ik niet hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:18 schreef P.F het volgende:
Iedereen is hier
ESF Live #18: Daar komen ze..The Toppers! Let ur love shine!
Gefeliquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef ElisaB het volgende:
Slank #723 waar ElisaB 5 jaar getrouwd is
(nou ja, morgen dan)
feliquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef ElisaB het volgende:
(nou ja, morgen dan)
Wat goehoed! en, hoe kijk je nu op terug?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef ElisaB het volgende:
(nou ja, morgen dan)
oeh, alvast gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef ElisaB het volgende:
(nou ja, morgen dan)
nog een bloemetje in je haar erbij, wat gekleurde kettingenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef P.F het volgende:
Is deze 60 euro leuk? En dan eigenlijk de blauw/groene maar die was er niet in L..
[ afbeelding ]
Hij maakt je een beetje bleek, maar dat kan aan mij liggenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef P.F het volgende:
Is deze 60 euro leuk? En dan eigenlijk de blauw/groene maar die was er niet in L..
En hij is eigenlijk niet ECHT gala..
[ afbeelding ]
Bram Moskowich zat ze gewoon uit te lachenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef kwakveense het volgende:
had íemand dan echt verwacht dat ze door zouden gaan??
ben weer terug van vergadering, heb hart gelucht bij bestuur, we gaan nu een "light" project doen met minder druk op mijn schouders. daar kan ik wel mee leven...
verder stik ik van de buikpijn
(ugh rene froger geeft de balkan landen de schuld bij pauw en witteman - alsof de toppers wél kunnen zingen)
de enige die leggings draagt met overtuiging in dit topic ben ik geloof ik hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:54 schreef Tinkepink het volgende:
Geen enkellaarsjes miss_s. En ik zou er eventueel een zwart jasje bij aandoen. En eventueel een legging waar jullie allemaal bij zweren (zo Nederlands)
Ik ben ook bleekquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij maakt je een beetje bleek, maar dat kan aan mij liggen. En je hebt zo'n mooi figuur, maak er eens misbruik van!
We hebben net even geevalueerd en we zijn er nog steeds heel tevreden mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:46 schreef kaasplankje het volgende:
Wat goehoed! en, hoe kijk je nu op terug?![]()
(Slank #723 waar kaas 't heel druk heeft)
25quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef AKnynke het volgende:
oeh, alvast gefeliciteerd!
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ja, en betrek dat advies ook even op jezelfquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij maakt je een beetje bleek, maar dat kan aan mij liggen. En je hebt zo'n mooi figuur, maak er eens misbruik van!
Maar hij is leuk en zwierig, raitquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, en betrek dat advies ook even op jezelf
Kwak! Welke taal heeft de achterkant van die starterskit van jou?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:37 schreef kwakveense het volgende:
gefeliciteerd elisabeeben een mooi verhaal (niet mooi als leuk, maar mooi als mooi)
ik vind het een leuke jurk PF!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar hij is leuk en zwierig, rait?
Ik weet het ook niet meer
Oui, le French...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Kwak! Welke taal heeft de achterkant van die starterskit van jou?
Dank je dearquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:45 schreef AKnynke het volgende:
@ Elisa: ik ben het met Kwak eens, een mooi verhaal. En volgens mij ben jij ook gewoon een mooi mens!
Kom je op de koffie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:51 schreef AKnynke het volgende:
oh, wat leuk Merel!
Zal ik je m'n adres geven, dan kun je het opsturen! ik wil ook wel langskomen in juni hoor!
Super leuk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:50 schreef Merel het volgende:
Kijk kijk kijk! We blijven naaien deel 8
Beetje hobbezak, maar ik ben trots!
Alleen als ie Slank-verantwoord isquote:
Uhm.............Borie is meer mooi dan slim volgens mij. Of zeg ik nu iets heel beledigends?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
Knap van je, Merel!
Even Borie van begin van de avond spammen
Nee hoor, want je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm.............Borie is meer mooi dan slim volgens mij. Of zeg ik nu iets heel beledigends?
oh! blij dat ik dat nu weet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt een voorliefde voor kleding die je moet bewaren tot je 45 bent en er onwaarschijnlijk saxay in zal zijn, nu maakt het alleen maar veel te ouwelijjk. Je bent frisfruitje, kleedt je ernaar zolang het nog kan! *huiver*.quote:
Hm... In andere kleding lijk ik zo... jong. Alsof ik 14 ben. En ik ben bijna 22!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij hebt een voorliefde voor kleding die je moet bewaren tot je 45 bent en er onwaarschijnlijk saxay in zal zijn, nu maakt het alleen maar veel te ouwelijjk. Je bent frisfruitje, kleedt je ernaar zolang het nog kan! *huiver*.
Juist fijn. Dan kan ik m'n snor ook nog eens drukken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:04 schreef Vivi het volgende:
CootjeSorry dat ik zo'n onattente reageerder ben
. Maar ik denk wel aan jullie
!
Sweet dreams hunniequote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Juist fijn. Dan kan ik m'n snor ook nog eens drukken.![]()
Vind het reuze meevallen ubrigens....![]()
Ik val om. Welterusten liefjens!!
Si. Ben nu bij m'n ouders. Heb hier nog twee andere..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:17 schreef Tinkepink het volgende:
Gefeliciteerd ElisaB!
En PF moet gewoon een jurk kopen/lenen/naar haar ouders gaan.
Je gaat níet, ik herhaal níet naar zo'n feestje in een hippiejurk of in een zwart secretaresseachtig iets (buiten een gala om vind ik het overigens wel leuk!)
Aan een vrouw vragen hoe oud ze isquote:
Nou, je hebt een supertaille en een platte buik om jaloers op te zijn ... en dat verstop je onder een wijde jurkquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben ook bleekDeze kleur stond leuker, maar die was niet in mijn maat.. Word ik helemaal in fijngeperst en hij kon niet eens dicht
Maar.. Ik vond dit JUIST een leuk jurkje voor mijn figuur?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Kudo's voor de conducteurquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:20 schreef Merel het volgende:
Ik kan hier geen foto's zien
En ik wil even de groeten doen aan de conducteur die me vanochtend heeft gematst toen ik geen treinkaartje hadEn ik wil graag varkensgriep toewensen aan de zwerver die me net uitlachte toen ik over een stoeptegel struikelde
We gaan vast nog wel een eindje rijden, want beeb is zojuist vertrokken om haar nieuwe auto op te halen, maar meer dan dat zal het niet worden. Ik heb haar gisteren wel het goud omgehangenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:22 schreef Viking84 het volgende:
Gefeli met je trouwdag, Elisa! Gaan jullie nog iets speciaals doen? Uit eten ofzo?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We gaan vast nog wel een eindje rijden, want beeb is zojuist vertrokken om haar nieuwe auto op te halen, maar meer dan dat zal het niet worden. Ik heb haar gisteren wel het goud omgehangen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:15 schreef loveli het volgende:
Jurkenspam. Wat denken jullie, kan deze kleur bij PF of maakt 'ie bleek?Het is in ieder geval een hele mooie jurk, de moeite waard om te proberen lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Elisa, gefeli![]()
.
Cycle, succes. Je stress klinkt een beetje zoals ik vorige week, alleen dan nog een graad erger.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik! Wij hebben in ons eerste jaar bij Taalvaardigheid over precies hetzelfde onderwerp geschreven!.
Onder het motto, prioriteiten stellen, ben ik nu m'n boekenkast opnieuw aan het inrichten () en daar kwam ik een bundel onderzoeksverslagen tegen van jouw jaar.
Mijn geheugen is vreselijk slecht, dus m'n precieze vraagstelling weet ik niet meer, maar ik had het wel ook over de liefde in het stuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]Over Lanseloet van Denemerken? Wat grappig zeg! Weet je trouwens dat dat toch wel het verslag is waar ik het meest trots op ben?
Meer dan op m'n scriptie zelfs
. Ik neem aan dat je niet ook dezelfde invalshoek had gekozen... Want dan wordt het eng
.
Dankjewelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Er zitten echt hele mooie foto's tussen, Miss_S!.
Deze vind ik het mooist: 1, 5 (mist de helft van de foto?), 7 en 9 (heel mooi licht ook). Ik vind dat roze tuniekje wel echt te kort.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:02 schreef Viking84 het volgende:
Succes met je stress, cyclechick. Alles sal reg kom.
Ik ben nu aan het reageren op vrijwilligerswerk waar ik m'n schrijfkwaliteiten in kwijt kan. Ben echt leuke dingen tegengekomen en zo kan ik m'n portfolio op een zinvolle manier uitbreiden zodat ik ook weer meer kans maak op een betaalde baan als tekstschrijver.
Goed zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel
En dat tuniekje ga ik normaal ook niet zo aantrekken
Wat is light turkse kaas? dat klinkt als iets dat ik wel lekker zou vindenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: brinta
T: tomaat, komkommer, light turkse kaas
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: augurken
D: vriendlief kookt, waarschijnlijk spinazie, aardappeltje, eitje
T: misschien nog een volkoren toastje met brie
Planning voor vandaag:
O: brinta
T: tomaat, komkommer, light turkse kaas
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met brie
T: augurken
D: nog onbekend
Ja goed hèquote:
Dat zijn van die literblikken in de koelvitrine van de turkse groenteboer, waarvan je geen idee hebt wat het is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:09 schreef Blurred86 het volgende:
Wat is light turkse kaas? dat klinkt als iets dat ik wel lekker zou vinden
Oh die ken ik volgensmij wel, ik koop daar wel eens de geiten of schapenkaas van. Dat er ook een light-versie is is mij nog nooit opgevallen, ik zal volgende keer eens kijken. Is dat dan gemaakt van koeienmelk?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat zijn van die literblikken in de koelvitrine van de turkse groenteboer, waarvan je geen idee hebt wat het is.![]()
Lijkt op feta, maar is iets zachter qua structuur.
En heel veel goedkoper, voor 1L (ca 1kilo) betaal ik ¤ 3,95.![]()
Light is 40% ipv 60%.
Ja, daar moet ik echt meer op oefenen en hoe langer je dan bezig bent hoe sowieso meer ontspannen je bent.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:07 schreef Tinkepink het volgende:
De onderste serie vind ik het mooist Miss_S. Daar is je mond meer ontspannen.
Dankjewel meidenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je ogen op foto 10 (als ik goed heb geteld) stralen echt, Miss-S! Mooi!
Ik heb daar wel wat over gehad, maar ik zou nou ook weer niet zeggen dat ik er verstand van hebquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:15 schreef P.F het volgende:
Blurred, heb jij verstand van pds of moet je dat nog behandelen?
Niet druk om maken. Je was er gewoon nog niet klaar voor. Punt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja goed hè.
Het enige waar ik nu van baal, is dat ik hier niet eerder mee ben begonnen. Heb zoveel tijd verknoeid, terwijl ik tijdens mijn revalidatietraject prima dingen had kunnen doen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind foto 9 echt het mooist en ik vind dat je nog een keer terug moet gaan met RonaldV om in het weeshuis geestfoto's in een wit gewaad te maken.
Oquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel wat over gehad, maar ik zou nou ook weer niet zeggen dat ik er verstand van heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neem aan dat antwoord op vraag 5 stress is, maar dat klinkt als een te makkelijk antwoord?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:26 schreef P.F het volgende:
[..]
O
Dat denk ik ook ja. Kan in ieder geval niets anders bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Mja.. Ik heb nu dit.. Het is echt een vaag syndroom..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:30 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Kan in ieder geval niets anders bedenken
Omdat zijn act als een kut op een strijkplank sloeg en hij, dankzij de Oostblokpolitiek, toch door is. Gok ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:40 schreef conleche het volgende:
Mogge! Wie of wat is Sakis?
edit: Lamaar, ik heb gegoogeld. Waarom moettie dood??
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Mja.. Ik heb nu dit.. Het is echt een vaag syndroom..lijkt me wel goed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet het niet nervOsiteit zijn?
PDS is inderdaad vaag ja, volgens mij weet niemand waar het door veroorzaakt wordt toch?but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
ik eet ze echt nagenoeg nóóitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Mo: kipnoodles zijn qua kcal misschien OK, maar er zit echt totaaaal niets nuttigs in! Kun je niets gezonders bedenken? Of vind je ze echt heel lekker en is het voor een keertje?
Heb jij de Evy-lessen serie 2 trouwens?
Ik vond die Griek eng. Met een zak over zijn hoofd was ie misschien nog wel do-able, maar erm.... hij was net Ricky Martin en dat is niet positief. Zeker niet aangezien hij een engere versie is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:50 schreef conleche het volgende:
Ik vond Shine een bloody shame. Heel terecht dat het niet door is. Die dude uit Griekenland maakt het tenminste nog leuk voor de homo's aller landen. (in Europe, that is). Just my 2 cents.![]()
Thanksquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef Phaidra het volgende:
Goodmorning!
Mooie foto's Miss-S! Vooral 4 en 9. De locatie is ook prachtig!
Hehe.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond die Griek eng. Met een zak over zijn hoofd was ie misschien nog wel do-able, maar erm.... hij was net Ricky Martin en dat is niet positief. Zeker niet aangezien hij een engere versie is.
Oh, het kan qua kcal echt wel! Maar je moet ze gewoon niet te vaak etenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik eet ze echt nagenoeg nóóitliggen wel altijd twee pakjes, maar die kunnen er zo maaaaanden liggen
zoals de vorigen. Zit per 100gram 400Kcal in overigens, zag ik net. Maar omdat we vanmiddag gaan hardlopen zit ik nog te twijfelen of 't wel kan..
en ja, CF, die heb ikmoet ze nog 's even uploaden.
Ik vond Cyprus (?) een mooi liedje hebben, over dat vuurvliegje.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:58 schreef Phaidra het volgende:
Ik vond Moldavië ook erg leuk! En de Griek was eng ja.
Mijn BMR zit rond 1285, volgens mij moet ik daar zo wel aan komen, toch? De couscous wilde ik grotendeels aan de meneer voeren, en zelf maar 1 schepje ofzo. De kipfilet bij de lunch wilde ik eens pocheren, kijken of ik dat wat vind. Hoe lang zou 1 filet moeten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Phaidra, ik vind het lastig om in te schatten hoe je met de kcal zit (vrij laag, maar je bent ook vrij klein, toch?); ik vind wel dat je allemaal keurige dingen eet, lekker ende gezond! Misschien vanavond een beetje easy on the couscous; falafel en couscous is allebei veel zetmeel.
Toen die Griek opkwam dacht ik heel even dat er eindelijk ook wat voor ons te kijken was. Maar het bleek een homo-erotische gladjakker. Wel met een prima buik area. Het liedje sloeg ook nérgens op.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond die Griek eng. Met een zak over zijn hoofd was ie misschien nog wel do-able, maar erm.... hij was net Ricky Martin en dat is niet positief. Zeker niet aangezien hij een engere versie is.
de uploads staan in de rij, het gaat niet héél hard, maar eind van de dag staan ze er wel denk ik. Zal je dan even het linkje PM-menquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, het kan qua kcal echt wel! Maar je moet ze gewoon niet te vaak eten
Oh, kun je ze dan idd even voor me uploaden? Ik ga er volgende week mee beginnen, hopelijk
Je bent een schatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de uploads staan in de rij, het gaat niet héél hard, maar eind van de dag staan ze er wel denk ik. Zal je dan even het linkje PM-men
Cyprus was vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik vond Cyprus (?) een mooi liedje hebben, over dat vuurvliegje.
Geweldige zangstem en een mooie setting en muzikale begeleiding.
Daarom: zak over het hoofd en geluid uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Toen die Griek opkwam dacht ik heel even dat er eindelijk ook wat voor ons te kijken was. Maar het bleek een homo-erotische gladjakker. Wel met een prima buik area. Het liedje sloeg ook nérgens op.
Mag ik ook een linkje? Thanks.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de uploads staan in de rij, het gaat niet héél hard, maar eind van de dag staan ze er wel denk ik. Zal je dan even het linkje PM-men
Dan had ik blijkbaar al iets teveel rosé op.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Cyprus was vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaals
Ik vond Servië leuk! Die afro
Ik wil ook zo'n zilveren sliertjesjurkje!!!quote:
hij wilde zelf 4x8 meedoenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:08 schreef P.F het volgende:
Als je denkt dat hij het niet vol gaat houden en hij ook niet, waarom doet hij dan niet een makkelijkere les?
In het begin zong NL ook vals ja. Maar hey, het was gay, fout, en vals, dus waarom gingen ze niet door?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:08 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan had ik blijkbaar al iets teveel rosé op.![]()
![]()
Nederland zong toch wel vals? Anders moet ik echt m'n drinkhoeveelheden gaan matigen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:08 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan had ik blijkbaar al iets teveel rosé op.![]()
![]()
Nederland zong toch wel vals? Anders moet ik echt m'n drinkhoeveelheden gaan matigen.
Servie was geweldig. En er was nog een land met iets dergelijks. Ook geniaal slecht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In het begin zong NL ook vals ja. Maar hey, het was gay, fout, en vals, dus waarom gingen ze niet door?
Hongarije!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Servie was geweldig. En er was nog een land met iets dergelijks. Ook geniaal slecht.
Hoofdstuk al af?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:15 schreef Daph_ het volgende:
Oh, toch een T gehad. Cupasouphelder met een whopping 9 kCal
Ik kwam er gistermiddag rond een uur of 1 achter dat de kcal teller hier rond de 10 zat ofzo, alleen maar water en een glas cola light op.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:15 schreef Daph_ het volgende:
Oh, toch een T gehad. Cupasouphelder met een whopping 9 kCal
maar nu weet je dat je 't kunt!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:15 schreef AKnynke het volgende:
argh, verzamel ik al m'n moed om naar de nederlandse ambassade in harare te bellen, nemen ze niet op!
Nee, dat was die gladjakker in dat groene jaren `80-mannen.fitnessoutfitje. Ik bedoel een andere.quote:
ja, want ik had je niet gezienquote:
Zie mijn ondertitelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
die griek vond ik overigens ook érg eng
Letland!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Servie was geweldig. En er was nog een land met iets dergelijks. Ook geniaal slecht.
Fier op u!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaBen nu met procesbeschrijving bezig..
en je Zumba-avatarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel
Het gaat hier gewoon over het songfestival?
Tofquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, want ik had je niet gezien![]()
zodra ze online staan zal ik jou ook even pm-men
en morgen ben ik weer in Dukenburg waarschijnlijk, dus dan zal ik even voor je spieken
En toch is het een eikel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Omdat jullie het allemaal over die Griek hebben heb ik net ook even gekeken op You Tube.
Omg.
Maar hij ziet er best lekker uit voor een man.
Maar deze foto verziekt dan weer allesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zij hem vergeven met zo'n goddelijk lijf.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
De jurkjes zijn sponsored by Edet.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:16 schreef Desmonkey het volgende:
VODKA!! SMEGMA!! PROBIOTICA!!!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:19 schreef Pheno het volgende:
Die wil ik als pleeborstel!!
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik moet altijd denken aan de radiozenders in the Sims II wanneer ik die Oostblokliedjes hoor.
quote:
dat was gewoon een hobbitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:29 schreef Miss_S het volgende:
Niet zo knap als Sjaki maar wel leuker
[ afbeelding ]
hij doet de Herman Broodquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar deze foto verziekt dan weer alles![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat was echt een schatjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:29 schreef Miss_S het volgende:
Niet zo knap als Sjaki maar wel leuker
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar deze foto verziekt dan weer alles![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, Noorwegenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een schatje(die heb ik gisteren op tv gezien toen ik langszapte en ik bleef even hangen!).
Die is van Noorwegen toch?
Goede reclame voor Photoshop.quote:
Die was goed hè. Zal ik hem nog eens voor je posten??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind Co's vroegere BF waar ze een picca van had gepost smakelijker.
Of mag ik dat niet zeggen
Doe maarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Die was goed hè. Zal ik hem nog eens voor je posten??
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen mop!
Het kan ontploffen!
Ik ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Jeroen nog steeds niet bij de Toppers passen. Ik mis Gerard
.
Heuj, maar je zit niet verveelt thuisquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat is reizen per trein van Rdam naar Zwolle toch saai. Zit F1 te kijken, echt saai!
Nou dat dus! Ik zou het minder erg vinden als Froger wegging, though en als de toppers nog maar met z'n tweeën warenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Kan je je de persconferenties daar voorstellen als Geer & Goor samen in Moskou waren geweest?
Whoehoehooooooeeeeeeeeeeeeeee!![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen mop!
Het kan ontploffen!
Hihi geniaaaaaaalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Kan je je de persconferenties daar voorstellen als Geer & Goor samen in Moskou waren geweest?
Whoehoehooooooeeeeeeeeeeeeeee!![]()
dat klopt, ga vriendin bezoekenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Heuj, maar je zit niet verveelt thuis
Oeh, de dame in Dronten!quote:
Eens met vik!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Jeroen nog steeds niet bij de Toppers passen. Ik mis Gerard
.
Stiekem vind ik hem ook best gheyl heus sekseh, vooral door die blik op die coverfoto. Mjam!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik vind die foto wel meevallen. *hides*
jups. Je wilt zeker ook nog verslag?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Oeh, de dame in Dronten!
* laziness zing love is in the aaaiirrrr....
Ff kijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Stiekem vind ik hem ook best gheyl heus sekseh, vooral door die blik op die coverfoto. Mjam!![]()
Maar omdat hij gister doorging met een overhyped kutnummer moet ie opbokken
Alleen maar omdat hij vorig jaar io het eurovisie heel homo-erotisch Shake it zong is hij nu een soort god
Oh. Ik bedoelde vorige keer. Skjoez miequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ff kijken.
Maarruh, vorig jaar was het 2008 en dit is in 2004?.
Nee, dit was het mooie, maar saaie bord, waar je maar een paar weken van kon eten. Daarna viel je in slaap van boredome. Ik vergeet iedere keer zijn achternaam, want ik heb hem weleens gegoogeld en er was een foto ergens van hoe hij nu is. Even heel hard denken of ik er nog op kom.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke was dit nou ook alweer precies? Niet de soa-fransoos toch?
Whehehe. Ik zat laatst ook een achternaam te verzinnen bij een ex-scharrel die ik op Hyves wilde opzoeken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dit was het mooie, maar saaie bord, waar je maar een paar weken van kon eten. Daarna viel je in slaap van boredome. Ik vergeet iedere keer zijn achternaam, want ik heb hem weleens gegoogeld en er was een foto ergens van hoe hij nu is. Even heel hard denken of ik er nog op kom.
<!-- I know Derek -->quote:
Echtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
René zegt net: 'oh, die site ken ik, die is van studenten van de RU, ergens 1997'
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe. Ik zat laatst ook een achternaam te verzinnen bij een ex-scharrel die ik op Hyves wilde opzoeken.
En ik kan de naam nog steeds niet bedenken
jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echtik ken hem ook al een paar jaar maar ik wist nooit waar hij vandaan kwam
Van mijn zoenscharrels weet ik meestal ook alleen een voornaam. Ik weet ze wel in chronologische volgorde en nog allemaal, omdat ik het bedenken ervan gebruik als ik niet kan slapen. Ik begin dan met de namen waar ik het echt mee heb gedaan en als ik dan nog niet slaap, dan ga ik ook alle zoeners langs. En als ik dan nóg niet slaap dan kan ik maar beter weer opstaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat heb ik bij het merendeel van mijn scharrels. Alleen van de BF's die langer dan een half jaar mijn BF waren weet ik de achternaam nog. Van de rest niet en die lijst is veel, veel langer (over het algmeen bleef het dan wel alleen bij zoenen hoor, zó erg heb ik nou ook weer niet rondgeslet)
Hahahahaha.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Van mijn zoenscharrels weet ik meestal ook alleen een voornaam. Ik weet ze wel in chronologische volgorde en nog allemaal, omdat ik het bedenken ervan gebruik als ik niet kan slapen. Ik begin dan met de namen waar ik het echt mee heb gedaan en als ik dan nog niet slaap, dan ga ik ook alle zoeners langs. En als ik dan nóg niet slaap dan kan ik maar beter weer opstaan.![]()
(ik ben zó aan het overdrijven nu. Ik lijk wel een kerel.Nee hoor zoveel waren het er nu ook weer niet.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |