ik niet hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:18 schreef P.F het volgende:
Iedereen is hier
ESF Live #18: Daar komen ze..The Toppers! Let ur love shine!
Gefeliquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef ElisaB het volgende:
Slank #723 waar ElisaB 5 jaar getrouwd is
(nou ja, morgen dan)
feliquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef ElisaB het volgende:
(nou ja, morgen dan)
Wat goehoed! en, hoe kijk je nu op terug?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef ElisaB het volgende:
(nou ja, morgen dan)
oeh, alvast gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef ElisaB het volgende:
(nou ja, morgen dan)
nog een bloemetje in je haar erbij, wat gekleurde kettingenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef P.F het volgende:
Is deze 60 euro leuk? En dan eigenlijk de blauw/groene maar die was er niet in L..
[ afbeelding ]
Hij maakt je een beetje bleek, maar dat kan aan mij liggenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef P.F het volgende:
Is deze 60 euro leuk? En dan eigenlijk de blauw/groene maar die was er niet in L..
En hij is eigenlijk niet ECHT gala..
[ afbeelding ]
Bram Moskowich zat ze gewoon uit te lachenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef kwakveense het volgende:
had íemand dan echt verwacht dat ze door zouden gaan??
ben weer terug van vergadering, heb hart gelucht bij bestuur, we gaan nu een "light" project doen met minder druk op mijn schouders. daar kan ik wel mee leven...
verder stik ik van de buikpijn
(ugh rene froger geeft de balkan landen de schuld bij pauw en witteman - alsof de toppers wél kunnen zingen)
de enige die leggings draagt met overtuiging in dit topic ben ik geloof ik hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:54 schreef Tinkepink het volgende:
Geen enkellaarsjes miss_s. En ik zou er eventueel een zwart jasje bij aandoen. En eventueel een legging waar jullie allemaal bij zweren (zo Nederlands)
Ik ben ook bleekquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij maakt je een beetje bleek, maar dat kan aan mij liggen. En je hebt zo'n mooi figuur, maak er eens misbruik van!
We hebben net even geevalueerd en we zijn er nog steeds heel tevreden mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:46 schreef kaasplankje het volgende:
Wat goehoed! en, hoe kijk je nu op terug?![]()
(Slank #723 waar kaas 't heel druk heeft)
25quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef AKnynke het volgende:
oeh, alvast gefeliciteerd!
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ja, en betrek dat advies ook even op jezelfquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij maakt je een beetje bleek, maar dat kan aan mij liggen. En je hebt zo'n mooi figuur, maak er eens misbruik van!
Maar hij is leuk en zwierig, raitquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, en betrek dat advies ook even op jezelf
Kwak! Welke taal heeft de achterkant van die starterskit van jou?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:37 schreef kwakveense het volgende:
gefeliciteerd elisabeeben een mooi verhaal (niet mooi als leuk, maar mooi als mooi)
ik vind het een leuke jurk PF!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar hij is leuk en zwierig, rait?
Ik weet het ook niet meer
Oui, le French...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Kwak! Welke taal heeft de achterkant van die starterskit van jou?
Dank je dearquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:45 schreef AKnynke het volgende:
@ Elisa: ik ben het met Kwak eens, een mooi verhaal. En volgens mij ben jij ook gewoon een mooi mens!
Kom je op de koffie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:51 schreef AKnynke het volgende:
oh, wat leuk Merel!
Zal ik je m'n adres geven, dan kun je het opsturen! ik wil ook wel langskomen in juni hoor!
Super leuk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:50 schreef Merel het volgende:
Kijk kijk kijk! We blijven naaien deel 8
Beetje hobbezak, maar ik ben trots!
Alleen als ie Slank-verantwoord isquote:
Uhm.............Borie is meer mooi dan slim volgens mij. Of zeg ik nu iets heel beledigends?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
Knap van je, Merel!
Even Borie van begin van de avond spammen
Nee hoor, want je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm.............Borie is meer mooi dan slim volgens mij. Of zeg ik nu iets heel beledigends?
oh! blij dat ik dat nu weet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |