Meki ik ben het eens met jequote:Op donderdag 14 mei 2009 23:37 schreef Meki het volgende:
Schandalig, dat ze niet vervolgd wordt
ze dient de doodstraf te krijgen
Moet je daar voor betalen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:57 schreef prupke het volgende:
Dearest Tinkebell / druk 1
ISBN/EAN: 9789089101297
is van de mail die ze ontvangen heeft
haat en dreigementen enz
kosten ¤ 24, 95
Nou nou.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:01 schreef Meki het volgende:
deze duivelse pyschopaat is erger dan Fritzel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
Nou ik vind net zo walgelijk beesten levende villenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nou nou.
Zo kan hij wel weer, niet?
Fitzl is nog wel een graadje of 1000 zieker.
Nu is het dier ook al levend gevildquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou ik vind net zo walgelijk beesten levende villenZulke lui hebben geen recht in een normale wereld rond te lopen
't is een meki topic, die moet je altijd met een vaatje zout lezen, relaxquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou ik vind net zo walgelijk beesten levende villenZulke lui hebben geen recht in een normale wereld rond te lopen
Van de ongeboren kittens heeft ze trouwens oorbellen gemaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:05 schreef Meddo het volgende:
[..]
Nu is het dier ook al levend gevild
De kat was trouwens ook nog zwanger.
Whateverquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:01 schreef Meki het volgende:
Ik weet het dat Meki bashen populair isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
't is een meki topic, die moet je altijd met een vaatje zout lezen, relax
iemand die een kat vilt erger vinden dan een zieke geest als fritzl, pricelessquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:01 schreef Meki het volgende:
hmmmmquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:09 schreef McKillem het volgende:
Wat ik overigens wel storend vind is dat ze dit doet om een punt te maken.
Waar ik nog altijd een verschil zie tussen het doodmaken van een beest om hem op te eten of het doodmaken van een beest voor een ziek projectje lijkt zij dat verschil niet te zien.
Je snapt mijn punt niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:12 schreef prupke het volgende:
[..]
hmmmm
60 kuikens proberen te verkopen en wat er niet verkocht is door de shredder gooien...
of meteen 150.000 kuikens de gaskamer in doen?
http://www.janvantienen.nl/archives/45
ze word vervolgt, staat ook in je bronquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:37 schreef Meki het volgende:
Schandalig, dat ze niet vervolgd wordt
ze dient de doodstraf te krijgen
Jij begrijpt ook dat je de TS hier mee aandacht geeft?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet.
Zij zit een show te maken, een naam te maken, door beesten dood te maken. Dat vind ik ziek. Er is iets kapot in je hoofd als je er van geniet op die manier punten te maken.
Aangifte doen is niet hetzelfde als vervolgen, daarover beslist justitiequote:
Nee Tinkebell is ziek.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Jij begrijpt ook dat je de TS hier mee aandacht geeft?
dat is ook wat hij wil
Ik ben dierenliefhebberdat vooropgesteld!
Dierenleed is niet aan mij besteed.... in welke vorm dan ook.
soms denken mensen goed te doen door dieren te bevrijden.... bv hier in ons dorpje om alle nertsen te bevrijden die gebruikt werden om bont te creeren?
het enige wat ze daar mee bereikt hebben is: dieren de dood in gejaagd want ik geloof dat 70 % dodgereden is.....
Dat is ook niet de bedoeling geweest ws.
Tinkebell maakt ten een punt, wat volgens velen niet moet kunnen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |