Nog meer? De oude vind ik eigenlijk al aardig volquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Als ik zie wat er allemaal in gaat komen durf ik dat te betwijfelen...
Maar ligt er ook aan hoe het ontwikkeld gaat worden natuurlijk.
Hans! Alles wel?quote:
quote:
En dat kwam je even vertellenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:54 schreef zomaareennaam het volgende:
voor muziek naar 3fm luisteren:
ik hou het echt nooit lange dan 2.4 minuten vol - daarna zet ik maar weer een mp3-tje op. kan ik tenminste zelf beslissen wat ik luister en naar muziek luisteren zonder overbetaalde zwamneuzerig zeurzakken tussendoor.
Mwah, kat is nog steeds weg (inmiddels al ruim 4 wekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi ! ja, zeker! En met jou ook alles wel?
Domien wie is te gast tijdens het EkStra weekend?
* Sirolf weet ook al wie er te gast is morgen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi ! ja, zeker! En met jou ook alles wel?
Domien wie is te gast tijdens het EkStra weekend?
Regina Romeijn toch? Dat is tenminste wat er op de 3FM-site staat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf weet ook al wie er te gast is morgen.
Maar ik ga het niet bekendmaken, dat mag Domien zelf doen als 'ie dat wil.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef themauster het volgende:
Avondik ben naar boven gevlucht want mijn vriendin wil ESF kijken
Wel iets wat prettig is voor de camera ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf weet ook al wie er te gast is morgen.
Maar ik ga het niet bekendmaken, dat mag Domien zelf doen als 'ie dat wil.
Als het op de site staat zal het wel kloppen lijkt me.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Regina Romeijn toch? Dat is tenminste wat er op de 3FM-site staat.
Oew die is niet lelijk ben meteen even gaan kijken op googlequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
2 weken geleden stond er nog de foute gast (Eva een week te vroeg).quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het op de site staat zal het wel kloppen lijkt me.
Met de chaos die Ekstra Weekend heet weet je nooit iets zeker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
2 weken geleden stond er nog de foute gast (Eva een week te vroeg).
Tof. En nu?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:54 schreef zomaareennaam het volgende:
voor muziek naar 3fm luisteren:
ik hou het echt nooit lange dan 2.4 minuten vol - daarna zet ik maar weer een mp3-tje op. kan ik tenminste zelf beslissen wat ik luister en naar muziek luisteren zonder overbetaalde zwamneuzerig zeurzakken tussendoor.
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met de chaos die Ekstra Weekend heet weet je nooit iets zeker.
En dus klopt "Als het op de site staat zal het wel kloppen lijkt me." nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met de chaos die Ekstra Weekend heet weet je nooit iets zeker.
Oh, shit! nog steeds weg?! Kan me nog prima voor de geest halen dat we het hier eerder over hadden en toen was je kat al weg, maar daar is dus helaas nog geen verandering ingekomen. Kl.te! 4 weken is wel een erg lange periode, te lang.. Naja, hoop uiteraard voor je dat het nog goed komtquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mwah, kat is nog steeds weg (inmiddels al ruim 4 weken), en er komen een aantal dingen tegelijk die me behoorlijk zwaar vallen en wat een hoop spanning en slapeloosheid meebrengt, maar ik ben erg gelukkig met m'n lieve vriendin, die me heel goed kan opvrolijken en steunen en... dat tussen ons voelt gewoon zó goed
ik weet niet wat ik zou moeten zonder haar.
Oohhh die!! wie????. Even snel op Google gekeken maar wel aardig qua uiterlijk..quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
ik las het eerder dan dat ik hem hoorde jammer dat de webstream altijd lang achter looptquote:
Je kunt ook gewoon de radio aanzettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef themauster het volgende:
[..]
ik las het eerder dan dat ik hem hoorde jammer dat de webstream altijd lang achter loopt
Leuke plaat ! maar die ondertitel slaat op je favo plaat de Lalala song?quote:
Nee, Bob Sinclar heeft mijn ondertitel gejat om er een plaat van te maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke plaat ! maar die ondertitel slaat op je favo plaat de Lalala song?
Amsterdam - Den Bosch: 71 - 30, tussenstand ! Teddy Gipson 100% fieldscore. 8 rebounds, 6 assists, 6 op 6 3-punters en al 22 punten.
Die hebben we hier niet boven staanquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de radio aanzetten
Leuk nummer is dat trouwens.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke plaat ! maar die ondertitel slaat op je favo plaat de Lalala song?
quote:Martin Simek wint Zilveren Reissmicrofoon
Martin Simek wint Zilveren ReissmicrofoonMartin Simek is de winnaar geworden van de Zilveren Reissmicrofoon. Tot 1 januari was hij te horen met zijn programma Simek 's Nachts op Radio 1. Hij moest ondere andere stoppen omdat zijn programma niet live was. "Deze prijs is een pluim voor de mensen bij de RVU hebben binnen gehaald, en een lange neus naar de huidige leiding", zo zei hij in De Wereld Draait Door.
Martin Simek is volgens de jury scherpzinnig en doortastend, waardoor de gasten zich van verschillende kanten laten horen. De uitreiking van de tv- en radioprijzen is donderdag 14 juni in Amsterdam.
De Zilveren Reissmicrofoon is de radio-equivalent van de Zilveren Nipkowschijf, een prestigieuze Nederlandse televisie-prijs. De winnaar wordt gekozen door de Nederlandse vakpers.
Gaaf !quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, Bob Sinclar heeft mijn ondertitel gejat om er een plaat van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |