Ja ik ook, maar ik vraag dus echt af of dat alleen bij levende beesten zo is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Krijg er jeuk van en begin te niezen dus.
Haha geweldig. De ritsaansluiting gaan zeker vanaf de anus naar de buik van de katquote:
niet slechtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:17 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze houdt volgens mij van roze...
Is dat niet zo'n knuffel die ze had gemaakt dat de ene kant hond was, en als je 'm binnenstebuiten deed dat het een kat was?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:22 schreef Walter81 het volgende:
En ze maakt ook dingetjes van honden. Niet alleen van katten.
[ afbeelding ]
WTFquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:22 schreef Walter81 het volgende:
En ze maakt ook dingetjes van honden. Niet alleen van katten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:25 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de onsmakelijke foto's. Het is alleen ter illustratie wat deze 'kunstenares' maakt.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n knuffel die ze had gemaakt dat de ene kant hond was, en als je 'm binnenstebuiten deed dat het een kat was?![]()
D'r echte naam is trouwens Katinka Simonse.quote:
Dat is waar. Een koe wordt gegeten, en de huid kan dan voor iets anders gebruikt worden. Zij draait haar depressieve kat de nek om, alleen maar omdat het 'kunst' is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mensen trouwens die vergelijkingen maken met boeren..
Boeren houden hun dieren om te leven en geven ze ook daarom aan de slachterij. Dat wijf houdt en vermoordt haar dieren voor de lol omdat het zogenaamd kunst is.
Waar denk je dat verf van gemaakt wordt, vaak van vrolijke gezellige beestjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat is waar. Een koe wordt gegeten, en de huid kan dan voor iets anders gebruikt worden. Zij draait haar depressieve kat de nek om, alleen maar omdat het 'kunst' is.
Dus jij vindt rode M&M's ook zielig? (rode kleurstof = dode schildluis)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Waar denk je dat verf van gemaakt wordt, vaak van vrolijke gezellige beestjes.
Inderdaad. Maar zorg dan wel dat je jezelf niet doodrijdt, want dan kun je tenminste 5 jaar later nog bij P&W gaan zitten met een boekje met hatemails die je gekregen hebt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:06 schreef McKillem het volgende:
Ik plank binnenkort es met 160 door een woonwijk in de hoop dat ik wat kinderen raak, want ja er moet wel even een statement gemaakt worden dat het niet goed is dat mensen snel rijden.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat je jezelf niet doodrijdt, want dan kun je tenminste 5 jaar later nog bij P&W gaan zitten met een boekje met hatemails die je gekregen hebt.
Nee, maar ik vind het lot van de kat ook niet zielig en zie het inderdaad als kunst.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:07 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dus jij vindt rode M&M's ook zielig? (rode kleurstof = dode schildluis)
Wat de neuk. Enkeltje psychiater zou geen gek idee zijn..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:25 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de onsmakelijke foto's. Het is alleen ter illustratie wat deze 'kunstenares' maakt.
Ze is niet verbaasd en ook niet naief. Ze ziet dit gewoon als mogelijkheid om er nog een keer een slaatje uit te slaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Dat is dat wijf die eerst en publique haar kat doodt en vilt en vervolgens zo verbaast is over de hate-mails dat ze er een boek over laat schrijven...
Wtf hoe naïef ben je dan?
Dat zal het zijn, want werkelijk, wat ik gisteren van haar zag: het raakte kant noch wal...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze is niet verbaast en ook niet naief. Ze ziet dit gewoon als mogelijkheid om er nog een keer een slaatje uit te slaan.
Vooral die arrogante houding stond me tegenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, want werkelijk, wat ik gisteren van haar zag: het raakte kant noch wal...
Ja precies, net alsof ze echt wat te vertellen had. Maar er kwam niks, behalve wat psychotische uitspattingen, waar ze graag reactie op wilde.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:45 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Vooral die arrogante houding stond me tegen
Zij ís het proefdierquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:32 schreef McKillem het volgende:
Die make up op der smoel word trouwens toch ook getest op beesten?
Wil ze nou ook nog eens haar eigen hypocrisie aantonen? Of is dat ook allemaal onderdeel van dat zogenaamde statement?
gadverdammequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Klopt.
Deze afbeelding komt van haar eigen website:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:28 schreef Metal_Mart het volgende:
Moeten alle Chinezen nu ook dood?!!!!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |