abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69044607
There we go again...

Ik drink ook geen koffie, M. wel, wij hebben een gewoon koffiezetapparaat maar de Senseo is veel sneller
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69044618
laama
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69044620
bankje met koffie jaaaa

doe mij de cafeine, mogen jullie de koffie houden
* huuphuup heef stokjes tussen de ogen inmiddels
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69044622
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 07:53 schreef Vicky het volgende:
There we go again...

Ik drink ook geen koffie, M. wel, wij hebben een gewoon koffiezetapparaat maar de Senseo is veel sneller
hier nog een *ik-drink-geen-koffie-exemplaar* maar mijn wel en die vind gewone lekkerder Ik heb geen idee ik vind het wel lekker ruiken smorgens zo'n vers kopje koffie
pi_69044638
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 07:55 schreef Stout het volgende:

[..]

hier nog een *ik-drink-geen-koffie-exemplaar* maar mijn wel en die vind gewone lekkerder Ik heb geen idee ik vind het wel lekker ruiken smorgens zo'n vers kopje koffie
mijn ouders hebben een Senseo Latte en dan vind ik een kopje koffie nog wel te doen.. althans, ik neem dan de Latte maar als ie bij de koffie is stop ik 'm
Melk met een smaakje dus
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 08:00:24 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69044661
ik zie koffie staan.. dan moet ik wel even kijken ik drink gewone koffie, alhoewel ik er de laatste dagen niet vrolijker van wordt ik word er misselijk van
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69044663
hahha... melk met een smaakje , t lijkt me

Nou ik ga een uurtje (ja, een uurtje, AT basis ) werken, als ik er net zo moe van wordt als gisteren dan wordt het een saaie middag voor Timo Ben nog duf in mijn hoofd van gisteren en nu dus alweer...
pi_69044702
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:00 schreef Stout het volgende:
hahha... melk met een smaakje , t lijkt me

Nou ik ga een uurtje (ja, een uurtje, AT basis ) werken, als ik er net zo moe van wordt als gisteren dan wordt het een saaie middag voor Timo Ben nog duf in mijn hoofd van gisteren en nu dus alweer...
heerlijk
met suiker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69044706
'haha vicky melk met een smaakje.

wij drinken ook geen koffie. ik had een gewone koffiezetapparaat maar die heb ik weggedaan en hebben mijnouders 5 jaar geleden een senseo gekocht. veel makkelijker. en als de pads richting de datum gaat dan geef ik ze mijn ouders mee die hebben het toch wel snel op.

wij drinken water en thee en appelsap.
mama van 3 kids!
  Moderator vrijdag 15 mei 2009 @ 08:07:08 #10
5428 crew  miss_sly
pi_69044727
Dit bankje gaat wat langzamer he?

Hier tijdens de zwangerschap geen koffie, enige waar ik echt geen trek in heb. We hebben een Latissima en die bevalt echt heel goed. Lekkere koffie, cappuccino, espresso en latte.

Huup, drink wat cola voor de cafeine
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69044732
Werkze Stout!
M.kan echt niet zonder koffie. Die heeft 's ochtends voordat ie naar zijn werk gaat al zeker 2 koppen koffie op en op zijn werk drinkt ie er ook nog aardig wat..

Ik ga zo mar eens wat in huis doen... moet echt al 2 weken strijken maar ik stel het steeds uit... maar Amber is nu bij Oma, dus ik heb de tijd
En ik wil de ramen nog ff zemen aan de voorkant en ik MOET de vluchtkoffertjes in gaan pakken (ook eentje voor Amber )
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69044747
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:00 schreef DJMO het volgende:
ik zie koffie staan.. dan moet ik wel even kijken ik drink gewone koffie, alhoewel ik er de laatste dagen niet vrolijker van wordt ik word er misselijk van
Moet je ons wat vertellen?

Hier wel koffie. En Senseo is wel erg lekker, vooral de hazelnoot. En hier niet veel duurder, want als je een hele pot zet, drink je hem vrijwel nooit helemaal leeg is mijn ervaring Nu een halve gezet, maar weet ook niet of dat wel op gaat.
En ik heb het koffiezetapparaat normaal niet in mijn keuken staan. Hij stond er nu toevallig nog van de bijbelstudiegroep En helemaal geen koffie was vanmorgen vals geweest
pi_69044787
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:07 schreef miss_sly het volgende:
Dit bankje gaat wat langzamer he?

Hier tijdens de zwangerschap geen koffie, enige waar ik echt geen trek in heb. We hebben een Latissima en die bevalt echt heel goed. Lekkere koffie, cappuccino, espresso en latte.

Huup, drink wat cola voor de cafeine
ja ik ben heel erg, ik wilde net al onder de douche springen om naar de benzinepomp te lopen voor cola hahaha junk

nah over een uurtje ofzo ben ik klaar denk ik. Dan duik ik eerst mn bedje weer in, daarna zie ik wel.
Sowieso even op de fiets naar het durp hier, muggenhorren halen ik ben twee keer op mn voet gestoken grmbl... zo'n irritante plek.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69044805
* freecell geeft een kusje op huupjes voet

Tenenkaas
pi_69044810
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:14 schreef freecell het volgende:
* freecell geeft een kusje op huupjes voet

Tenenkaas
bah Free!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 08:15:20 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69044816
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Moet je ons wat vertellen?

Hier wel koffie. En Senseo is wel erg lekker, vooral de hazelnoot. En hier niet veel duurder, want als je een hele pot zet, drink je hem vrijwel nooit helemaal leeg is mijn ervaring Nu een halve gezet, maar weet ook niet of dat wel op gaat.
En ik heb het koffiezetapparaat normaal niet in mijn keuken staan. Hij stond er nu toevallig nog van de bijbelstudiegroep En helemaal geen koffie was vanmorgen vals geweest
ik weet (nog) van niets hoor ik heb ook geen testen in huis; en ik zou dit weekend ongesteld moeten worden ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69044828
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:14 schreef Vicky het volgende:

[..]

bah Free!!
Moet je tegen Huup zeggen
Ow, ik ben zo moe en ook melig... Rampje!
En ik was vanmorgen onder de 67 kg Hoezee! Kan ik best vrolijk van worden
pi_69044849
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:16 schreef freecell het volgende:

[..]

Moet je tegen Huup zeggen
Ow, ik ben zo moe en ook melig... Rampje!
En ik was vanmorgen onder de 67 kg Hoezee! Kan ik best vrolijk van worden
whaha muts..

zal ik "wraak" nemen op mijn buuf??
ze zette gisteravond om half 11 ineens heel hard de muziek aan..
ze is nu nog niet wakker en ik moet stofzuigen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69044858
Ooooh! Das gemeen! Mn voetjes zijn inmiddels gewassen heur!

jeuh yay voor onder de 67
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69044863
oehh onder de 67.. dat ga ik NOOIT van mijn lang zal ze leven redden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69044865
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:18 schreef Vicky het volgende:

[..]

whaha muts..

zal ik "wraak" nemen op mijn buuf??
ze zette gisteravond om half 11 ineens heel hard de muziek aan..
ze is nu nog niet wakker en ik moet stofzuigen

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69044868
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
lol...

*stofzuigen gaat dan maar*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69044975
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:20 schreef Vicky het volgende:

[..]

lol...

*stofzuigen gaat dan maar*

Met kinderen heb je soms ook gewoon niet door hoe vroeg het voor anderen nog is
Ik bel regelmatig mensen wakker om 9:00 Voor mij is dat halverwege de morgen

En sorry voor de voetsels Huup
pi_69045104
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:28 schreef freecell het volgende:

[..]

ja idd.. ik kijk regelmatig op de klok hoelaat het is voordat ik ga bellen
en over het algemeen hou ik wel rekening met de buuf hoor.. zo zet ik de droger pas aan als ik ectweet dat ze wakker is

hoe erg is het als er van de 10 appelflappen die ik gister gemaakt heb, er nog maar 3 over zijn

[ Bericht 6% gewijzigd door Vicky op 15-05-2009 08:43:19 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69045217
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:28 schreef freecell het volgende:

[..]

zo heeft vorige week zonder ik het wist de oudste opa uit bed gebeld om 6.30
ze weet hoe de telefoon werkt en had opa gebeld. opa had al een uur op moeten zijn
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')