abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69041392
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat mensen met zwerfkatten doen elders.
Er is een essentieel verschil tussen je eigen huisdier en een willekeurig ander dier, als het goed is hoor, voor jezelf, voor je eigen gevoel, zou dat er moeten zijn!
Als mijn beestjes ziek zijn laat ik ze ook inslapen en gooi ik ze vervolgens in de vuilnisbak of laat ik ze bij de dierenarts achter. Ik heb ook vogeltjes hun nek omgedraaid omdat ze te gewond waren om te blijven leven en daar zaten ook lievelingsbeestjes bij. Dat ik de neiging niet heb om er vervolgens een mooie presse papier van te maken is weer een tweede, maar ik zie het verschil niet tussen wat ik heb gedaan en wat Tinkebell doet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_69041442
Ik wil ook zo´n tas van de kat van de buren!
anonieme razernist
pi_69041465
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:59 schreef NoCigar het volgende:
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_69041471
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:59 schreef NoCigar het volgende:
humor! lachen met jou zeg
Er gaat niets boven Groningen
pi_69041494
Morgen een aantal zelfingenomen padden aan tafel zeg.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:01:18 #206
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_69041510
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 00:00 schreef sander-3 het volgende:

[..]

humor! lachen met jou zeg
RAGE!
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:01:31 #207
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_69041514
Wordt leuk morgen. Jammer dat ik uitgerekend dan niet live kan kijken.
pi_69041520
Volgende week alweer Knevel en van de Brink?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:01:36 #209
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69041521
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Erger nog dan vandaag
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:01:53 #210
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_69041529
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Een dier waar je zelf bewust de zorg van op je hebt genomen, waar je jarenlang liefdevol dag in dag uit voor zorgt, waar je ook heel veel liefde van terug krijgt altijd, en dat dan koelbloedig de nek om draaien om een statement te maken die kant nog wal raakt, dan ben je best een sick fuck.
En dat geldt niet voor elk ander dier waar je toevalligerwijs geen affectie voor hebt ontwikkeld, of in de bio-industrie waar kippen op de meest gruwelijke wijze worden geslacht maar jij wel elke zaterdag in de super een paar kilo's van in jouw boodschappenkarretje pleurt?
Daar heb je geen affectie mee, dus dan zal het wel aan je reet roesten.
De hypocrisie druipt werkelijk van je posts af en je hebt het niet in de gaten .
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_69041533
quote:
Dat is in ieder geval een hoger niveau dan de verontwaardigde burgerij hier.
anonieme razernist
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:02:24 #212
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_69041551
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 00:01 schreef fratsman het volgende:
Volgende week alweer Knevel en van de Brink?
Helaas wel , morgen dus voorlopig even de laatste aflevering van P&W als ik het goed begrijp.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:02:25 #213
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69041553
quote:
Dat kun je zeggen! Halsema en Smeets zijn regelrecht zum kotschen. De Leeuw ben ik ook nogal zat aan het raken.
Stop the world, I want to get out.
pi_69041598
Halsema is stamgaste
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:04:16 #215
176471 oh-oh
pi_69041617
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 00:01 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

En dat geldt niet voor elk ander dier waar je toevalligerwijs geen affectie voor hebt ontwikkeld, of in de bio-industrie waar kippen op de meest gruwelijke wijze worden geslacht maar jij wel elke zaterdag in de super een paar kilo's van in jouw boodschappenkarretje pleurt?
De hypocrisie druipt werkelijk van je posts af en je hebt het niet in de gaten .
Nou, ik voel me ook persoonlijk meer geraakt als mijn oma overlijdt dan wanneer die van een vreemde overlijdt.
Affectie is wel van belang en ik vind daar niks hypocriets aan hoor.
Menselijk vind ik dat.
En hoe weet jij hoeveel vlees en wat voor vlees ik eet?
Een paar kilo vlees eet ik nog niet in een jaar, maar dat doet er helemaal niet toe.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:04:22 #216
127004 maril
Smeetsfan
pi_69041623
quote:
Heerlijk
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_69041632
quote:

[..]

Industriekippen worden best ´humaan´geslacht hoor. misschien hebben ze een iets slechter leven dan vrije uitloop kippen,maar daar ben ik na een uitzending van de Keuringsdienst van Waarde ook niet zo zeker meer van.
anonieme razernist
pi_69041636
quote:

[..]

Tjaa zo is iedereen. Het boeit ons geen reet dat mensen elkaar in Congo op gruwelijke wijze elkaar afslachten, dag na dag, maar als een naaste dood gaat is dit echt wel vele malen erger. Het zou me niet verbazen als zij haar eigen (eventuele) kinderen zo de nek om zou kunnen draaien.
pi_69041637
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 00:01 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval een hoger niveau dan de verontwaardigde burgerij hier.
Tja, ik zou haar nooit gaan bedreigen, maar ik vind haar nog zieliger. Omdat ze enerzijds erkent dat het nogal zwakke figuren zijn en zij er zelf boven staat en ze anderzijds wel hun foto's en andere privégegevens op televisie laat zien.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_69041643
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat ik de neiging niet heb om er vervolgens een mooie presse papier van te maken is weer een tweede, maar ik zie het verschil niet tussen wat ik heb gedaan en wat Tinkebell doet.
Ze gaat van de daken schreeuwen dat ze haar kat heeft vermoord. Dat is nog weer drie bruggen verder dan het laten opzetten of er iets van maken. Aandachtshoer van de bovenste plank die haar eigen huisdier slachtoffer maakt van haar aandachtstekort c.q. ´kunstcarriere´.

Verder is ze precies zo als jij inderdaad.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:05:49 #221
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69041673
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als mijn beestjes ziek zijn laat ik ze ook inslapen en gooi ik ze vervolgens in de vuilnisbak of laat ik ze bij de dierenarts achter. Ik heb ook vogeltjes hun nek omgedraaid omdat ze te gewond waren om te blijven leven en daar zaten ook lievelingsbeestjes bij. Dat ik de neiging niet heb om er vervolgens een mooie presse papier van te maken is weer een tweede, maar ik zie het verschil niet tussen wat ik heb gedaan en wat Tinkebell doet.
Als je daarover - zoals ik hierboven al aangaf - vol trots en likkebaardend zou doen, is er inderdaad geen verschil met Tinkebell. Maar ik neem aan dat je die vogeltjes niet hebt misbruikt om stoer over te doen en anderen expres te shockeren. Daarin zit voor mij het verschil.
Stop the world, I want to get out.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:05:57 #222
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_69041677
Ik denk dat het vooral de vreugde is waarmee ze over het omdraaien van de nek van haar kat praat wat me er aan stoort. Het doet toch wat psychopatisch aan. Ik denk dat ik hetzelfde zou hebben bij een slager die in de winkel ineens vrolijke slachtverhalen zou gaan vertellen. Als mensen duidelijk genieten van het doden van een ander levend wezen (mens of dier) dan heeft dat iets engs.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_69041693
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 00:04 schreef maril het volgende:

[..]

Heerlijk
GA WEG MET DIE MART SMEETS AVATAR AAAARGHH
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:07:26 #224
176471 oh-oh
pi_69041731
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 00:05 schreef Lkw het volgende:

[..]

Als je daarover - zoals ik hierboven al aangaf - vol trots en likkebaardend zou doen, is er inderdaad geen verschil met Tinkebell. Maar ik neem aan dat je die vogeltjes niet hebt misbruikt om stoer over te doen en anderen expres te shockeren. Daarin zit voor mij het verschil.
Dat dus ja.
Er zo mee om aandacht vragen vol trots.
En wat nog erger is is dat ze het krijgt in een programma als P & W.
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:07:51 #225
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_69041745
Hoe hypocriet van dat wijf! Zit ze in dat oude topic dat ze de kat zo altijd bij zich kan dragen, verkoopt ze de tas .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')