Owja, en dat ze er dan financieel kapot aan gaatquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef Repeat het volgende:
Ben benieuwd of die rechtzaak er komt, lijkt me ook dat je niet zomaar met naam en toenaam en foto in een boek gepubliceerd kunt worden.
Moszko vind het ook maar een labiel wijf, zou toch mooi zijn als hij dit even ging regelen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:24 schreef Stevennn het volgende:
"Bij je kut beginnen en dan zo naar boven"
Eerst de nek gebroken en dan heeft ze de buik opgesneden etc...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef Stevennn het volgende:
Hoe heeft ze die kat vermoord dan
Ehm, volgens mij zuigt ze dat gewoon uit haar duim. "Hij was gewoon depressief." Ja hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ben ik de enige die het niet erg vind, aangezien dat beest toch zwaar depressief was.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eerst de nek gebroken en dan heeft ze de buik opgesneden etc...
Als dat beest van de trap werd gegooid door zijn vorige baasjes, kan ik me dat goed voorstellen hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:31 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij zuigt ze dat gewoon uit haar duim. "Hij was gewoon depressief." Ja hoor.
Ow, dan heeft dat beestje niks gemerkt. Valt dus wel meequote:Op donderdag 14 mei 2009 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een paar jaar terug hield ze nog vol dat de kat al dood was. (natuurlijke dood)quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Precies, dat staat me ook bij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Een paar jaar terug hield ze nog vol dat de kat al dood was. (natuurlijke dood)
Omdat dat beest voordat ze bij dat retarded mens kwam ook al zwaar mishandeld was. En dat dat niet verbeterde toen die kat bij die volkomen gestoorde aandachtzoekster in huis kwam is natuurlijk helemaal niet gek, maar wel heel triest... Heel erg triest dat die kat zo'n leven heeft gehad. En zo'n einde. En dan als klap op de vuurpijl tot een gruwelijke handtas is gemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ben ik de enige die het niet erg vind, aangezien dat beest toch zwaar depressief was.
Zou jij die posts nog kunnen vinden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Een paar jaar terug hield ze nog vol dat de kat al dood was. (natuurlijke dood)
Op de een of andere manier care ik er niet eens om en ik vind katten echt supah <3quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef Xenia het volgende:
[..]
Omdat dat beest voordat ze bij dat retarded mens kwam ook al zwaar mishandeld was. En dat dat niet verbeterde toen die kat bij die volkomen gestoorde aandachtzoekster in huis kwam is natuurlijk helemaal niet gek, maar wel heel triest... Heel erg triest dat die kat zo'n leven heeft gehad. En zo'n einde. En dan als klap op de vuurpijl tot een gruwelijke handtas is gemaakt.
Ik ook namelijk, het staat me zó bij, de kat was al dood, dat was haar verhaal jaren geleden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:39 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Was al aan het zoeken...maar ik weet het zeker
maar de manier waarop zij nu daar zit en de arrogantie waar mee zij over die zogenaamde hatemails praat...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op de een of andere manier care ik er niet eens om en ik vind katten echt supah <3
Maar dit doet me niks. Zij kan niks doen aan het leven wat dat beestje heeft gehad voordat zij hem kreeg, en als hij dan niet verbeterd zou ik die kat waarschijnlijk ook dood maken/laten maken om het uit zijn lijden te halen.
Als je ervan uitgaat dat dat beestje reddeloos verloren was en zij gedurende langere periode zonder succes haar best heeft gedaan het geleden trauma te verhelpen, dan heb je enigszins gelijk (hoewel een normaal mens zijn kat dan humaan in laat slapen en niet zelfstandig de nek omdraait). Maar als ik haar zo zie, geloof ik daar niet in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
Op de een of andere manier care ik er niet eens om en ik vind katten echt supah <3
Maar dit doet me niks. Zij kan niks doen aan het leven wat dat beestje heeft gehad voordat zij hem kreeg, en als hij dan niet verbeterd zou ik die kat waarschijnlijk ook dood maken/laten maken om het uit zijn lijden te halen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:40 schreef yvonne het volgende:
Ik ook namelijk, het staat me zó bij, de kat was al dood, dat was haar verhaal jaren geleden.
Ik geloof niet in dat statement:quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]dar herinner ik me ook.
Maar op zich vind ik haar statement wel mooi en terechtTassen maken van krokodillen en koeien vinden we heel normaal, zijn ook beesten. En van een kat kan het plots niet
Waarom niet?
Helemaal mee eens dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:40 schreef servus_universitas het volgende:
En dagelijks worden er koeien en varkens geslacht, zodat wij iedere avond een heerlijk stuk vlees kunnen eten. Ze maakt een punt op een verwerpelijke wijze, maar ze maakt wel degelijk een punt.
Volgens mij mist ze wat menselijke emoties.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:44 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof niet in dat statement:
http://www.dierennieuws.nl/nw/art/200801/nw62025.htm
en morgen zit de directeur van het slachthuis daar aan tafel om te vertellen van wie hij allemaal haat mails heeft gekregen en dat hij van deze mensen allemaal foto's in en boekje heeft geplaatst?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dus
En varkens schijnen zelfs waanzinnig intelligente dieren te zijn, slimmer dan ons huisdier de hond. En die slachten we dagelijks massaal en worden onder erbarmelijke omstandigheden gefokt.
Als ik American Psycho scènes in mijn mailbox vind, zou ik net zo reageren. Mensen die haatmail sturen, like that's gonna make sense.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:41 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
maar de manier waarop zij nu daar zit en de arrogantie waar mee zij over die zogenaamde hatemails praat...
Het is blijkbaar niet verboden in Nederland om je eigen huisdier te vermoorden, dus waarschijnlijk had ze het geld er niet voor over om het in te laten slapen en heeft ze het dus maar zelf gedaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef Xenia het volgende:
[..]
Als je ervan uitgaat dat dat beestje reddeloos verloren was en zij gedurende langere periode zonder succes haar best heeft gedaan het geleden trauma te verhelpen, dan heb je enigszins gelijk (hoewel een normaal mens zijn kat dan humaan in laat slapen en niet zelfstandig de nek omdraait). Maar als ik haar zo zie, geloof ik daar niet in.
De OP is weg...quote:
Dat is geen kunstenaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:46 schreef hetismijrobbert het volgende:
en morgen zit de directeur van het slachthuis daar aan tafel om te vertellen van wie hij allemaal haat mails heeft gekregen en dat hij van deze mensen allemaal foto's in en boekje heeft geplaatst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |