mag ik ff heel er grof worden?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nee Tinkebell is ziek.
Ik neem toch aan dat jij ook wel een verschil ziet tussen het productiematig afmaken van een stel kuikens, of aandacht trekken en vervolgens die kuikens, voor een publiek, tegen de muur flikkeren/in een schredder donderen in het kader van een punt.
Vervolgens lopen er weet ik hoeveel mensen weg met een trauma van hier tot tokyo, en zij maar niet begrijpen waar die woede weg komt.
Ze is kapot, defect, moet dwangverpleging ondervinden.
wat ik nu ga typen is echt een debiele verglijking..... voor velen...quote:
naja er word werk van gemaakt iigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aangifte doen is niet hetzelfde als vervolgen, daarover beslist justitie
gelukkig heb je het zelf doorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:36 schreef prupke het volgende:
[..]
wat ik nu ga typen is echt een debiele verglijking..... voor velen...
Gelukkig geef je zelf al aan dat het een debiele vergelijking is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:36 schreef prupke het volgende:
[..]
wat ik nu ga typen is echt een debiele verglijking..... voor velen...
maar ok
hitler!!
ik had liever gehad dat hij 6 joden door een shredder had gegooid ...dan 150.000 door de gaskamer!!
begrijp je mijn standpunt.?
iedereen (kan macht verkrijgen door ) kan) domme dingen(doen), of dingen die een ander niet accepteerd!
1 vaatje? Neem maar gerust een flinke pallet:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
't is een meki topic, die moet je altijd met een vaatje zout lezen, relax
kzou wel uitkijken met haar heb je een slechte week draait ze je nek om en voor je het weet ben je een handtasjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:45 schreef Juup© het volgende:
Zij is misschien gestoord, maar ziet er niet slecht uit.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:45 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:57 schreef eleusis het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou best een keer ass-to-mouth met haar willen doen, om daarna netjes haar kop schoon te pissen.
Uiteraard om een statement te maken: disrespect voor vrouwen kan niet, dat moet je aan de kaak stellen.
Leuke hond ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:45 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
wat hij zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |