Ik heb een paar schoenen van 8 jaar oud... er zit niet veel zool meer onder, maar ze doen het verder nog goed genoeg om af en toe te dragen als ik afgetrapte schoenen nodig hebquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor. Ik ben zuinig(overgehouden aan studententijd) ik loop mijn schoenen altijd helemaal op, sterker nog: de regen is niet best met die schoenen die ik nu aan heb
Dat is het betere werk. De sandalen die ik hier draag gaan een paar maanden mee. Kost dan ook 4 euro per paar. Mijn schoenen die ik ooit in Nederland heb gekocht doen het nog altijd goed overigens.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een paar schoenen van 8 jaar oud... er zit niet veel zool meer onder, maar ze doen het verder nog goed genoeg om af en toe te dragen als ik afgetrapte schoenen nodig heb.
Ben bang dat ik binnenkort wel weer nieuwe schoenen moet kopen, ga dan maar weer eens naar zo'n echte winkel, ipv de scapinoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een paar schoenen van 8 jaar oud... er zit niet veel zool meer onder, maar ze doen het verder nog goed genoeg om af en toe te dragen als ik afgetrapte schoenen nodig heb.
Dat kloptquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat terwijl de vooroordelen op tafel liggen dat vrouwen altijd een klerenkast vol schoenen hebben!
Ik haal vaak echte wandelschoenen. Kost wat en is niet supernetjes. Maar loopt zo lekkerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ben bang dat ik binnenkort wel weer nieuwe schoenen moet kopen, ga dan maar weer eens naar zo'n echte winkel, ipv de scapino. (af en toe hebben ze best goede schoenen tussen zitten namelijk)
Merk namelijk dat mijn voeten in die schoenen beter 's avonds nog zijn dan als ik scapino-schoenen aan heb gehad
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kloptDie vooroordelen ook
Maar bij vrouwen staat "schoenen hebben" volledig los van "schoenen willen"
Daaruit volgt dat er bij vrouwen dus ook niet zoiets bestaat als "genoeg schoenen hebben"
Dat kun je wel zeggen, ja.quote:
Ja, al een tijdje, maar zaterdag of zondag is het weer weg hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat in de neuk is dat nou weer joh?Een apart subforum voor het ESF?
Ja, maar dat is zowel interessant als belangrijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:34 schreef Pheno het volgende:
Het EK en WK krijgen ook wel hun eigen forum hoor, niet huilen
Uhuh. Maar daar komen we ook eigenlijk nooit verder dan de halve finalequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zowel interessant als belangrijk
Ik moest lopen vanaf de bushalte. Bus was sowieso wel raar, ging maar tot mijn dorpquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen, ja.
Vijf minuten fietsen vanaf de sportschool naar huis, en ik ben doorweekt.
Dat was allang bekend heur!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat in de neuk is dat nou weer joh?Een apart subforum voor het ESF?
Ik dacht de voorgaande jaren ook al, maar ik kan me vergissenquote:
De Russen!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhuh. Maar daar komen we ook eigenlijk nooit verder dan de halve finale
Het is een complot!
De amerikanen hadden gelijk, ze zijn het rode gevaar!quote:
Schijnbaar. Sinds 16uur oid is 't goed mis hierquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:54 schreef Pheno het volgende:
Hier is het al de hele middag rustig en gewoon wat bewolkt, is het zo'n oorlog bij jullie daar?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/internet/1964851/grote-storing-bij-google.html
Wat een toeval weer hequote:Zo’n 14 procent van de Google-gebruikers hebben te kampen gehad met het euvel.
Flesquote:
Dat verklaart een hoop. Wij hadden volgens mij helemaal geen problemenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Wat een toeval weer heLeugenaars
Koffie?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fles![]()
Al genoeg koffie gehad?
hooksquote:Inmiddels zijn alle diensten weer volledig in de lucht.
Dan: Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |