Ja hé, een xbox blijft een xbox, en als je er als zo'n TED mee om blijft gaan dan blijven ze kapot gaan. Mijn xdoos is nimmer kapot gegaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef emokid het volgende:
Oké, het enige wat ik wilde weten was of die doos ook daadwerkelijk onderweg is. Goed om te weten.
Dit was trouwens een gloednieuwe 360, maar ook nu weer defect. Een Xbox blijft een Xbox, oud of nieuw.
Maar jij kijkt gruwelijk veel films met die xbox en dat is vragen om hittequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben aan mijn 5e 360 bezig. Mijn vijfde 360 heb ik weer teruggekregen, manufacturing date is dec 2008 en hij hield het welgeteld 2,5 maand uit op een goed geventileerde ruimte voordat het moederbord doorbrandde
Ow, wat ga ik dan hard een aantal die-hard PS3 fanboys uitlachen..quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:36 schreef Rossdale het volgende:
Het gerucht gaat dat dit de aankondigingen van MS zullen zijn tijdens de E3:
- Een Xbox 360 exclusieve MGS, Metal Gear Solid 4 + Oxide, is onderweg.
Te klein mijn waarde Ricko! Beter ga je door voor een iets grotere!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm, wel een sappig (positief) prijsje!
nee, ik zou haar niet geven - ik zou haar nemen.quote:
Die ODST lui zijn knots gekquote:
Xbox 720 en Masterchief 720 FTW!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:05 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb echt zin in een nieuwe halo game, en beter komt de nieuwe xbx zodat halo 4 uitkomt
Jou mening boeit eigenlijk helemaal niet meer als het over spellen gaat aangezien jij veelal baggertitels speeltquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Xbox 720 en Masterchief 720 FTW!
Alhoewel ik de halo spellen niet echt heel tof vind
QFT!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jou mening boeit eigenlijk helemaal niet meer als het over spellen gaat aangezien jij veelal baggertitels speelt
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jou mening boeit eigenlijk helemaal niet meer als het over spellen gaat aangezien jij veelal baggertitels speelt
http://live.xbox.com/nl-N(...)?compareTo=AQuilA360quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Noem er eens 5 dan..Lukt je niet
En ik ben wel een Halo Expert dus vergis je niet..
Rockstar heeft al bekend gemaakt dat ze niets laten zien op de E3, die GTAIV DLC kun je dus al wel vergeten. Microsoft heeft verder al een motion camera en die is redelijk geflopt, dus daar gaan ze ook niet mee verder. MGS4 komt niet naar de 360. Enige die nog geloofwaardig is, is een nieuwe Lionhead.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:36 schreef Rossdale het volgende:
Het gerucht gaat dat dit de aankondigingen van MS zullen zijn tijdens de E3:
- Een Xbox 360 exclusieve MGS, Metal Gear Solid 4 + Oxide, is onderweg.
- Lionhead Studios haar nieuwe project genaamd Richter onthullen. Games als Forza 3, Assassin's Creed 2, Alan Wake, Splinter Cell Conviction, Halo 3: ODST, All Points Bulletin, Bioshock 2 en Lost Planet 2 zullen ook van de partij zijn.
- Microsoft gaat pronken met de motion camera onder de naam Xbox Fluid.
- Met kerst kunnen we aan de slag met de tweede DLC van GTA IV: Blood and a Four Leaf Clover.
game(s) gespeeldquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
http://live.xbox.com/nl-N(...)?compareTo=AQuilA360
JTD moet op dit nieuws in gaan! Door een kabouter na te doen ofzoquote:
quote:shut it hurley u fat cunt
Zei ik tochquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
NFS wat doe je![]()
![]()
Ben nu net overgestapt op een tier 2 wagen met alles upgrades maar je gaat nu zo pokke pest hard dat er geen reet meer aan is! Je kunt niet fatsoenlijk meer racen of wat dan ook! En een paar van die CPU's rijden bij je weg alsof je stilstaatEn je hebt veel tegenverkeer waardoor je vaak stil staat en noem maar op want op deze snelheid is ontwijken er niet bij
![]()
Ik probeer het morgen nog een keer maar als het nog zo is dan is NFS meteen de 360 uit![]()
Het spel begon zo goed en was zo tof en nu dit![]()
Pleuris apen daar bij EA
Haal de schakelaar over.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:07 schreef RedemptioN het volgende:
tvp, plus een vraagje...met de 360 die ik thuis heb staan, kan ik wel via component gamen, maar als ik hem (gereset qua resolutie etc) aansluit op een non-hdtv dan doet alleen het geluid het...met een officiele 360 kabel. Enige wat ik kan bedenken is dat in het kleine stuk van de gele kabel een draadbreuk zit...of zijn er nog andere mogelijkheden?
bvd
Het is idd met elke NFS wel zo jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zei ik toch![]()
Hoop dat ze dat niet ook met SHIFT doen, want dan laat ik die gewoon liggen
Hopelijk wordt het nu niet zo liniear als de 1equote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat Bioshock 2 filmpje uit het vorige topic:![]()
QFT!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:43 schreef Scarface2004 het volgende:
Gekke junk
BS2 mag zo liniear als fuck zijn...kreeg gewoon kippenvel van dat filmpje
quote:I am calling fucking shenanigans on whoever said the story gets "better" from disc 2. Is this shit serious?
Let me break down the story. This is the serious fucking storyline, so you guys don't laugh at all. This is serious:
The immortals are not really immortals, they're TRAVELERS FROM ANOTHER DIMENSION because a thousand years is a day in their dimension. Ok, ok... and then, the reason they were sent to investigate was because something was affecting their world, and they decided it was this other world. Of course the best way to "investigate" something so serious is to wipe out their memories of this parallel universe when they enter, so they can truly become "part of this other world."
I wonder if the fucking stupid motherfuckers who thought that shit up realized they were immortal and would probably notice after twenty years that they are not aging like everyone else. Holy fuck how dumb.
And then, what's more... the thing that is "affecting" their parallel universe from this one? The EMOTIONS from this world act like a "virus" impacting theirs. So great events fuck up the temporal flow or some shit, damaging their world. Yeah, I'm not making that up. That's the real fucking truth, you find that shit out from the speech globe thingy in Gongora's secret laboratory.
And what's more! Remembered how I was already annoyed at the horrendously drawn out grieving bullshit at the end of disc 1? With the dungeon about it? It was drown out for like 6 hours?
Well on disc 3, half the disc is spent being split up for hours because ONCE AGAIN those dumb motherfucking children are so goddamn stupid that they didn't learn the first time NOT TO TRY TO SEEK THE DEAD in that dungeon, so they go after the violet aurora.
This leads to shitty section where everyone of my party are split up into little groups, so even the shitty parts of my team which I didn't decide to level up are cast out into the wilderness against wild beasts.
FUCK this stupid storyline. Fuck the writing is so bad.
heb je een falcon of jasper ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:38 schreef Digixz het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik mn xbox moet opsturen voor 90 euro, of een nieuwe arcade moet kopen voor 170
Gewoon een nieuwe kopen! Ik heb ook al 3 keer een nieuwe gekocht!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:38 schreef Digixz het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik mn xbox moet opsturen voor 90 euro, of een nieuwe arcade moet kopen voor 170
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het nu niet zo liniear als de 1e
Tis een Zephyr.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb je een falcon of jasper ?
zoja dan opsturen so nee dan nieuwe kopen
nieuwe kopen dan , als ze die gaan maken krijg je nog weer zo'n oude chip er in en heb je nog weer kans op het zelfde euvel .quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:20 schreef Digixz het volgende:
[..]
Tis een Zephyr.
Ik denk niet dat iemand hem wil hebben aangezien de gpu verrot is. Dan moeten ze er een nieuwe chip inzetten en die zullen ze ook niet zomaar hebben liggen lijkt mij.
Hij is niet bepaald mijn graadmeter dus boeit het me niet zo. Deel een was geniaal en ik kan niet wachten om deel 2 in mijn 360 te stoppenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij kan ook elk goed spel de grond in stampen he
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock heerst, IK vond het zelfs gaaf.
En hier nog een leuke anti-Lost Odyssey rant die ik net tegen kwam![]()
[..]
Ik vond het een heel vet spel maar dat kwam meer door de sfeer en de hele setting! Echt geweldig!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vijanden die respawnen ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond het een heel vet spel maar dat kwam meer door de sfeer en de hele setting! Echt geweldig!
Maar het werd later wel vrij saai ja en die vijanden die steeds respawnen was ook vervelend! Tegen het einde aan vond ik er niet veel meer aan!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:28 schreef Sala-adin het volgende:
Je kan het winnen door claymores ofzo op het pleintje te plaatsen en die handmatig af te laten gaan.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef Wouter2006 het volgende:
Die is makkelijk joh, gewoon in het kaart-verkoop hokje naast het reuzenrad campen en wachten totdat ze komen.
Het kan zijn dat ze af en toe een granaat naar binnen gooien maar dat komt nie heel vaak voor.
Nou, heb de buit binnen gehoerd. Achter de botsauot's gewacht tot de heli's (had ik ook mn checkpoint). Stuk van het plein vol gelegd met C4 waar ik langs moest om MacMillan op te halen en toen ben ik lekker gaan wachten tegenover de deur waar die intel ook ligt. In het huisje van het rad bleek geen succes, ook vaak geprobeerd, maar steeds teveel granaten. Vandaag 360 maar eens aangezwengeld en ik nu had mazzel. Alle C4 bleef liggen op het plein (ging hiervoor ook vaak af), dus toen de heli er was, C4, flashbangs en de AK-47. Rennen naar MacMillan en weer terug. Wat een mazzel...quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:50 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Nou makkelijk is het in ieder geval niet, ook niet in het huisje. Ben er ook lang mee bezig geweest en uiteindelijk gehaald door, net zoals de meesten, achter de botsauto's te gaan staan, dat veldje althans. Leg op het smalle stuk een groot aantal claymores en knal alle mensen af die eraan komen of die je beschieten vanaf de andere kant van de botsauto-baan. Doe dat een paar duizend keer proberen tot je een beetje weet hoe en wat, en dan nog even die andere gast redden... en rennen maar naar de heli.
Vaak als mensen hem ineens gehaald hebben zeggen ze tegen anderen dat het heel makkelijk was, maar dat is gewoon niet zo. Dat zeggen sommigen ook over de Mile High Club-missie (de laatste) maar die heeft me ook heel wat frustratie opgeleverd.
Enige wat ik ruk vond aan dit mooie sfeervolle spel was dat je zo rekening moest houden met je munitie.. ik wil lekker kunnen schietenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond het een heel vet spel maar dat kwam meer door de sfeer en de hele setting! Echt geweldig!
Maar het werd later wel vrij saai ja en die vijanden die steeds respawnen was ook vervelend! Tegen het einde aan vond ik er niet veel meer aan!
En van die chemtrails waar je malaria van krijgt!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Enige wat ik ruk vond aan dit mooie sfeervolle spel was dat je zo rekening moest houden met je munitie.. ik wil lekker kunnen schieten
En dat schrikken in games, gruwelijke hekel aan
Ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En van die chemtrails waar je malaria van krijgt!
Zijn nickname vertelt al hoe zielig hij is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:10 schreef SkyChat het volgende:
Ik ben niet helemaal zeker wat deze gast dan wel bedoelde maarja. ->
[ afbeelding ]
Lolquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:10 schreef SkyChat het volgende:
[ afbeelding ]
family bonding denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:10 schreef SkyChat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn router staat goed ingesteld. Sinds een week zijn die problemen min of meer uit de lucht komen vallen en mijn vrienden hebben er ook last van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:00 schreef Document1 het volgende:
Staan de instellingen in je router wel goed? Bij mij gaat het prima
Dat had ik nou dus ook, heb de game daarom ook niet meer dan een uurtje of 3-4 gespeeld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Enige wat ik ruk vond aan dit mooie sfeervolle spel was dat je zo rekening moest houden met je munitie.. ik wil lekker kunnen schieten
En dat schrikken in games, gruwelijke hekel aan
Of de beste knaap wil zijn familie pakken terwijl die zit te gamen, en dan moet het niet een lastige game zijn of course.quote:
Zolang heb ik t ook ongeveer volgehoudenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat had ik nou dus ook, heb de game daarom ook niet meer dan een uurtje of 3-4 gespeeld.
laten we aquila om advies vragenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Of de beste knaap wil zijn familie pakken terwijl die zit te gamen, en dan moet het niet een lastige game zijn of course.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:23 schreef Un4 het volgende:
Holy shit @ die nieuwe Mass Effect 2 teaser.![]()
http://www.gamersyde.com/stream_10910_en.html
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:23 schreef Un4 het volgende:
Ben met de game bezig en ik vind hem best okquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:27 schreef Klonk het volgende:
gisteren SBK 09 demo gedownload, speelt best lekker eigenlijk
meer game minder lullende devsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:23 schreef Un4 het volgende:
Bellen is veel makkelijker. Dan is alles snel geregeldquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:34 schreef Rahl het volgende:
Iemand hier ervaring met het terugsturen van de Xbox ivm RRoD? Ik heb mn xbox geregd enzo op xbox.nl, en nu kreeg ik een mailtje dat ik 3 opties had, maar ik kon er niet in terugvinden hoe ik 1 van die opties moet kiezen? Moet ik ze bellen ofzo? Ik wil gewoon een gratis doos thuisgestuurd krijgen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:09 schreef lkb9000 het volgende:
In dit topic vragen of iemand ervaring heeft met kapotte xboxen![]()
Okay doe ik dat, bedankt!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bellen is veel makkelijker. Dan is alles snel geregeld
OMGquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:23 schreef Un4 het volgende:
1e keer dat ik het speelde ben ik wel alles af gegaan en dat was meer om het feit dat ik anders bang was dat ik wel iets zou missenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:32 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben op 1 side quest planeet geweest, toen had ik door dat dat niks aan was en ben ik alleen maar main quest gaan doen. Dus ik snap niet hoe je daar last van kan hebben verder?
Die Audi TT in TDU is ook gruwelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:36 schreef AQuila360 het volgende:
NFS Undercover uitgespeeld!! De verhaallijn althans!
Al met al een brute game![]()
En deze post draag ik op aan de Audi waarmee ik de meeste race's en ontsnappingen heb behaald![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |