Nee, jij bent de faalhaas. Omdat je niet kan quoten en je reactie niet te lezen is door de spelfouten en ellenlange zinnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:16 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Jij, toch?Mijn opmerking stond niet in de juiste reactie, maar de persoon waar de opmerking voor bedoeld was moet dat toch kunnen begrijpen. En ik neem aan dat jij het ook wel begrijpt... of moet ik aan je gaan twijfelen?
Hoe bedoel je?quote:
Maar dan krijg je het niet per definitie, klaphark. Het predicaat Koninklijk mag je als bedrijf niet zomaar voeren en krijg je ook niet zomaar. Daar is echt een Koninklijk besluit voor nodig, en daarvoor moet je dus echt een toegevoegde waarde hebben voor het Koningshuis.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:21 schreef Koert het volgende:
[..]
Nou nou, als je bedrijf langer dan 100 jaar bestaat kunnen ze het etiket 'koninklijk' aanvragen.
Inderdaad. Dat soort bedrijven hoeven van mij ook niet. Maar goed r3gi3boy denkt dat dat bij alle bedrijven moet. Schattig, zo'n kleine leefwereld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:21 schreef LockonStratos het volgende:
[..]Als het een bedrijf is waar je geacht word elke dag in je 3 delig Society Shop kostuum te komen dan hoeft het voor mij al niet meer (niet dat ik ze niet heb). Ik ga zoals ik ben idd.
ja als er .doc staat dan doe je het uiteraard in doc maar zonder document type erbij zou ik het als pdf doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach man, lul niet zo. Bij 9 van de 10 wervingbureaus en jobboards moet je het gewoon als een Word bestand inleveren en accepteren ze geen pdf of ander exotisch formaat. Daarbij is het een ontzettend knullig bedrijf als ze er niet eens een Word bestand fatsoenlijk kunnen openen.Het enige wat eventueel anders kan zijn is het lettertype.
Maar goed, je kan natuurlijk ook altijd nog (ingescande) CV's die met de hand zijn geschreven opsturen
Dan is hij wel rijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:29 schreef LockonStratos het volgende:
Trouwens, CV van de eerder genoemde MBO-er was een .rtf bestand
Ik moest lachenquote:
Och ja, want de AH heeft zo'n toegevoegde waarde voor het Koningshuis.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan krijg je het niet per definitie, klaphark. Het predicaat Koninklijk mag je als bedrijf niet zomaar voeren en krijg je ook niet zomaar. Daar is echt een Koninklijk besluit voor nodig, en daarvoor moet je dus echt een toegevoegde waarde hebben voor het Koningshuis.
Google is your friend, not your enemy:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef Koert het volgende:
[..]
Och ja, want de AH heeft zo'n toegevoegde waarde voor het Koningshuis.
quote:Hare Majesteit de Koningin kan een bedrijf, vereniging of instelling het recht geven om het predicaat Koninklijk te voeren. Om in aanmerking te komen, moet een organisatie:
* een zeer belangrijke plaats innemen in het vakgebied
* van landelijke betekenis zijn
* (in principe) ten minste honderd jaar bestaan
In de regel onderscheidt de Koningin niet meer dan één organisatie per branche. Medische en financiële instellingen komen niet in aanmerking, evenals organisaties met een politieke en/of religieuze doelstelling.
Om in Nederland in aanmerking te komen voor het predicaat Koninklijk kan een onderneming, vereniging of instelling een verzoek indienen bij de burgemeester van de plaats van vestiging. Deze zal vervolgens informatie verzamelen bij de Commissaris van de Koningin, ministeries en de Kamer van Koophandel. Wanneer de aanvraag wordt goedgekeurd, dient de onderneming of vereniging zich te verbinden aan de 'Bepalingen betreffende het predicaat Koninklijk'. De belangrijkste verplichting is dat de gerechtigde alles na zal laten wat zijn reputatie zal schaden. Daarnaast verplicht de onderneming of vereniging zich tot het zorgvuldig bewaren van de bij de verlening uitgereikte documenten (het afschrift van de Koninklijke Beschikking, de oorkonde en het exemplaar van deze bepalingen). Daar staat tegenover dat de onderneming of vereniging 'Koninklijk' mag toevoegen aan de naam van de organisatie en de Koninklijke Kroon of een gestileerde versie in het logo mag opnemen.
Het predicaat wordt alleen toegekend bij een bijzonder jubileum (bijvoorbeeld bij het 100-, 125- of 150-jarig bestaan). De organisatie dient van onbesproken gedrag en financieel solide te zijn.
Een koninklijk predicaat wordt in principe voor 25 jaar toegekend, waarna bestendiging kan worden aangevraagd. Het kan ook tussentijds worden ontnomen, al komt dat niet vaak voor. Koninklijke Ahold NV is een onderneming die het risico liep het predicaat te moeten inleveren vanwege een boekhoudschandaal. Op 24 juli 2006 heeft koningin Beatrix echter beslist dat Ahold het predicaat Koninklijk mag behouden.
In juli 2005 verloor Vendex KBB het predicaat als gevolg van een overname door een investeerders-consortium VDXK Acquisition BV.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan krijg je het niet per definitie, klaphark. Het predicaat Koninklijk mag je als bedrijf niet zomaar voeren en krijg je ook niet zomaar. Daar is echt een Koninklijk besluit voor nodig, en daarvoor moet je dus echt een toegevoegde waarde hebben voor het Koningshuis.
Wel lomp als je gewoon 2x hetzelfde citaat een beetje verkracht op je blog gooit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://manna.punt.nl/?r=1&id=424799
ook die overeenkomst tussen de 1e en de 3e
hehe, dat gaat denk niet werken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:01 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dus jij gaat langs, zegt tegen de receptioniste HOI mag ik met PZ praten, ik wil hier werken?
Wat een kneus die gast zegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://manna.punt.nl/?r=1&id=424799
ook die overeenkomst tussen de 1e en de 3e
Ja, dan heeft het wel zin. Maar bij een normaal bedrijf gaat het niet werken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:43 schreef snorfiets het volgende:
[..]
hehe, dat gaat denk niet werken.
ik heb eigenlijk nog nooit echt gesoliciteerd.
alleen kennismakingsgesprekken voor stages, de bedrijven worden geregeld door school.
verder op een eerdere opleiding idd gewoon langslopen en vragen wie er over de stages gaat.
werkte prima, ik ben in de 4 keer dat ik dit heb gedaan nog nooit afgewezen. waren wel bedrijven in 't dorp waarvan ik altijd wel een paar medewerkers kende.
x
Was ook een aardige faal.quote:Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik solliciteren naar de vacature op u website. Hieronder mijn Curculum Vitae:
<CV van 6 regels zonder personalia>
Groeten,
<insert naam>
wat is zn adres? dan mail ik hem!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Wat een kneus die gast zeg
Zou hem eigenlijk dit topic + die link moeten mailen maar dan raak ik mn baan kwijt.
Wehehe.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef Sextreme het volgende:
Op mijn CV staan dat ik bij mijn bijbaantje bij de Jumbo "Schap-architect" was.
Curculumquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef Schokbreker het volgende:
Ik kreeg laast een CV gewoon in een mailtje geplakt:
[..]
Was ook een aardige faal.
Oja, typfouten waren zoals hierboven. En.... we hebben geen vacatures op onze website staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |