Ja hé, een xbox blijft een xbox, en als je er als zo'n TED mee om blijft gaan dan blijven ze kapot gaan. Mijn xdoos is nimmer kapot gegaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef emokid het volgende:
Oké, het enige wat ik wilde weten was of die doos ook daadwerkelijk onderweg is. Goed om te weten.
Dit was trouwens een gloednieuwe 360, maar ook nu weer defect. Een Xbox blijft een Xbox, oud of nieuw.
Maar jij kijkt gruwelijk veel films met die xbox en dat is vragen om hittequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben aan mijn 5e 360 bezig. Mijn vijfde 360 heb ik weer teruggekregen, manufacturing date is dec 2008 en hij hield het welgeteld 2,5 maand uit op een goed geventileerde ruimte voordat het moederbord doorbrandde
Ow, wat ga ik dan hard een aantal die-hard PS3 fanboys uitlachen..quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:36 schreef Rossdale het volgende:
Het gerucht gaat dat dit de aankondigingen van MS zullen zijn tijdens de E3:
- Een Xbox 360 exclusieve MGS, Metal Gear Solid 4 + Oxide, is onderweg.
Te klein mijn waarde Ricko! Beter ga je door voor een iets grotere!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm, wel een sappig (positief) prijsje!
nee, ik zou haar niet geven - ik zou haar nemen.quote:
Die ODST lui zijn knots gekquote:
Xbox 720 en Masterchief 720 FTW!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:05 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb echt zin in een nieuwe halo game, en beter komt de nieuwe xbx zodat halo 4 uitkomt
Jou mening boeit eigenlijk helemaal niet meer als het over spellen gaat aangezien jij veelal baggertitels speeltquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Xbox 720 en Masterchief 720 FTW!
Alhoewel ik de halo spellen niet echt heel tof vind
QFT!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jou mening boeit eigenlijk helemaal niet meer als het over spellen gaat aangezien jij veelal baggertitels speelt
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jou mening boeit eigenlijk helemaal niet meer als het over spellen gaat aangezien jij veelal baggertitels speelt
http://live.xbox.com/nl-N(...)?compareTo=AQuilA360quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Noem er eens 5 dan..Lukt je niet
En ik ben wel een Halo Expert dus vergis je niet..
Rockstar heeft al bekend gemaakt dat ze niets laten zien op de E3, die GTAIV DLC kun je dus al wel vergeten. Microsoft heeft verder al een motion camera en die is redelijk geflopt, dus daar gaan ze ook niet mee verder. MGS4 komt niet naar de 360. Enige die nog geloofwaardig is, is een nieuwe Lionhead.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:36 schreef Rossdale het volgende:
Het gerucht gaat dat dit de aankondigingen van MS zullen zijn tijdens de E3:
- Een Xbox 360 exclusieve MGS, Metal Gear Solid 4 + Oxide, is onderweg.
- Lionhead Studios haar nieuwe project genaamd Richter onthullen. Games als Forza 3, Assassin's Creed 2, Alan Wake, Splinter Cell Conviction, Halo 3: ODST, All Points Bulletin, Bioshock 2 en Lost Planet 2 zullen ook van de partij zijn.
- Microsoft gaat pronken met de motion camera onder de naam Xbox Fluid.
- Met kerst kunnen we aan de slag met de tweede DLC van GTA IV: Blood and a Four Leaf Clover.
game(s) gespeeldquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
http://live.xbox.com/nl-N(...)?compareTo=AQuilA360
JTD moet op dit nieuws in gaan! Door een kabouter na te doen ofzoquote:
quote:shut it hurley u fat cunt
Zei ik tochquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
NFS wat doe je![]()
![]()
Ben nu net overgestapt op een tier 2 wagen met alles upgrades maar je gaat nu zo pokke pest hard dat er geen reet meer aan is! Je kunt niet fatsoenlijk meer racen of wat dan ook! En een paar van die CPU's rijden bij je weg alsof je stilstaatEn je hebt veel tegenverkeer waardoor je vaak stil staat en noem maar op want op deze snelheid is ontwijken er niet bij
![]()
Ik probeer het morgen nog een keer maar als het nog zo is dan is NFS meteen de 360 uit![]()
Het spel begon zo goed en was zo tof en nu dit![]()
Pleuris apen daar bij EA
Haal de schakelaar over.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:07 schreef RedemptioN het volgende:
tvp, plus een vraagje...met de 360 die ik thuis heb staan, kan ik wel via component gamen, maar als ik hem (gereset qua resolutie etc) aansluit op een non-hdtv dan doet alleen het geluid het...met een officiele 360 kabel. Enige wat ik kan bedenken is dat in het kleine stuk van de gele kabel een draadbreuk zit...of zijn er nog andere mogelijkheden?
bvd
Het is idd met elke NFS wel zo jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zei ik toch![]()
Hoop dat ze dat niet ook met SHIFT doen, want dan laat ik die gewoon liggen
Hopelijk wordt het nu niet zo liniear als de 1equote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat Bioshock 2 filmpje uit het vorige topic:![]()
QFT!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:43 schreef Scarface2004 het volgende:
Gekke junk
BS2 mag zo liniear als fuck zijn...kreeg gewoon kippenvel van dat filmpje
quote:I am calling fucking shenanigans on whoever said the story gets "better" from disc 2. Is this shit serious?
Let me break down the story. This is the serious fucking storyline, so you guys don't laugh at all. This is serious:
The immortals are not really immortals, they're TRAVELERS FROM ANOTHER DIMENSION because a thousand years is a day in their dimension. Ok, ok... and then, the reason they were sent to investigate was because something was affecting their world, and they decided it was this other world. Of course the best way to "investigate" something so serious is to wipe out their memories of this parallel universe when they enter, so they can truly become "part of this other world."
I wonder if the fucking stupid motherfuckers who thought that shit up realized they were immortal and would probably notice after twenty years that they are not aging like everyone else. Holy fuck how dumb.
And then, what's more... the thing that is "affecting" their parallel universe from this one? The EMOTIONS from this world act like a "virus" impacting theirs. So great events fuck up the temporal flow or some shit, damaging their world. Yeah, I'm not making that up. That's the real fucking truth, you find that shit out from the speech globe thingy in Gongora's secret laboratory.
And what's more! Remembered how I was already annoyed at the horrendously drawn out grieving bullshit at the end of disc 1? With the dungeon about it? It was drown out for like 6 hours?
Well on disc 3, half the disc is spent being split up for hours because ONCE AGAIN those dumb motherfucking children are so goddamn stupid that they didn't learn the first time NOT TO TRY TO SEEK THE DEAD in that dungeon, so they go after the violet aurora.
This leads to shitty section where everyone of my party are split up into little groups, so even the shitty parts of my team which I didn't decide to level up are cast out into the wilderness against wild beasts.
FUCK this stupid storyline. Fuck the writing is so bad.
heb je een falcon of jasper ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:38 schreef Digixz het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik mn xbox moet opsturen voor 90 euro, of een nieuwe arcade moet kopen voor 170
Gewoon een nieuwe kopen! Ik heb ook al 3 keer een nieuwe gekocht!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:38 schreef Digixz het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik mn xbox moet opsturen voor 90 euro, of een nieuwe arcade moet kopen voor 170
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het nu niet zo liniear als de 1e
Tis een Zephyr.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb je een falcon of jasper ?
zoja dan opsturen so nee dan nieuwe kopen
nieuwe kopen dan , als ze die gaan maken krijg je nog weer zo'n oude chip er in en heb je nog weer kans op het zelfde euvel .quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:20 schreef Digixz het volgende:
[..]
Tis een Zephyr.
Ik denk niet dat iemand hem wil hebben aangezien de gpu verrot is. Dan moeten ze er een nieuwe chip inzetten en die zullen ze ook niet zomaar hebben liggen lijkt mij.
Hij is niet bepaald mijn graadmeter dus boeit het me niet zo. Deel een was geniaal en ik kan niet wachten om deel 2 in mijn 360 te stoppenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij kan ook elk goed spel de grond in stampen he
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock heerst, IK vond het zelfs gaaf.
En hier nog een leuke anti-Lost Odyssey rant die ik net tegen kwam![]()
[..]
Ik vond het een heel vet spel maar dat kwam meer door de sfeer en de hele setting! Echt geweldig!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vijanden die respawnen ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond het een heel vet spel maar dat kwam meer door de sfeer en de hele setting! Echt geweldig!
Maar het werd later wel vrij saai ja en die vijanden die steeds respawnen was ook vervelend! Tegen het einde aan vond ik er niet veel meer aan!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:28 schreef Sala-adin het volgende:
Je kan het winnen door claymores ofzo op het pleintje te plaatsen en die handmatig af te laten gaan.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef Wouter2006 het volgende:
Die is makkelijk joh, gewoon in het kaart-verkoop hokje naast het reuzenrad campen en wachten totdat ze komen.
Het kan zijn dat ze af en toe een granaat naar binnen gooien maar dat komt nie heel vaak voor.
Nou, heb de buit binnen gehoerd. Achter de botsauot's gewacht tot de heli's (had ik ook mn checkpoint). Stuk van het plein vol gelegd met C4 waar ik langs moest om MacMillan op te halen en toen ben ik lekker gaan wachten tegenover de deur waar die intel ook ligt. In het huisje van het rad bleek geen succes, ook vaak geprobeerd, maar steeds teveel granaten. Vandaag 360 maar eens aangezwengeld en ik nu had mazzel. Alle C4 bleef liggen op het plein (ging hiervoor ook vaak af), dus toen de heli er was, C4, flashbangs en de AK-47. Rennen naar MacMillan en weer terug. Wat een mazzel...quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:50 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Nou makkelijk is het in ieder geval niet, ook niet in het huisje. Ben er ook lang mee bezig geweest en uiteindelijk gehaald door, net zoals de meesten, achter de botsauto's te gaan staan, dat veldje althans. Leg op het smalle stuk een groot aantal claymores en knal alle mensen af die eraan komen of die je beschieten vanaf de andere kant van de botsauto-baan. Doe dat een paar duizend keer proberen tot je een beetje weet hoe en wat, en dan nog even die andere gast redden... en rennen maar naar de heli.
Vaak als mensen hem ineens gehaald hebben zeggen ze tegen anderen dat het heel makkelijk was, maar dat is gewoon niet zo. Dat zeggen sommigen ook over de Mile High Club-missie (de laatste) maar die heeft me ook heel wat frustratie opgeleverd.
Enige wat ik ruk vond aan dit mooie sfeervolle spel was dat je zo rekening moest houden met je munitie.. ik wil lekker kunnen schietenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond het een heel vet spel maar dat kwam meer door de sfeer en de hele setting! Echt geweldig!
Maar het werd later wel vrij saai ja en die vijanden die steeds respawnen was ook vervelend! Tegen het einde aan vond ik er niet veel meer aan!
En van die chemtrails waar je malaria van krijgt!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Enige wat ik ruk vond aan dit mooie sfeervolle spel was dat je zo rekening moest houden met je munitie.. ik wil lekker kunnen schieten
En dat schrikken in games, gruwelijke hekel aan
Ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En van die chemtrails waar je malaria van krijgt!
Zijn nickname vertelt al hoe zielig hij is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:10 schreef SkyChat het volgende:
Ik ben niet helemaal zeker wat deze gast dan wel bedoelde maarja. ->
[ afbeelding ]
Lolquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:10 schreef SkyChat het volgende:
[ afbeelding ]
family bonding denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:10 schreef SkyChat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn router staat goed ingesteld. Sinds een week zijn die problemen min of meer uit de lucht komen vallen en mijn vrienden hebben er ook last van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:00 schreef Document1 het volgende:
Staan de instellingen in je router wel goed? Bij mij gaat het prima
Dat had ik nou dus ook, heb de game daarom ook niet meer dan een uurtje of 3-4 gespeeld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Enige wat ik ruk vond aan dit mooie sfeervolle spel was dat je zo rekening moest houden met je munitie.. ik wil lekker kunnen schieten
En dat schrikken in games, gruwelijke hekel aan
Of de beste knaap wil zijn familie pakken terwijl die zit te gamen, en dan moet het niet een lastige game zijn of course.quote:
Zolang heb ik t ook ongeveer volgehoudenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat had ik nou dus ook, heb de game daarom ook niet meer dan een uurtje of 3-4 gespeeld.
laten we aquila om advies vragenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Of de beste knaap wil zijn familie pakken terwijl die zit te gamen, en dan moet het niet een lastige game zijn of course.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:23 schreef Un4 het volgende:
Holy shit @ die nieuwe Mass Effect 2 teaser.![]()
http://www.gamersyde.com/stream_10910_en.html
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:23 schreef Un4 het volgende:
Ben met de game bezig en ik vind hem best okquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:27 schreef Klonk het volgende:
gisteren SBK 09 demo gedownload, speelt best lekker eigenlijk
meer game minder lullende devsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:23 schreef Un4 het volgende:
Bellen is veel makkelijker. Dan is alles snel geregeldquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:34 schreef Rahl het volgende:
Iemand hier ervaring met het terugsturen van de Xbox ivm RRoD? Ik heb mn xbox geregd enzo op xbox.nl, en nu kreeg ik een mailtje dat ik 3 opties had, maar ik kon er niet in terugvinden hoe ik 1 van die opties moet kiezen? Moet ik ze bellen ofzo? Ik wil gewoon een gratis doos thuisgestuurd krijgen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:09 schreef lkb9000 het volgende:
In dit topic vragen of iemand ervaring heeft met kapotte xboxen![]()
Okay doe ik dat, bedankt!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bellen is veel makkelijker. Dan is alles snel geregeld
OMGquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:23 schreef Un4 het volgende:
1e keer dat ik het speelde ben ik wel alles af gegaan en dat was meer om het feit dat ik anders bang was dat ik wel iets zou missenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:32 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben op 1 side quest planeet geweest, toen had ik door dat dat niks aan was en ben ik alleen maar main quest gaan doen. Dus ik snap niet hoe je daar last van kan hebben verder?
Die Audi TT in TDU is ook gruwelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:36 schreef AQuila360 het volgende:
NFS Undercover uitgespeeld!! De verhaallijn althans!
Al met al een brute game![]()
En deze post draag ik op aan de Audi waarmee ik de meeste race's en ontsnappingen heb behaald![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Geluid van die TT in TDU is gruwelijk ik had hem echt super hard en toen viel ook m'n boxje van de muurquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:21 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Die Audi TT in TDU is ook gruwelijk
Vooral als je hem helemaal upgrade.
Deze site is wel van Atari: http://www.testdriveunlimited2.com/quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geluid van die TT in TDU is gruwelijk ik had hem echt super hard en toen viel ook m'n boxje van de muur![]()
Weet iemand of ze bezig zijn met een TDU 2 ?
Njet, nog niet binnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:44 schreef AQuila360 het volgende:
Is Tjappie Wessiej dat niet aan het spelen?
Ik koop zojuist een auto via Trade voor 60K, ik betaal en dan ineens dit: This vehicle is no longer available for purchase on xbox live!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:52 schreef AQuila360 het volgende:
ThanX Sky!
Op de gamekings site staat nu footage van hun eerste E3 bezoek!
Gaar waren die lui toen nog
TDU, damn goed spel was dat, ik herinner me nog dat ik als nerd alle straatjes en kruispuntjes aan het rijden was om die achievement te behalen die daar bij hoordequote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geluid van die TT in TDU is gruwelijk ik had hem echt super hard en toen viel ook m'n boxje van de muur![]()
Weet iemand of ze bezig zijn met een TDU 2 ?
quote:
quote:
Tour of the Island is 190 kilometer en dus ook echt 190km in real lifequote:
TDU was en is een baas Ricko!quote:
1000 max.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Wat is niet al te duur, oh waerde Wessie?
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Ik zag zo'n tv in de mediamarkt krant volgens mij staan van 64 cm, full HD 300 euro ofzo.
Dat is wel echt kutje klein hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Ik zag zo'n tv in de mediamarkt krant volgens mij staan van 64 cm, full HD 300 euro ofzo.
Je gaat een tv bestellen zonder 't ding in 't echt te bekijken? succes met je miskoop alvast.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga vanavond een tv bestellen, heeft iemand nog een suggestie?
Moet 40 inch zijn en niet al te duur.
Ik denk nu aan de Samsung LE40A552
zolang ie maar groter is dan die van de buren, da´s toch alles wat teltquote:Op zondag 17 mei 2009 19:30 schreef PP. het volgende:
[..]
Je gaat een tv bestellen zonder 't ding
in 't echt te bekijken? succes met je miskoop alvast.
Nee vanavond is overdreven, maar ik wil vanavond zeg maar een lijstje hebben met kanshebbersquote:Op zondag 17 mei 2009 19:30 schreef PP. het volgende:
[..]
Je gaat een tv bestellen zonder 't ding in 't echt te bekijken? succes met je miskoop alvast.
Goede tip!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen, 18 mei, 10% korting op spelcomputers en 15% korting op software bij Bart Smit.
Actie loopt t/m 24 mei.
Heb zelf de versie daarvoor (LE40A656) en die bevalt echt uitstekendquote:
Heb je TDU nog?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
Kut oneerlijk pruts NFS![]()
Moet nog paar events maar eentje is verschrikkelijk
Heb TDU niet meer helaas...quote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Heb je TDU nog?
Ik heb je een club uitnodiging gestuurd, accepteer het even voor 10G
Kan het nu helaas niet checken, maar vorige week werkte het nog perfect!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:24 schreef Leonos het volgende:
Gebruikt hier iemand TVersity om video's te streamen naar de xbox?
Ik heb het nu meer als een half jaar in gebruik. Maar sinds gisteren doet ie het opeens uit het niets meer.
Ik heb geen instellingen ofzo veranderd. Ben ik de enige die dit heeft?
Ik had zo zin om de seizoensfinale van Lost te kijken
Lekker bewaren voor een andere DLC misschien of moet het in 1 keer op?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kan het nu helaas niet checken, maar vorige week werkte het nog perfect!
wat zal ik met de overige 1300 doen?
Geometry Wars 2quote:Op zondag 17 mei 2009 22:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kan het nu helaas niet checken, maar vorige week werkte het nog perfect!
Weet iemand nog leuke Arcade spellen ofzo? Ik wil 2100 punten halen voor Fifa 09 Ultimate Team, maar wat zal ik met de overige 1300 doen? Castle Crashers ofzo? Of Geometry Wars?
http://ps3mediaserver.blogspot.com/quote:Op zondag 17 mei 2009 22:24 schreef Leonos het volgende:
Gebruikt hier iemand TVersity om video's te streamen naar de xbox?
Ik heb het nu meer als een half jaar in gebruik. Maar sinds gisteren doet ie het opeens uit het niets meer.
Ik heb geen instellingen ofzo veranderd. Ben ik de enige die dit heeft?
Ik had zo zin om de seizoensfinale van Lost te kijken
Ahahaha...geinige bento-box!quote:
Zo is dat effe goed nieuws! Ik kijk er nu al naar uit!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:54 schreef Sturmvogel het volgende:
Ninja Gaiden III![]()
http://games.kikizo.com/n(...)l-release-likely.asp
Ik ga TDU weer halen!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Heb je TDU nog?
Ik heb je een club uitnodiging gestuurd, accepteer het even voor 10G
Baas boven baasquote:Op maandag 18 mei 2009 10:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die neem ik ook , alleen dan de LE52A856
Lekker cruisen!!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik ga TDU weer halen!Was die game helemaal vergeten. Onwijs veel uurtjes mee vermaakt met mn oude gamertag. Lekker cruisen rond Peark Harbor enzo. Raampje open enz.
Typsich gevalletje MP struinen?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik ga TDU weer halen!Was die game helemaal vergeten. Onwijs veel uurtjes mee vermaakt met mn oude gamertag. Lekker cruisen rond Peark Harbor enzo. Raampje open enz.
We krijgen een redelijk grote huiskamer in het nieuwe huis , dus ja , dan moet er ook maar een wat gorter schermquote:
Och, wat een gortige happening weer!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
We krijgen een redelijk grote huiskamer in het nieuwe huis , dus ja , dan moet er ook maar een wat gorter scherm
quote:Microsoft blijkt patent te hebben aangevraagd op een apparaat dat het de Magic Wand noemt. De bewegingsdetector lijkt in eerste instantie voor de Xbox te zijn bedoeld, maar is ook geschikt voor andere toepassingen.
Het octrooi is in november 2007 ingediend, maar is pas onlangs gepubliceerd. In het patent wordt een inputapparaat beschreven dat uitgebreide interactie met 'omgevingscomponenten' mogelijk zou maken, waaronder een gameconsole. Er worden echter ook andere soorten apparaten genoemd, waaronder een computer, thermostaat, verlichting en een 'media device'. Bij dat laatste zou wellicht aan een televisie kunnen worden gedacht.
Op het eerste gezicht lijkt het patent een beschrijving van Microsofts versie van een Wii-mote, onderdeel van de Wii-spelconsole van Nintendo. Het bedrijf wil evenwel verder gaan, en het apparaat ook vast laten stellen wie het gebruikt. De manier waarop dat moet gebeuren wordt niet exact omschreven, wel dat dit bijvoorbeeld via vingerafdrukken zou kunnen gaan, of door te kijken naar de vorm van de hand, of naar de wijze waarop de toverstaf wordt vastgehouden. Bij het oppikken zou dan een avatar van de gebruiker op het scherm getoverd worden.
Het Magic Wand-systeem zou in staat zijn om met twee of meer camera's een 3d-model van de omgeving te maken, en kent ook de locatie van andere apparaten die ermee bediend kunnen worden.
Het patent zou samenhangen met de aankoop door Microsoft van het Israëlische bedrijf 3DV Systems. Naar verluidt werkt de bewegingsdetectie van de zogeheten Z-Cam van dit bedrijf nauwkeuriger dan de Wiimote. Er wordt gespeculeerd dat Microsoft de Magic Wand op de volgende maand te houden E3-beurs zal presenteren.
Het schijnt zo te zijn dat patenten en shit pas bekend gemaakt worden op het moment dat het produkt op de markt ligt.quote:
U zei?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rockstar heeft al bekend gemaakt dat ze niets laten zien op de E3, die GTAIV DLC kun je dus al wel vergeten.
Niet op de E3quote:Op maandag 18 mei 2009 20:19 schreef PP. het volgende:
[..]
U zei?
http://tweakers.net/nieuw(...)ket-gta-iv-vrij.html
Ik hoop het zo ontzettend!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:19 schreef PP. het volgende:
[..]
U zei?
http://tweakers.net/nieuw(...)ket-gta-iv-vrij.html
Een schijtgame wil ik het niet noemen! Het is een vrij moelijke en realistische game maar daardoor ook wel weer vrij traag!quote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, wat is Battlestations: Pacific een schijtgame zeg! Midway was al niet helemaal geslaagd, en dit is niet veel beter!
Zit niets tussen deze keer Wessiejquote:
Moeilijk en realistisch mn reet, het is een arcade-spel met emerdere voertuigen die je een beetje aan kunt sturen. Moeilijk is ie hoogstens omdat je totaal geen overzicht kan bewaren...!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een schijtgame wil ik het niet noemen! Het is een vrij moelijke en realistische game maar daardoor ook wel weer vrij traag!
Als je met een aantal lui speelt die het serieus spelen is het vet
Tenminste de demo van het 1e deel dat wordt nu nog steeds online gespeeld!
1) Die optie heb ik niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef SpankmasterC het volgende:
1. die staan onder Games en dan Community
2. [ afbeelding ]
1. ik ga nog ff nalopen voor je... Ik heb trouwens wel een Amerikaanse account, ik weet niet of dat uitmaakt?quote:
quote:Sorry
Dit aanbod is niet geldig in jouw regio of het is verlopen.
Moet je even een Amerikaanse gamertag aanmaken, dan kan het wel!quote:
Dan moet hij voor dat account weer punten kopenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Moet je even een Amerikaanse gamertag aanmaken, dan kan het wel!
Dude die shit is real!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Moeilijk en realistisch mn reet, het is een arcade-spel met emerdere voertuigen die je een beetje aan kunt sturen. Moeilijk is ie hoogstens omdat je totaal geen overzicht kan bewaren...!
En dat terwijl ik nog wel zo van deze game wil houden, waarom wordt het me zo moeilijk gemaakt?!
Geen optie natuurlijk omdat ik dan achievements mis op mijn eigen accountquote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Moet je even een Amerikaanse gamertag aanmaken, dan kan het wel!
Dat was niet het probleem, ik had Clover al toegezegd gekregen. Maar ik ga er niet moeilijk voor doen natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:17 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dan moet hij voor dat account weer punten kopen
Of ga je geen community games kopen![]()
Oh maar dat is geen probleem, gedownloade dingen kan je ook met een andere gamertag spelen!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen optie natuurlijk omdat ik dan achievements mis op mijn eigen accountWaarom denk je dat ik die debug nooit heb gewild
![]()
[..]
Dat was niet het probleem, ik had Clover al toegezegd gekregen. Maar ik ga er niet moeilijk voor doen natuurlijk.
Bedankt voor het checken iig Spanky
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh maar dat is geen probleem, gedownloade dingen kan je ook met een andere gamertag spelen!
Dat doe ik ook de hele tijd, omdat mn hoofd gamertag amerikaans is en ik dus geen punten toe kan voegen. Ik koop dus dingen met een NL-gamertag en speel ze vervolgens met mn amerikaanse!
Serieus, ik zou het niet weten!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik daar even achteraan. Wat zou ik zonder je moeten
als het de zelfde demo is die op de amerikaanse staat dan is het ook gewoon kut .quote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, Tales of Vesperia komt wel erg kinderachtig overBovendien vind ik het battlesysteem (iets dat Symphonia zo gaaf was) maar warrig overkomen...
Het is die met die hondenbaas ja. Voordat ik doorhad hoe ik in 3D kon lopen was hij drie keer door me heen gerend en was ik doodquote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als het de zelfde demo is die op de amerikaanse staat dan is het ook gewoon kut .
het wordt in het spel zelf eerst allemaal auitgelegt en je kan niet gelijk alles vanaf het begin .
je leert er dus eerst aan wennen .
in de demo werd ik ook compleet geslacht door die honden boss , maar in het spel zelf had ik hem zo dood
omdat ik mijn chars gewend was en ik het battle system veel beter snapte .
Tales series kinderachtig vindenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, Tales of Vesperia komt wel erg kinderachtig overBovendien vind ik het battlesysteem (iets dat Symphonia zo gaaf was) maar warrig overkomen...
Hey heb je mijn PM al gezien?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:05 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Tales series kinderachtig vinden![]()
Jij bent zeker zo'n persoon die alleen actie spellen speelt omdat dat stoer is
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:05 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
quote:geregistreerd op: woensdag 4 maart 2009 @ 17:36
Elke user die hier langer dan vandaag komt weet hoe ik over Tales en andere games denk. Hell, ik ben in m'n eentje het Tales of Defence Force als het er op aankomt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:35 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe mijn registratiedatum relevant is?
En zo maak je dus vriendenquote:
Kerel, ik werk nog even door, dan neem ik om 8:15 een pilsje, knal ik CoD4 erin en ga ik tukkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:41 schreef SkyChat het volgende:
[..]
btw.. Hahaha jullie lekker werken en ik nu pas naar bed.. of toch nog even gamen?![]()
Naar het memory blad gaan daar kun je alles verwijderen ook een profiel.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:23 schreef Rekkie het volgende:
Hoe delete ik een profile?
Ik heb 2 profielen (1 niet gelinkt aan een MSN of Hotmail adres) en die wil ik van mijn xbox af hebben.
Hoe doe ik dat?
Waarom vindt je Tales of vesperia dan kinderachtig? Als je de verhaalstructuur gewend bent dan weet je datde tales series serieuze momenten kent maar ook niet serieuze momenten zoals in de demo. Als je echt een volwassen Tales game wil spelen dan moet je Tales of Rebirth spelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke user die hier langer dan vandaag komt weet hoe ik over Tales en andere games denk. Hell, ik ben in m'n eentje het Tales of Defence Force als het er op aankomt.
Je bent dus een grote doofus.
Mensen die de demo gespeeld hebben van Batman vinden het een erg matig spelen als ik het zo lees op amerikaanse forumsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:36 schreef AQuila360 het volgende:
Ik moet nu weer 9 uur lang stage![]()
Ga wel over enkele dagen aan Riddick beginnen![]()
EN
Batman: Arkham Asylum wordt gruwelijk vet!![]()
GOTY voor Aquila dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:12 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Mensen die de demo gespeeld hebben van Batman vinden het een erg matig spelen als ik het zo lees op amerikaanse forums
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:05 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:51 schreef SkyChat het volgende:
Vanavond weer op m'n 55" & 5.1 surround Dead Space gamen.
Epic 3 Tier + One Gun achievements in 1 run proberen te halen.![]()
Om een uur of 5 s'morgens kom ik me weer melden![]()
Okayquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:19 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Okayandere versie..
Vanavond op m'n campingteeveetje weer pacman spelen en nu maar hopen dat ik lvl 2 kan halen!
Als ik s'morgens om 5 uur niet ben geslaagd dan verkoop ik m'n xbox360 en geef ik de intercity een kopstoot
Dude met die guns kun je pas blazenquote:
quote:Yes, it's been an awfully long time, but it appears that The Secret Of Monkey Island is coming back, and to the Xbox 360.
The German USK rating board has revealed that The Secret Of Monkey Island - Special Edition is on its way. This was the very original Monkey Island game, from all the way back in 1990. As for what makes it a Special Edition is currently unknown -- could they be re-doing the graphics? Could the game possibly have a voice cast?
The rating suggests that Activision might have some involvement in the project, but most likely this is simply Activision Europe rating the title for LucasArts, as they are the European publishing arm that LucasArts use. We can only assume this is an Xbox Live Arcade title, but there is a slim chance that this is a retail retelling of the original too.
Source: German USK Rating Board.
http://www.gamerbytes.com/2009/05/th..._island_co.php
Ik ga hem eens proberen danquote:
Beter speel je de eerste twee delen via een emulator op je DS.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga hem eens proberen danMaar ik hoop dat ze meteen alle delen erin proppen
Is deel van die charme niet gewoon nostalgie? Ik vind het bijvoorbeeld maar lelijk en ik zie liever een versie zoals MI3quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beter speel je de eerste twee delen via een emulator op je DS.
Ik kan me niet voorstellen dat ze de charme van die oude 2D sprites weten te overtreffen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is deel van die charme niet gewoon nostalgie? Ik vind het bijvoorbeeld maar lelijk en ik zie liever een versie zoals MI3
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is deel van die charme niet gewoon nostalgie? Ik vind het bijvoorbeeld maar lelijk en ik zie liever een versie zoals MI3
Deel 3 was te goedquote:
Deel 3 was an sich best goed, en Murray was geweldig!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:36 schreef AQuila360 het volgende:
Deel 3 was te goed![]()
Met die pratende doodshoofd
Oja Murray was dat idd! Die was echt zwaar tofquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deel 3 was an sich best goed, en Murray was geweldig!![]()
![]()
Het is alleen jammer dat het werkelijk briljante einde van deel 2 behoorlijk werd verkracht om dit vervolg mogelijk te maken.
Monkey Island puzzels hebben een bepaalde logica, tot je dat door hebt is het vaak trial and error. Over deel 1 heb ik toentertijd (toen was er nog geen internet om de oplossing te zoeken) 3 maanden gedaan, deel 2 had ik in 1 maand uitgespeeld, al zat daar wel de meest moeilijke puzzel ooit in!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef AQuila360 het volgende:
Oja Murray was dat idd! Die was echt zwaar tof![]()
Ik kan me alleen niet meer echt herrineren of die puzzels enz logisch waren of dat je gewoon alles moest proberen/combineren om door te kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Monkey Island puzzels hebben een bepaalde logica, tot je dat door hebt is het vaak trial and error. Over deel 1 heb ik toentertijd (toen was er nog geen internet om de oplossing te zoeken) 3 maanden gedaan, deel 2 had ik in 1 maand uitgespeeld, al zat daar wel de meest moeilijke puzzel ooit in!Zo vaag iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van 3 kan ik me nog wel die ene herrineren dat je vast zit in drijfzand enzo maar hoe je daar uitkomt was opzich ook best vaag nog![]()
Later gewoon met walktrough gespeeld dan blijft het spel nog steeds tof!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Die is wel heel erg kort met maar 4 uur gameplayquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)ator-salvation/49400
Must Have.
Dat mag niet eens. Vragen ze daar de volle prijs voor?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die is wel heel erg kort met maar 4 uur gameplay
yep, het word onder meer voor die reden afgeraden om het te kopen als je die review kijkt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat mag niet eens. Vragen ze daar de volle prijs voor?
Een middagje huren en met een vriend co-op uitspelen dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
yep, het word onder meer voor die reden afgeraden om het te kopen als je die review kijkt.
Verder zijn er maar weinig wapens en weinig verschillende tegenstanders.
Dit word zijn achievement game aangezien je alleen achievements krijgt voor het halen van missies en 2 voor hogere niveau's uitspelen van de game
Goed idee, maar jammer dat ze in de stad waar ik woon geen games verhurenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een middagje huren en met een vriend co-op uitspelen dus
quote:
Ik heb hem al uit de GAM SC gepestquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Wat een ei is het ook. Echt, ik ga gebruik maken van de foe-functie van mijn pimp abonnement
Rainbow Six Vegas 1 of 2quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:10 schreef gers het volgende:
iemand enig advies wat een tof spel is a la shooter voor een zacht prijsje van rond de 30 euro
leg er 20 bij en koop COD4,quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:10 schreef gers het volgende:
iemand enig advies wat een tof spel is a la shooter voor een zacht prijsje van rond de 30 euro
ik snap die kerel soms echt niet , hij hyped overal de shit uit , en dan speelt die het niet , of heel even en dan vind die het kut .quote:
Hij verkoopt ook alles, hij heeft dus niks in z'n kast staan. Geen collectie, niks.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik snap die kerel soms echt niet , hij hyped overal de shit uit , en dan speelt die het niet , of heel even en dan vind die het kut .
is die nog steeds 50 euroquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
leg er 20 bij en koop COD4,
Geniaal online.
ik heb zelfs de spellen die ik kut vond nogquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij verkoopt ook alles, hij heeft dus niks in z'n kast staan. Geen collectie, niks.
Ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb zelfs de spellen die ik kut vond nog, al was dat alleen oblivion
Ik mis nog 1 fucking agility orb en ik kan hem neeeeeergens vindenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik afwachting van de Crackdown 2 gameplaybeelden van de E3 speel ik al twee dagen CrackdownIk ben bezig met de hidden orbs, heb er 190/300 ofzo. Lang leve plattegronden op internet, sommige zijn echt vrijwel onmogelijk te vinden zonder
Thats fucked up son.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik mis nog 1 fucking agility orb en ik kan hem neeeeeergens vindenZelfs niet met gebruik van de maps
ik wacht tot na de e3 met een ps3 kopen , ik verwacht een prijs daling .quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik niet
Heb een tijd terug een PS3 gekocht, maar toen was het geld ook meteen op om extra games te kopen, dus maar wat schijt 360 spellen ingeruild.
Ik speel er op dit moment ook alleen maar FIFA09 opquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wacht tot na de e3 met een ps3 kopen , ik verwacht een prijs daling .
zoniet dan haal ik er gewoon een
ik koop hem alvast voor FF13 , ik heb niet echt vertrouwen in de 360 portquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik speel er op dit moment ook alleen maar FIFA09 op
Heb onlangs Tools of Destruction uitgespeeld, dat was wel tof. Moet nog steeds Killzone 2 uitspelen
Ik heb er daar 450 van ofzo op dit moment. Ik hoop die stiekem allemaal gehaald te hebben als ik alle hidden orbs hebquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik mis nog 1 fucking agility orb en ik kan hem neeeeeergens vindenZelfs niet met gebruik van de maps
Ik ben bang dat ik er eentje in dat gebied rechtsboven gemist heb met al die wolkenkrabbers, die ga ik nooit vinden tenzij ik er eens per ongeluk langs kom. Ik geloof trouwens dat ik ook mijn driving skill nog moet maxen voor 2 achievements, maar die is gewoon echt kut...quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb er daar 450 van ofzo op dit moment. Ik hoop die stiekem allemaal gehaald te hebben als ik alle hidden orbs hebAls ik er dan nog een paar mis baal ik ook best wel denk ik
Driving skill moet ik ook nog maxen. Ik heb dit gevonden als tip:quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er eentje in dat gebied rechtsboven gemist heb met al die wolkenkrabbers, die ga ik nooit vinden tenzij ik er eens per ongeluk langs kom. Ik geloof trouwens dat ik ook mijn driving skill nog moet maxen voor 2 achievements, maar die is gewoon echt kut...
Natuurlijk is Los Muretos bij mij al helemaal dood en moet ik ergens anders gaan rijden. Maar tochquote:The quickest way to get your Driving rating up is to kill enemies by running them over. The easiest way to run enemies over is to find an area full of them and fishtail by holding Reverse and Left or Right at the same time. The best place I have found to do this is the area around Los Muertos boss Violetta Sanchez before eliminating her. Just circle the building she is in or go through the court yard and run over any gang member you see. If you focus solely on this, you can max your rating in about an hour and a half or less, depending on your skill. Driving slower makes it easier as the gang members are less likely to move out of the way.
ik weet nog dat ik 1 orb mis, en ik weet zelfs welke, alleen ik heb uren zitten proberen om er bij te komen, maar het lukte maar nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb er daar 450 van ofzo op dit moment. Ik hoop die stiekem allemaal gehaald te hebben als ik alle hidden orbs hebAls ik er dan nog een paar mis baal ik ook best wel denk ik
MMarsu wilde ook al, maar zolang ik bezig ben met de Hidden Orbs heeft dat niet echt veel nutquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:29 schreef Rossdale het volgende:
Anderhalf uur lang poppetjes platrijden is gelukkig ook niet geestdodend saai ofzo
Keertje co-oppen binnenkort anders? Misschien kom ik dan wel die verdomde groene orb tegen
Ik vind dat het lijkt op Gears. Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Roy, trouwens, geloof mij: Terminator Salvations peelt gewoon echt niet lekker (of je moest sarcastisch zijn met je post want ik heb geen zin om die review te kijken)
Gunplay voelt gewoon helemaal verkeerd en de vijanden zijn saai, graphics vallen zwaar tegen en dan is ie blijkbaar ook nog eens kort! Niet geslaagd dus!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind dat het lijkt op Gears. Wat denk je zelf?![]()
Heb met een vriend van me al die orbs proberen te coöppen tot we er halvewege achterkwamen dat de game de orbs niet goed telt. Had er 90 afgevinkt op m'n lijstje... game gaf er 87 aan. (en ja ik had ze echt opgepikt). Bij die vriend van me gaf ie 89 aan terwijl we dus consequent dezelfden oppikten. was geloof ik een bug in de game die ze niet meer gefixed hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MMarsu wilde ook al, maar zolang ik bezig ben met de Hidden Orbs heeft dat niet echt veel nutZodra ik die klaar heb wil ik best wel een keer co-oppen
Ik heb het spel nog niet gespeeld maar ik las dat er in oktober een goty versie kwam ofzo met alle 5 de DLC er bij dus dan koop ik die liever had deze toch maar geruildquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik snap die kerel soms echt niet , hij hyped overal de shit uit , en dan speelt die het niet , of heel even en dan vind die het kut .
Oktoberquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het spel nog niet gespeeld maar ik las dat er in oktober een goty versie kwam ofzo met alle 5 de DLC er bij dus dan koop ik die liever had deze toch maar geruild
Geloof het welquote:
Dude ik heb 10!! games in de kast staanquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij verkoopt ook alles, hij heeft dus niks in z'n kast staan. Geen collectie, niks.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het spel nog niet gespeeld maar ik las dat er in oktober een goty versie kwam ofzo met alle 5 de DLC er bij dus dan koop ik die liever had deze toch maar geruild
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen als ik tijd heb of anders vrijdag aan Riddick beginnen![]()
Dat is het betere werk
Dat zou jij ook eens moeten doen, je ogen open doen. Misschien dat je dan een keer ziet wat een goede game is.quote:
Riddick is goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zou jij ook eens moeten doen, je ogen open doen. Misschien dat je dan een keer ziet wat een goede game is.
Alsof de game zonder DLC niet genoeg gameplay heeftquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
Fallout ga ik spelen in December dan heb ik 2 weken vakantie! Dit staat vast!
GOTY versie met 5 DLC's erbij!
Hoe meer hoe beter aangezien ik DLC niet via live wil kopenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Alsof de game zonder DLC niet genoeg gameplay heeft
Je bent echt een droeftoeter.
We hadden beiden een soort van ´´laatste´´ waarschuwing gehad van Bart maar aangezien die nu weg is begint die lafaard edje weerquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:13 schreef Document1 het volgende:
Edwin kan je niet eens kappen met dat pupergedrag.... ik zal waarschijnlijk alleen staan maar ik vind dat je semi bijdehante opmerkingen over Aquila (of hoe je het ook schrijft) de sfeer in het Xbox topic niet te goede komt... zoals je zelf al aan gaf heb je hem al uit de SC gepest () Ga je dat nu ook hier doen?
Ik doe nixquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:18 schreef Rossdale het volgende:
Beiden kappen en normaal doen![]()
Ik kan er ook voor zorgen dat jullie een aantal daagjes fok-vrij zijn.
HELD!! Ik wil je aanraken!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:18 schreef Rossdale het volgende:
Beiden kappen en normaal doen![]()
Ik kan er ook voor zorgen dat jullie een aantal daagjes fok-vrij zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jaar ziet er erg rooskleurig uit voor de PS3 maar MS kondigt altijd hun dingen aan op de E3 die datzelfde jaar nog komen. Dus zie nog wel wat goede dingen komen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef DooD het volgende:
Lol ongelooflijk dat gebash altijd hier, just play nice childern. Ik hoop voor je dat je dan 2 weken ook niet slaapt AQuila360 met fallout3. Maar geloof tegend e tijd dat je vakantie hebt, zit je met al die andere shit opgescheept en vergeet je fallout 3 weer. Ik hoop trouwens wel dat MS nog een killerap aankondigt voor de kerst. Ze missen er in mijn ogen één.
Niet om te flamen ofzo maar:
Heavy Rain / Alan Wake
Uncharted 2 / Halo 3 ODST
God of war 3 / MS ??? (mass effect 2 maybe)
GT 5 / Forza 3
Genres doen er even niet toe.
Ik wou het spelen in de zomervakantie maar dankzij stage die uitloopt en vakantie heb ik niet veel meer over! En in december is het lekker koud dus perfect voor Fallout te spelenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef DooD het volgende:
Lol ongelooflijk dat gebash altijd hier, just play nice childern. Ik hoop voor je dat je dan 2 weken ook niet slaapt AQuila360 met fallout3. Maar geloof tegend e tijd dat je vakantie hebt, zit je met al die andere shit opgescheept en vergeet je fallout 3 weer. Ik hoop trouwens wel dat MS nog een killerap aankondigt voor de kerst. Ze missen er in mijn ogen één.
Niet om te flamen ofzo maar:
Heavy Rain / Alan Wake
Uncharted 2 / Halo 3 ODST
God of war 3 / MS ??? (mass effect 2 maybe)
GT 5 / Forza 3
Genres doen er even niet toe.
Ja heb hier nog Halo cole protocol en mass effect 2 boek meot ik nog bestellen. Helemaal geen tijd meer voor met werkweken van 60 a 65 uur, dus als je denkt dat je stage killing is wacht dan maar totdat het echte werkleven begint.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou het spelen in de zomervakantie maar dankzij stage die uitloopt en vakantie heb ik niet veel meer over! En in december is het lekker koud dus perfect voor Fallout te spelen![]()
Moet ook nog 2 Halo boeken en 1 Mass Effect boek lezen
mass effect 2 boek is echt baasquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef DooD het volgende:
[..]
Ja heb hier nog Halo cole protocol en mass effect 2 boek meot ik nog bestellen. Helemaal geen tijd meer voor met werkweken van 60 a 65 uur, dus als je denkt dat je stage killing is wacht dan maar totdat het echte werkleven begint.
QFT en dat zeg ik vanaf me werkquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef DooD het volgende:
[..]
Ja heb hier nog Halo cole protocol en mass effect 2 boek meot ik nog bestellen. Helemaal geen tijd meer voor met werkweken van 60 a 65 uur, dus als je denkt dat je stage killing is wacht dan maar totdat het echte werkleven begint.
quote:Dead Rising 2 niet op E3 wegens Mexicaanse griep
In tegenstelling tot eerdere berichten zal Capcom Dead Rising 2 begin juni niet tonen op de E3. Het bedrijf heeft daartoe besloten naar aanleiding van de Japanse maatregelen tegen de Mexicaanse varkensgriep.
De Mexicaanse griep heerst momenteel hevig rond de Japanse stad Osaka, waar Capcom zijn hoofdkantoor heeft staan. Met maar liefst 191 gevallen is Japan na Mexico, de Verenigde Staten en Canada het zwaarst getroffen land in de wereld. Als gevolg daarvan raadt de Japanse regering het haar inwoners af om naar het buitenland te reizen en Capcom heeft besloten dit advies serieus te nemen.
Alleen Dead Rising 2
Hoewel Dead Rising 2 door de Canadese ontwikkelaar Blue Castle ontwikkeld wordt, zal de game toch niet getoond worden op de E3. De reden hiervoor is omdat uitvoerend producent Keiji Inafune, bekend van onder andere de Megaman- en Resident Evil-series, door het besluit van Capcom niet op de beursvloer aanwezig zal zijn. Aangezien het ontwikkelteam gezien het vroege stadium van de game een demo nog aan niemand anders toevertrouwt, is besloten de game in zijn geheel niet te tonen.
Andere games van Capcom zullen echter wel op de beursvloer aanwezig zijn, aangezien bij de presentatie van deze games geen werknemers van het Japanse kantoor hoeven te presenteren. Ook andere Japanse bedrijven, zoals het eveneens in Osaka gevestigde Nintendo, zijn tot nu toe niet tot een dergelijk besluit gekomen.
Dead Rising heeft de 53,594 achievement, wie dan de 53,595?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:54 schreef Wessiej het volgende:
Hehe achievment in Prototype:
Kill 53.596 infected
Worden er steeds 1tje meer
Left4Deadquote:Op donderdag 21 mei 2009 07:09 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dead Rising heeft de 53,594 achievement, wie dan de 53,595?
Ik denk toch dat ik die een keer ga scoren als 'ie twee tientjes kost.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Mass Effect 2 verschijnt begin 2010, niet eerder.
Ow en Dead Rising () 2 is niet aanwezig op de E3:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |