Beetje overdrijven mag, maar kom op nou als jij bij een grote internationaal gewaardeerde multinational hebt gewerkt zet je dat er toch juist op. Nu staat er ' Administratiebedrijf'quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:37 schreef Gekke-Henkie het volgende:
CV kan je toch zelf verzinnen net alsof ze dat gaangaan nakijken
doe ik ook altijd anders kom ik nergens aan de bak
En waarom dan precies....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:37 schreef hoerezooi het volgende:
de enige jusite manier om een cv op te sturen is in pdf alles wat dat niet is krijgt al minpunten. Het is soms idd heel triest. Een cv zou nooit meer dan 1 of 2 pagina's moeten zijn. De rest vertel je wel tijdens een intake gesprek
Serieus mensen die hun cv als .doc ofzo opsturen dat is toch royal sadness
Hoezo!?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:37 schreef hoerezooi het volgende:
de enige jusite manier om een cv op te sturen is in pdf alles wat dat niet is krijgt al minpunten. Het is soms idd heel triest. Een cv zou nooit meer dan 1 of 2 pagina's moeten zijn. De rest vertel je wel tijdens een intake gesprek
Wat een gezever.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:37 schreef hoerezooi het volgende:
Serieus mensen die hun cv als .doc ofzo opsturen dat is toch royal sadness![]()
Ja, dag. Mensen die hun CV in pdf opsturen zijn nog erger dan mensen die er een Word bestandje van maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:37 schreef hoerezooi het volgende:
Omdat PDF er overal hetzelfde uitziet.quote:
Ok, daar heb je wel een punt idd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:44 schreef hoerezooi het volgende:
ten eerste omdat pdf mischien een algemene standaard is voor portable documents (raad maar waar pdf voor staat). Het bellangrijkste:
De opmaak van .doc kan verschillen op elke pc, of mischien gebruikt dat bedrijf wel openoffice ofzo.
pdf is ziet er altijd hetzelfde uit ongeacht het lettertype of wat voor vage wordinstellingen je ook gebruikt heb. Owja en als laatste is een cv lezen in een editor als word nogal crap en .doc is ook zo makkelijk te kopieren/bewerken.
Dat doen alleen mensen die bang zijn dat hun gegevens ergens voor gebruikt worden en dus iets te verbergen hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:44 schreef hoerezooi het volgende:
ten eerste omdat pdf mischien een algemene standaard is voor portable documents (raad maar waar pdf voor staat). Het bellangrijkste:
De opmaak van .doc kan verschillen op elke pc, of mischien gebruikt dat bedrijf wel openoffice ofzo.
pdf is ziet er altijd hetzelfde uit ongeacht het lettertype of wat voor vage wordinstellingen je ook gebruikt heb. Owja en als laatste is een cv lezen in een editor als word nogal crap en .doc is ook zo makkelijk te kopieren/bewerken.
Of de sollicitatiebriefquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:37 schreef hoerezooi het volgende:
En wat je ook vaak ziet bij trieste gevallen
cooledude@hotmail.com als email
Een email van een vriend of vriendin
onrelevante rotzooi als wel of niet getrouwd of bij hobbies "uitgaan"
sowieso hobby's op je cv(hangt wel af van hetgeen je voor solliciteerd)
Dat dus, goede aanvulling.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
True. En als een bedrijf zulke gefokte instellingen heeft dat mijn C.V. die uiteraard in perfecte staat van opmaak is ,helemaal mislukt wordt weergegeven hoef ik er ook niet te werken.
documenten gemaakt in office xp of 2003 zien er in 2007 vaak anders uit. En openoffice laat het wel aardig goed zien maar zitten toch soms wat kleine verschillen in.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doen alleen mensen die bang zijn dat hun gegevens ergens voor gebruikt worden en dus iets te verbergen hebben.
Een beetje bedrijf gebruikt Office, dus dat gaat ook niet op.
En als de opmaak van OpenOffice zoveel zou verschillen van Office, dan zou het niet zo groot zijn geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Dat van die Hyves kan toch een pluspunt zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:50 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Of de sollicitatiebrief. Hoeveel van die brieven heb je wel niet langs zien komen, dat mensen denken dat ze in je bedrijf goed door kunnen groeien, het je een erg goed bedrijf lijkt en alle andere slijmbende.
Als zo'n bedrijf om een sollicitatiebrief vraagt laat ik eerst via de telefoon weten dat ik toch een intake gesprek prefereer aangezien het toch beter overkomt. Ik doe dan wel moeite om langs te komen.
En als ik naar zo'n intake gesprek ga, dan ga ik niet in een mooi strak pak maar in mijn eigen nette kleding. Zo presenteer je jezelf zoals je bentEn altijd zijn er wel kansloze rukkers van een ondernemers of onderbazen (whatever) die je gaan tracken op hyves
. Daarom zou ik voortaan je hyves compleet blokkeren voor iedereen, nog voor het moment dat je je CV verstuurt of op een andere wijze je naam kenbaar laat maken aan een bedrijf.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doen alleen mensen die bang zijn dat hun gegevens ergens voor gebruikt worden en dus iets te verbergen hebben.
En als de opmaak van OpenOffice zoveel zou verschillen van Office, dan zou het niet zo groot zijn geworden.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:52 schreef TimKuik het volgende:
Alleen een echte baas maakt zijn CV in Comic SansWingdings. Klacht onterecht!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet uit te leggen wat een pdf isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:51 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
documenten gemaakt in office xp of 2003 zien er in 2007 vaak anders uit. En openoffice laat het wel aardig goed zien maar zitten toch soms wat kleine verschillen in.
Waarom niet gewoon zekere voor het onzekere nemen. En dat bewerken ervan kan mij niet echt schelen zie ik meer als een extra'tje
wiki
"Het Portable Document Format, of kortweg PDF, is sinds ongeveer 1993 een de facto standaard voor de uitwisseling van elektronische documenten en formulieren die in hun oorspronkelijke vorm gereproduceerd moeten kunnen worden. PDF is een universele bestandsindeling waarmee lettertypen, afbeeldingen en lay-out van elk willekeurig brondocument behouden blijven, ongeacht het programma of het platform waarmee het document werd gemaakt, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld HTML.
Een voordeel van een PDF-bestand is dat het — in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Word-document — op elke printer er hetzelfde uit zal zien. Ook kan een PDF-bestand op alle platformen bekeken en/of bewerkt worden; het is dus niet platformafhankelijk. Veel handleidingen van elektronica-apparatuur, computerhardware en -software, en dergelijke, verschijnen in plaats van op duur drukwerk op een cd-rom in vele talen met meegeleverde PDF-reader."
Natuurlijk kan dat wel, ik wil alleen het veilige gevoel van die user niet wegnemenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:53 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
_!
Want tekst in PDF kan niet gekopieerd/bewerkt worden?Weet je wel waar je over praat?
JAquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:53 schreef Hoppy het volgende:
Dude, ik heb precies die CV gekregen. Gaat het om financiele administratie?
quote:Geachte heer, mevrouw,
Een hands-on, actief ingestelde, stress-bestendige man met management
talent, zo ben ik meer dan eens omschreven door mijn leidinggevenden.
dat dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:52 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dat van die Hyves kan toch een pluspunt zijnAls daar vette dingen op staan.
Ik stuur altijd een beknopt mailtje met mijn CV en in het mailtje zeg ik dan dat ik graag op gesprek wil komen.
Tevens ga ik dan wel netjes gekleed, niet in 3-delig pak maar gewoon colbert + spijkerbroek...
That's the way to go...
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:57 schreef Hoppy het volgende:
[..]
OMG! Ik heb voor mijn bedrijf EXACT hetzelfde gekregen
Jij mag hem hebben!
hoezo zou je je hyves blokkeren? staat daarop dat je aan de heroine zit en je jezelf elke avond de tering in zuipt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:50 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Of de sollicitatiebrief. Hoeveel van die brieven heb je wel niet langs zien komen, dat mensen denken dat ze in je bedrijf goed door kunnen groeien, het je een erg goed bedrijf lijkt en alle andere slijmbende.
Als zo'n bedrijf om een sollicitatiebrief vraagt laat ik eerst via de telefoon weten dat ik toch een intake gesprek prefereer aangezien het toch beter overkomt. Ik doe dan wel moeite om langs te komen.
En als ik naar zo'n intake gesprek ga, dan ga ik niet in een mooi strak pak maar in mijn eigen nette kleding. Zo presenteer je jezelf zoals je bentEn altijd zijn er wel kansloze rukkers van een ondernemers of onderbazen (whatever) die je gaan tracken op hyves
. Daarom zou ik voortaan je hyves compleet blokkeren voor iedereen, nog voor het moment dat je je CV verstuurt of op een andere wijze je naam kenbaar laat maken aan een bedrijf.
Ik hoef hem nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:57 schreef Hoppy het volgende:
[..]
OMG! Ik heb voor mijn bedrijf EXACT hetzelfde gekregen
Jij mag hem hebben!
Omg, hij heeft meerdere bedrijven die shit gestuurdquote:
Bronquote:"Een hands-on, actief ingestelde, stress-bestendige man met management talent, zo ben ik meer dan eens omschreven door mijn leidinggevenden. In deze omschrijving kan ik mij goed vinden. Als iemand met een brede ontwikkeling en oog voor het totaalplaatje zet ik mij voor de volle 100 procent in om een goed resultaat te behalen."
Dus jij gaat langs, zegt tegen de receptioniste HOI mag ik met PZ praten, ik wil hier werken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:59 schreef snorfiets het volgende:
[..]
hoezo zou je je hyves blokkeren? staat daarop dat je aan de heroine zit en je jezelf elke avond de tering in zuipt?
verder ga ik ook liever even lans voordat ik een brief stuur. op deze manier laat je zien dat je er zin in hebt en mochten ze even geen tijd hebben, in mijn geval heb ik altijd nog een afspraak kunnen maken voor een later tijdstip. anders krijg je vast en zeker een e-mailadres om contact op te nemen.
x
Dat zal wel helpen inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:01 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dus jij gaat langs, zegt tegen de receptioniste HOI mag ik met PZ praten, ik wil hier werken?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Omg, hij heeft meerdere bedrijven die shit gestuurd!
[..]
Bron
Aan dit verhaal zie je toch sowieso al wel dat 't gewoon van 't internet komt.quote:"Een hands-on, actief ingestelde, stress-bestendige man met management talent, zo ben ik meer dan eens omschreven door mijn leidinggevenden. In deze omschrijving kan ik mij goed vinden. Als iemand met een brede ontwikkeling en oog voor het totaalplaatje zet ik mij voor de volle 100 procent in om een goed resultaat te behalen."
aangezien dat al zegt wat voor kansloos bedrijf het is. En ja, dan heb ik even geen hyves. Doe er niet aanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:59 schreef snorfiets het volgende:
[..]
hoezo zou je je hyves blokkeren? staat daarop dat je aan de heroine zit en je jezelf elke avond de tering in zuipt?
verder ga ik ook liever even lans voordat ik een brief stuur. op deze manier laat je zien dat je er zin in hebt en mochten ze even geen tijd hebben, in mijn geval heb ik altijd nog een afspraak kunnen maken voor een later tijdstip. anders krijg je vast en zeker een e-mailadres om contact op te nemen.
x
Dit gelooft toch niemand, en waarom zou je zo'n bekakte cv schrijven?quote:"Een hands-on, actief ingestelde, stress-bestendige man met management talent, zo ben ik meer dan eens omschreven door mijn leidinggevenden. In deze omschrijving kan ik mij goed vinden. Als iemand met een brede ontwikkeling en oog voor het totaalplaatje zet ik mij voor de volle 100 procent in om een goed resultaat te behalen."
Dit is echt de meest kansloze post ooitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:08 schreef AlphaOmega het volgende:
TS werkt voor een .nl bedrijf... wat jammer nou...
ik heb een .com, ik win!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:09 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dit is echt de meest kansloze post ooit
Elk bedrijf heeft een .nl extensie...
Eg nie, ik ben dictator!quote:
Dat dus... .nl is zo klein...quote:
Feli, ofzoquote:
Wie is hier nou de faalhaas?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:12 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat dus... .nl is zo klein...(Wat trouwens weer een zeikreactie op mijn grappig bedoelde post... achterlijke faalhaas)
Je hebt een iets te grote bek voor iemand met kinderlijke spellingsfouten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:37 schreef hoerezooi het volgende:
En wat je ook vaak ziet bij trieste gevallen
cooledude@hotmail.com als email
Een email van een vriend of vriendin
onrelevante rotzooi als wel of niet getrouwd of bij hobbies "uitgaan"
sowieso hobby's op je cv(hangt wel af van hetgeen je voor solliciteerd)
Pfffquote:
Jij, toch?quote:
Om aan te tonen dat je je VBA hebt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:15 schreef 3lmo het volgende:
Waarom heb je een CV nodig voor pallets sorteren?
Ik weet prima hoe ik documenten in PDF om kan zetten, maar ik stuur ook gewoon .doc rond. Da's doodnormaal.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:52 schreef onderscheid het volgende:
wat een onzin. als een werkgever .doc niet accepteert zegt dat al genoeg.
alsof iedereen weet hoe je het in pdf kan opslaan, het is immers geen standaard optiekeuze in word..
Met zon instelling kom je d'r wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:15 schreef 3lmo het volgende:
Waarom heb je een CV nodig voor pallets sorteren?
Hoe lang nog?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:16 schreef jagga het volgende:
[..]
Pfff![]()
Wij zijn een .nl bedrijf maar wel koninklijk
Dan noem je ook een site met je breezernick..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:16 schreef LockonStratos het volgende:
Ik vind .nl netter staan als www.LockonStratos.com/nl/ hoor
The way to go als je Jan Tuinman heetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:52 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dat van die Hyves kan toch een pluspunt zijnAls daar vette dingen op staan.
Ik stuur altijd een beknopt mailtje met mijn CV en in het mailtje zeg ik dan dat ik graag op gesprek wil komen.
Tevens ga ik dan wel netjes gekleed, niet in 3-delig pak maar gewoon colbert + spijkerbroek...
That's the way to go...
Ach man, lul niet zo. Bij 9 van de 10 wervingbureaus en jobboards moet je het gewoon als een Word bestand inleveren en accepteren ze geen pdf of ander exotisch formaat. Daarbij is het een ontzettend knullig bedrijf als ze er niet eens een Word bestand fatsoenlijk kunnen openen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:44 schreef hoerezooi het volgende:
Het bedrijf wat mij inhuurt is ook koninklijk, lutserquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:16 schreef jagga het volgende:
[..]
Pfff![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:18 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
The way to go als je Jan Tuinman heet
Nou nou, als je bedrijf langer dan 100 jaar bestaat kunnen ze het etiket 'koninklijk' aanvragen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:16 schreef jagga het volgende:
[..]
Pfff![]()
Nee, jij bent de faalhaas. Omdat je niet kan quoten en je reactie niet te lezen is door de spelfouten en ellenlange zinnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:16 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Jij, toch?Mijn opmerking stond niet in de juiste reactie, maar de persoon waar de opmerking voor bedoeld was moet dat toch kunnen begrijpen. En ik neem aan dat jij het ook wel begrijpt... of moet ik aan je gaan twijfelen?
Hoe bedoel je?quote:
Maar dan krijg je het niet per definitie, klaphark. Het predicaat Koninklijk mag je als bedrijf niet zomaar voeren en krijg je ook niet zomaar. Daar is echt een Koninklijk besluit voor nodig, en daarvoor moet je dus echt een toegevoegde waarde hebben voor het Koningshuis.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:21 schreef Koert het volgende:
[..]
Nou nou, als je bedrijf langer dan 100 jaar bestaat kunnen ze het etiket 'koninklijk' aanvragen.
Inderdaad. Dat soort bedrijven hoeven van mij ook niet. Maar goed r3gi3boy denkt dat dat bij alle bedrijven moet. Schattig, zo'n kleine leefwereld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:21 schreef LockonStratos het volgende:
[..]Als het een bedrijf is waar je geacht word elke dag in je 3 delig Society Shop kostuum te komen dan hoeft het voor mij al niet meer (niet dat ik ze niet heb). Ik ga zoals ik ben idd.
ja als er .doc staat dan doe je het uiteraard in doc maar zonder document type erbij zou ik het als pdf doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach man, lul niet zo. Bij 9 van de 10 wervingbureaus en jobboards moet je het gewoon als een Word bestand inleveren en accepteren ze geen pdf of ander exotisch formaat. Daarbij is het een ontzettend knullig bedrijf als ze er niet eens een Word bestand fatsoenlijk kunnen openen.Het enige wat eventueel anders kan zijn is het lettertype.
Maar goed, je kan natuurlijk ook altijd nog (ingescande) CV's die met de hand zijn geschreven opsturen
Dan is hij wel rijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:29 schreef LockonStratos het volgende:
Trouwens, CV van de eerder genoemde MBO-er was een .rtf bestand
Ik moest lachenquote:
Och ja, want de AH heeft zo'n toegevoegde waarde voor het Koningshuis.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan krijg je het niet per definitie, klaphark. Het predicaat Koninklijk mag je als bedrijf niet zomaar voeren en krijg je ook niet zomaar. Daar is echt een Koninklijk besluit voor nodig, en daarvoor moet je dus echt een toegevoegde waarde hebben voor het Koningshuis.
Google is your friend, not your enemy:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef Koert het volgende:
[..]
Och ja, want de AH heeft zo'n toegevoegde waarde voor het Koningshuis.
quote:Hare Majesteit de Koningin kan een bedrijf, vereniging of instelling het recht geven om het predicaat Koninklijk te voeren. Om in aanmerking te komen, moet een organisatie:
* een zeer belangrijke plaats innemen in het vakgebied
* van landelijke betekenis zijn
* (in principe) ten minste honderd jaar bestaan
In de regel onderscheidt de Koningin niet meer dan één organisatie per branche. Medische en financiële instellingen komen niet in aanmerking, evenals organisaties met een politieke en/of religieuze doelstelling.
Om in Nederland in aanmerking te komen voor het predicaat Koninklijk kan een onderneming, vereniging of instelling een verzoek indienen bij de burgemeester van de plaats van vestiging. Deze zal vervolgens informatie verzamelen bij de Commissaris van de Koningin, ministeries en de Kamer van Koophandel. Wanneer de aanvraag wordt goedgekeurd, dient de onderneming of vereniging zich te verbinden aan de 'Bepalingen betreffende het predicaat Koninklijk'. De belangrijkste verplichting is dat de gerechtigde alles na zal laten wat zijn reputatie zal schaden. Daarnaast verplicht de onderneming of vereniging zich tot het zorgvuldig bewaren van de bij de verlening uitgereikte documenten (het afschrift van de Koninklijke Beschikking, de oorkonde en het exemplaar van deze bepalingen). Daar staat tegenover dat de onderneming of vereniging 'Koninklijk' mag toevoegen aan de naam van de organisatie en de Koninklijke Kroon of een gestileerde versie in het logo mag opnemen.
Het predicaat wordt alleen toegekend bij een bijzonder jubileum (bijvoorbeeld bij het 100-, 125- of 150-jarig bestaan). De organisatie dient van onbesproken gedrag en financieel solide te zijn.
Een koninklijk predicaat wordt in principe voor 25 jaar toegekend, waarna bestendiging kan worden aangevraagd. Het kan ook tussentijds worden ontnomen, al komt dat niet vaak voor. Koninklijke Ahold NV is een onderneming die het risico liep het predicaat te moeten inleveren vanwege een boekhoudschandaal. Op 24 juli 2006 heeft koningin Beatrix echter beslist dat Ahold het predicaat Koninklijk mag behouden.
In juli 2005 verloor Vendex KBB het predicaat als gevolg van een overname door een investeerders-consortium VDXK Acquisition BV.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan krijg je het niet per definitie, klaphark. Het predicaat Koninklijk mag je als bedrijf niet zomaar voeren en krijg je ook niet zomaar. Daar is echt een Koninklijk besluit voor nodig, en daarvoor moet je dus echt een toegevoegde waarde hebben voor het Koningshuis.
Wel lomp als je gewoon 2x hetzelfde citaat een beetje verkracht op je blog gooit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://manna.punt.nl/?r=1&id=424799
ook die overeenkomst tussen de 1e en de 3e
hehe, dat gaat denk niet werken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:01 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dus jij gaat langs, zegt tegen de receptioniste HOI mag ik met PZ praten, ik wil hier werken?
Wat een kneus die gast zegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://manna.punt.nl/?r=1&id=424799
ook die overeenkomst tussen de 1e en de 3e
Ja, dan heeft het wel zin. Maar bij een normaal bedrijf gaat het niet werken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:43 schreef snorfiets het volgende:
[..]
hehe, dat gaat denk niet werken.
ik heb eigenlijk nog nooit echt gesoliciteerd.
alleen kennismakingsgesprekken voor stages, de bedrijven worden geregeld door school.
verder op een eerdere opleiding idd gewoon langslopen en vragen wie er over de stages gaat.
werkte prima, ik ben in de 4 keer dat ik dit heb gedaan nog nooit afgewezen. waren wel bedrijven in 't dorp waarvan ik altijd wel een paar medewerkers kende.
x
Was ook een aardige faal.quote:Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik solliciteren naar de vacature op u website. Hieronder mijn Curculum Vitae:
<CV van 6 regels zonder personalia>
Groeten,
<insert naam>
wat is zn adres? dan mail ik hem!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Wat een kneus die gast zeg
Zou hem eigenlijk dit topic + die link moeten mailen maar dan raak ik mn baan kwijt.
Wehehe.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef Sextreme het volgende:
Op mijn CV staan dat ik bij mijn bijbaantje bij de Jumbo "Schap-architect" was.
Curculumquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef Schokbreker het volgende:
Ik kreeg laast een CV gewoon in een mailtje geplakt:
[..]
Was ook een aardige faal.
Oja, typfouten waren zoals hierboven. En.... we hebben geen vacatures op onze website staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |