quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben een paar maanden geleden gestopt en nu soms nog wel is als ik in de kroeg ben anders niet meer. ik heb ook wel gewoon sigaretten in huis voor als ik opstap ga
Het klopt allebei, maar het staat niet in chronologische volgordequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef Oxymorons het volgende:
Wie kan mij zeggen wat nu de opdracht voor Marielin is want op de site lees en zie ik 2 verschillende versies.
1: Na het korte gesprekje geeft Bart Marielin haar geheime opdracht door: ze moet alle tandenborstels in The Bunker, dus ook die van haarzelf, tot 12 uur vrijdagmiddag verstoppen.
2: Op het briefje staat: Verstop alle tandenborstels voor 24.00 uur!
Heb ik iets gemist of is dit een Oxymoron
Staat ie zo scheef dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eline: joh.. ik vind em best wel tof geworden die toren van Pisa
soms zit ook nog op een spelletjes site waar ik lid van ben en plv captain bij een team ben,quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:34 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee, maar ze is wel continu gewoon aan het meepraten nu, alleen meestal 9 minuten na een geplaatst bericht.. vandaar dat ik het wat vreemd vind
Kroeg en roken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben een paar maanden geleden gestopt en nu soms nog wel is als ik in de kroeg ben anders niet meer. ik heb ook wel gewoon sigaretten in huis voor als ik opstap ga
Neejoh... veilen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Chapeau dan voor die Eiffeltoren![]()
en de fik erin als die af is
Ik wou dat ik dat kon. Als ik nu 1 sigaretje zou opsteken, dan ben ik gewoon weer helemaal de klos.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
kun jij misschien uitleggen waarom er bij elke zin wat er bij Marilien uitkomt er zon raar lachje volgt ....quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Marielin: Wat een gedoe zeg, de hele tijd mijn tandenborstel bij mijn kleren en handdoek weghalen. Ik heb hem bovenop gelegd, das veel makkelijker.
Eline: Ja, nu je het zegt. Wat een goed idee.
als er maar geen personeel werkt of als er maar een rookruimte isquote:
nee, joh, dat is zondequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Chapeau dan voor die Eiffeltoren![]()
en de fik erin als die af is
Dat ken ik ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon. Als ik nu 1 sigaretje zou opsteken, dan ben ik gewoon weer helemaal de klos.
nee joh! dan krijg je : ik zit in een spel! het maakt mij niet uit! ik zit in een spel! het maakt mij niet uit! ik zit in een spel!.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
of elke keer dat ze peuk of sigaret zegt mag ze een uur langer niet meer roken.
wedden dat ze dan de tijd dat ze nog in het spel zit niet meer mag roken
met een s erachterquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
wat is de kaarsje?
doe jij niet uit Nederland komen?
Ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon. Als ik nu 1 sigaretje zou opsteken, dan ben ik gewoon weer helemaal de klos.
Pim heeft daar zeker plezier in, dat is wel te zienquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:44 schreef lies1958 het volgende:
toch heeft pim nu met die toren bouwen wel een beetje de leiding. Hij zegt tegen eline net weer wat ze moet gaan doen en ze doet het ook nog.
Pim komt helemaal in z'n element,hij wachtte rustig af en nu zijn beurt.Wie het laatst lachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:44 schreef lies1958 het volgende:
toch heeft pim nu met die toren bouwen wel een beetje de leiding. Hij zegt tegen eline net weer wat ze moet gaan doen en ze doet het ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |