tip: google op: 3fm playlist, kun je echt alle data terughalen en tijden.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:39 schreef ghizzer het volgende:
Thanx. Het was Be Gentle. Ligt misschien aan mn explorers, maar ik kan alleen maar de geschiedenis checken van de nr. s vanaf t begin dat ik de site open. hmm... maar goed... bedankt nogmaals!
Bedanktquote:Op zondag 24 mei 2009 16:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.adriaan-homepage.nl/pages/10_achtergrondindex.html
Stuur dan een mailquote:Op zondag 24 mei 2009 16:45 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Bedanktmaar deze lijst is nog lang niet compleet, het nummer staat er niet bij helaas
Of nog gemakkelijker: bekijk de statistiekenpagina van 3FMfan.nl.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:41 schreef IJsblock het volgende:
tip: google op: 3fm playlist, kun je echt alle data terughalen en tijden.
niemand ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:31 schreef CraniuM het volgende:
ik zoek het volgende
Het liedje was een sample van ( dacht ik )
En je zag in de clip dat hun dat dansje na doen bij 2:36
De clip was getekend en word in gerapt.
heb zelf op wiki gekeken van het liedje maar tot nu toe geen succes.
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:29 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Helaas is Adriaan veel nummers vergeten![]()
Dus daarom probeer ik het op fora
quote:Heb je een vraag voor Adriaan?
Stuur die dan naar:
vraag@adriaan-homepage.nl
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:09 schreef RodeNek het volgende:
Ik zoek het nummer dat tijdens aflevering 8 van beauty and the nerd gedraaid werd:
http://www.rtl.nl/compone(...)nerd/index_video.xml
Vanaf 1.48
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Hoe heet dat nummer dat in het begin lijkt op Clocks van Coldplay? Is een redelijk recent nummertje.
Nee, is een beetje een r&b/pop en gezongen door een vrouwtje, je zou het kunnen vergelijken als Lilly Allen(als het een beetje klopt wat ik in mijn hoofd heb zitten). Verder wordt het nummer geregeld op 3fm gedraaid. De intro van het nummer is echt bijna identiek als die van coldplay.quote:
Halo van beyonce ?Zal wel niet maar ik weet verders zo niet wat je bedoeld misschien anderenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:05 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
[..]
Nee, is een beetje een r&b/pop en gezongen door een vrouwtje, je zou het kunnen vergelijken als Lilly Allen(als het een beetje klopt wat ik in mijn hoofd heb zitten). Verder wordt het nummer geregeld op 3fm gedraaid. De intro van het nummer is echt bijna identiek als die van coldplay.
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Hoe heet dat nummer dat in het begin lijkt op Clocks van Coldplay? Is een redelijk recent nummertje.
Had deze nog niet eens gehoord maar inderdaad zelfde begin tunequote:Op zondag 24 mei 2009 21:26 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Die jaToch iets meer dance en minder r&b dan ik dacht
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef Prixie het volgende:
[..]
Orgineel is van Bob james Sign of the thimes maar kon ik geen nummer van vinden
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Kingside het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer? Ik kan er gewoon niet meer opkomen.
Geen dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |