Gezien het niveau van deze mensen is dat niet onwaarschijnlijk en zij lijkt mij niet iemand die met 2 kinderen full time werkt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:21 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zouden ze dan samen die 1900 verdienen?
Maar als je dan vrolijk 1100 per maand pint, dan ben je toch niet een van de snuggersten he?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat lijkt me passender. Hij iets van 1400 netto en zij 500 netto parttime ofzo.
Uit naastenliefde?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:24 schreef Michellee het volgende:
Waarom zou je mensen helpen die het aan zichzelf te danken hebben??!!
Nee, maar DIE conslusie hadden we al getrokken. Sowieso als je met ruim 2 keer modaal niet kan rondkomen ben je niet erg snugger.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maar als je dan vrolijk 1100 per maand pint, dan ben je toch niet een van de snuggersten he?
Uberhaupt raar dat die tv er nog staat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:25 schreef Karina het volgende:
Die wilden natuurlijk gewoon alles hebben wat de buren hebben, buren plasma tv, wij een plasma tv.
Wel raar dat als de tv er bij komt dat ze opeens alle abonnementen zomaar kunnen opzeggen, moet jij een keertje proberen.
En minder afhaal eten bestellen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:27 schreef MissX het volgende:
Ik vraag mij af hoelang deze mensen het volhouden minder te pinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |