Als ze nog bij elkaar zijn...quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:25 schreef Aventura het volgende:
Oei bikkelen hoor, auto weg en meer werken! Wel 4 jaar lang. Jee, afzien.

verschrikkelijk idd zo leren ze het nooitquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:26 schreef Michellee het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het onterecht dat deze mensen alles gratis krijgen. Toen met "Uitstel van Executie" vond ik het anders, daar waren mensen door overmacht in een situatie gekomen.
Maar dit zijn allemaal mensen die lui zijn, en teveel geld uitgeven en wat krijgen ze dan als beloning...??? Gratis dingen!

Ja of de bus! Hij is bang dat hij te laat komt...quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:28 schreef fespo het volgende:
[..]
ik heb niet gevolgd hoever zijn werk is maar 10km kan je prima fietsen.

quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:00 schreef Aventura het volgende:
Weer zo'n kutje met een klein therapeutisch baantje dat ze niet wil opgeven...huil huil...En koppig ook nog. Dit programma geeft ons vrouwen een slechte naam.

Kun je nu al terug kijken op RTLgemist.nlquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jammer dat ik het vandaag gemist heb.... Maar als het een troost is... die mannen zijn ook allemaal lamzakken hoor, jezus.

Dan moet je dat programma ook maar eens goed kijken, of jouw definitie van 'overmacht' is een tikkie anders dan de mijne. Naar mijn idee is er helemaal geen verschil, behalve dat 'uitstel van executie' een tikkie heftiger is qua problemen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:26 schreef Michellee het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het onterecht dat deze mensen alles gratis krijgen. Toen met "Uitstel van Executie" vond ik het anders, daar waren mensen door overmacht in een situatie gekomen.

Als je je even flink wilt ergeren welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:56 schreef Ole het volgende:
Is deze aflevering de moeite om terug te kijken?

Ik zal als ik jou was kijken..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:56 schreef Ole het volgende:
Is deze aflevering de moeite om terug te kijken?

ik ken het hele programma 'uitstel van executie' niet maar dit overmacht noemen vind ik wel heer ver gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan moet je dat programma ook maar eens goed kijken, of jouw definitie van 'overmacht' is een tikkie anders dan de mijne. Naar mijn idee is er helemaal geen verschil, behalve dat 'uitstel van executie' een tikkie heftiger is qua problemen.

Ja zo kun je wel bekijken..ze worden wel goed in de gaten gehouden door budget of iets zei John. Anders word het erger als het nu is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:37 schreef fespo het volgende:
[..]
maar daardoor verder de inkosten/uitgaven gelijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |