Dat komt gewoon omdat de huizenmarkt volkomen verziekt is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:21 schreef Aventura het volgende:
Er is sws. wel iets aan de hand met de koopkracht, al heel lang. Volgens mij kon je vroeger namelijk een eengezinswoning kopen op 1 salaris (sterker nog, men deed niet anders), nu kan dat veel minder goed. Als je 2k per maand verdient kun je een ton van de bank lenen, en dus een huis van 90k kopen.
En zelfs al woon je dan eenmaal ergens met je gezin, dan lijkt het me ook nog eens ondoenlijk om van 1500 netto iedereen te eten te geven. Dat is toch godsonmogelijk.

Dan was je net op tijd!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:55 schreef Leeuwinneke het volgende:
Ik betaal vanaf 1 juli 449 euro p / m aan huur. Wij hebben vorig jaar ons huis verkocht!

Ja 3 maanden voor de crisis begon in juni hebben wij ons huis verkocht. Precies te zijn op 10 juni..quote:

Haaibaaike je betnt er weer
 Haaibaaike je betnt er weer  

Ole, ik was er allang maar onder een ander naamquote:

Maar ben blij dat Yvonne mij een nieuwe ww gegeven heeft.
 Maar ben blij dat Yvonne mij een nieuwe ww gegeven heeft.

Dat vraag ik mij ook elke week af.... Hoe kan dat??quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:52 schreef Aventura het volgende:
Hoe kun je nou elke maand 1000 euro tekort komen? Kunnen zij oneindig roodstaan op hun betaalrekening?

Waarschijnlijk weten ze ook niet hoe ze moeten inlopen op 44.000, als je ook nog eens per maand tekort komt...quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:58 schreef MissX het volgende:
Ik vind het wel een beetje vreemde oplossing ga maar bij vrienden/familie lenen.

Ik snap ook niet dat ze zelf niet op die oplossing zijn gekomen....quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:59 schreef MissJ het volgende:
Joh? Meer werken?
He bah zeg, het is toch wat

Nee, ik vind 4100 euro best veel aan vaste lasten als je een huurwoning hebt. Het is geen dure vrije sector woning zo te zien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:02 schreef Michellee het volgende:
maar ze hebben niet gezegd waar die hoge kosten van komen, toch?

Jawel die van de eerste aflevering!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef MissJ het volgende:
ze is niet aangenomen want ze was niet enthousiast genoeg
Jezus hee, ik heb me volgens mij nog nooit zo ernstig lopen ergeren aan iemand op tv als nu

Heb ik niet gezien, ik kijk dit programma nu voor het eerstquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef Michellee het volgende:
[..]
Jawel die van de eerste aflevering!

Erg vreemd, omdat deze mensen over een normale intelligentie lijken te beschikken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef Sanne het volgende:
Ik ben wel blij dat deze niet de hele tijd zo schaapachtig blijft lachen, maar ik geloof dat het besef nog veeeel minder is dan bij die van verleden week.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |