je mond komt..
Je begrijpt blijkbaar het verschil tussen 'looks' en lichaamstaal (nog) niet. Lichaamstaal gaat namelijk nog veel verder. Looks is je fysiek en je uitstraling, maar lichaamstaal is meer hoe je je lichaam gebruikt om de talloze nuances en verborgen boodschapen te tonen. Veel meer dan looks alleen dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:25 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Als je niet zo elegant eruit ziet zal dat niet snel werken.![]()
Je hebt dus wel looks nodig.
'Wat doe je hier' is op zich ook wel een standaard openings zin... eigenlijk gebruik je altijd openingszinnen om een gesprek te beginnen... Het is niet zo dat je naar haar toe loopt en zegt:' ja ik kom hier ook voor de muziek'quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:46 schreef fullmetal het volgende:
Wat ik gemerkt heb is dat het totaal geen zin heeft openingszinnen te gebruiken. Praat met haar over standaard dingen zoals "wat doe je hier", en als ze daarna met jou gaat praten heb je dr beet. Hoeveel moeite je er ook insteekt, als ze je niet leuk vindt, werkt het niet.
Klopt dat slaat ook nergens op, je kan veel beter op haar af stappen en zeggen "Ik heb nog geen vriendinnetje, wil jij de mijne zijn?". Dan krijg je gelijk het moment van de waarheid, ja of nee. Ben je gelijk klaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
'Wat doe je hier' is op zich ook wel een standaard openings zin... eigenlijk gebruik je altijd openingszinnen om een gesprek te beginnen... Het is niet zo dat je naar haar toe loopt en zegt:' ja ik kom hier ook voor de muziek'
Wil je het grappiger horen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:18 schreef zoekjewat het volgende:
voor de echte losers die niet kunnen flirten
meld je aan bij een "hoe versier ik vrouwen" email cursus
maar even serieus het bestaat wel:P
Stop met The Game te lezen en ga eens echt uit en kom erachter dat die shit niet zo werktquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:53 schreef Hri het volgende:
volgens mij is het 'ongeïnteresseerd' doen tegen een meisje waar je wel interesse in hebt best leuk..
werkt hier nog altijd best goed
zal voorbeeldje geven
Stel er staat een meisje met lange nagels.. " Zijn dat neppe nagels? " dan krijg je bijna altijd als antwoord "Nee tuurlijk niet".. hierop reageren met een " Ow okej " en dan weer omdraaien of weglopen..
bijna 90% komt dan wel naar je toe met waarom je dat vroegen hoppa gesprek.
en ik maak denken dat je me dood normaal vondquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wil je het grappiger horen?
Ik ben een instructor in zoiets, en je zou eens sommigen van de losers moeten zien die zich ervoor aanmelden
Jij was een uitzondering, echt waar!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
en ik maak denken dat je me dood normaal vond
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:49 schreef Niliss het volgende:
-> O-LUV
Oogcontact, lichaamstaal, uitstraling en een vlotte-babbel kom je een heel end
Als je je erin verdiept wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:27 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
lichaamstaal heb je meestalniet in de hand
Sorry, Oprah.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Als je je erin verdiept wel.
Alleen ga je al snel teveel erop letten, ook niet goed.
Maar pakt dat ook positief uit, of alleen negatief?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:26 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Klopt dat slaat ook nergens op, je kan veel beter op haar af stappen en zeggen "Ik heb nog geen vriendinnetje, wil jij de mijne zijn?". Dan krijg je gelijk het moment van de waarheid, ja of nee. Ben je gelijk klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |