Owja, en dat ze er dan financieel kapot aan gaatquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef Repeat het volgende:
Ben benieuwd of die rechtzaak er komt, lijkt me ook dat je niet zomaar met naam en toenaam en foto in een boek gepubliceerd kunt worden.
Moszko vind het ook maar een labiel wijf, zou toch mooi zijn als hij dit even ging regelen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:24 schreef Stevennn het volgende:
"Bij je kut beginnen en dan zo naar boven"
Eerst de nek gebroken en dan heeft ze de buik opgesneden etc...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef Stevennn het volgende:
Hoe heeft ze die kat vermoord dan
Ehm, volgens mij zuigt ze dat gewoon uit haar duim. "Hij was gewoon depressief." Ja hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ben ik de enige die het niet erg vind, aangezien dat beest toch zwaar depressief was.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eerst de nek gebroken en dan heeft ze de buik opgesneden etc...
Als dat beest van de trap werd gegooid door zijn vorige baasjes, kan ik me dat goed voorstellen hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:31 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij zuigt ze dat gewoon uit haar duim. "Hij was gewoon depressief." Ja hoor.
Ow, dan heeft dat beestje niks gemerkt. Valt dus wel meequote:Op donderdag 14 mei 2009 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een paar jaar terug hield ze nog vol dat de kat al dood was. (natuurlijke dood)quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |