"Maar jij ook niet" !1!!121!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
Verder had ik het dus niet helemaal correct. Maar jij ook niet; want het gaat dus niet om AH maar om het moederbedrijf AHOLD.
Sorry, ben je nou echt zo dom, of lijkt het maar zo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, jij bent de faalhaas. Omdat je niet kan quoten en je reactie niet te lezen is door de spelfouten en ellenlange zinnen.
Buiten dat ben jij eigenlijk altijd al de faalhaas
Ontopic graag! anders doe ik hem dichtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:50 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Sorry, ben je nou echt zo dom, of lijkt het maar zo?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef Sextreme het volgende:
Op mijn CV staan dat ik bij mijn bijbaantje bij de Jumbo "Schap-architect" was.
Doe maar... beter gezegd, probeer het maar...quote:
Ik deed vroeger in me eentje magazijnwerk ergens als bijbaan, ik heb een keer Warehouse Manager op mn CV gezetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:52 schreef B.. het volgende:
[..]
Ik was vroeger order ingenieur in een magazijn
Dat is vast niet zo heel lang geleden, want interessant lijkende namen koppelen aan domme functies is iets wat nog niet zo heel erg lang bestaat. Echt vroeger durfden ze het beestje nog wel bij de naam te noemen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:52 schreef B.. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:50 schreef Koert het volgende:
[..]
"Maar jij ook niet" !1!!121!
Goed van je hoor
Goede reacties jongensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:50 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Sorry, ben je nou echt zo dom, of lijkt het maar zo?
Ja klopt, nu veeg ik gewoon het magazijn...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat is vast niet zo heel lang geleden, want interessant lijkende namen koppelen aan domme functies is iets wat nog niet zo heel erg lang bestaat. Echt vroeger durfden ze het beestje nog wel bij de naam te noemen...
In het latijns quoten is wat moeilijk. In het Latijn gaat dat iets beter.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef Gupje het volgende:
Curriculum vitae![]()
Waarom ga je in het Latijns quoten
Shit dat je niet stikt in die squote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:01 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
In het latijns quoten is wat moeilijk. In het Latijn gaat dat iets beter.
Je baan een andere naam geven zodat het beter klinkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:52 schreef B.. het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen zijn er niet die een CV maken en niet eens weten wat het eigenlijk betekendquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef LockonStratos het volgende:
Sowieso, zeg gewoon CV... moeilijk dom meaningless woord.
Dat is een ander verhaal iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen zijn er niet die een CV maken en niet eens weten wat het eigenlijk betekend
Nou inderdaad, wat is een CV eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen zijn er niet die een CV maken en niet eens weten wat het eigenlijk betekend
Jij ook al?!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:07 schreef -lucas- het volgende:
Ik heb een variatie op dat CV gezien. Nog steeds alleen de achternaam, maar maar één quote in het Latijn
Latijn voor levensloopquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad, wat is een CV eigenlijk?![]()
Ik denk hetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:09 schreef Schokbreker het volgende:
Heeft die gast gemaild naar info@<allemogelijkebedrijveninNederland>.nl ofzo
Dat is een radiator.quote:
Als het een fipo was kon het nog wel, maar het is inmiddel p.6 dude.quote:
En idd, wehehe.quote:
25 posts per paginaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:12 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Als het een fipo was kon het nog wel, maar het is inmiddel p.6 dude.
Leuk geprobeerd, 2 kudo's voor de moeite
Bazenlayout.quote:
Zo dat is een moeilijke berekeningquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:14 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Bazenlayout.
Tevens, daar snel een berekening van maken
Geen rocket-science inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zo dat is een moeilijke berekening![]()
bij 50 zit ik op 3 en wat zou 25 dan zijn! Poeh... Wat een moeilijke berekening
Nee, wat jij postte is een radiatorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Kan toch ook centrale verwarming zijn....
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, wat jij postte is een radiator
Het gehele stelsel van radiatoren, ketel en leidingen is volgens mij een Centrale Verwarming.
Sorry.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik postte een gedeelte van een CV... Terwijl het niet eens serieus was..
Nou, jullie hebben me wel tuk!
Ik heb bij mijn baan al veel sollicitatiegesprekken gevoerd met (mogelijke) kandidaten en geloof me, bedrijven vinden een CV in PDF veel professioneler overkomen dan in .doc. Natuurlijk kan (bijna) elk bedrijf een bestand in .doc zonder problemen openen en lezen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach man, lul niet zo. Bij 9 van de 10 wervingbureaus en jobboards moet je het gewoon als een Word bestand inleveren en accepteren ze geen pdf of ander exotisch formaat. Daarbij is het een ontzettend knullig bedrijf als ze er niet eens een Word bestand fatsoenlijk kunnen openen.Het enige wat eventueel anders kan zijn is het lettertype.
Maar goed, je kan natuurlijk ook altijd nog (ingescande) CV's die met de hand zijn geschreven opsturen
Inderdaad. Dit had ik laatst ook. Had het wervingsbureau voor mij een motivatie bijgevoegd. Dat was dus zo'n motivatie als waar TS het in de OP over heeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:34 schreef Colonia het volgende:
Het is trouwens wel handig als je via zo'n wervingsbureau solliciteert je (aangepaste) CV nog eens na te kijken. We hebben weleens CV's gezien die duidelijk door wervingsbureau-medewerkers waren aangepast. Deze medewerkers zetten er soms onzin bij die duidelijk door iemand was toegevoegd die echt geen verstand had van zowel de beschikbare baan als de opleiding van de sollicitant.Gelukkig konden wij die onzin er nog enigszins uitfilteren doordat ze zo slim waren dit met een ander lettertype te doen.
Zo beter?quote:
Ik snap er niets meer van.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |